Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, en hører da i alle fall skjermkortet godt da, vifta spinner på full guff er et GTX560Ti twinfrozrII. Måtte ha opp døra og vinduet i stad, bikka nok 25 grader her inne da jeg gamet. Her inne er det 30* og ingen vindu som kan åpnes Skruhjernet kan du legge meg til , jeg heter (Realzi) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&p=18315201&st=7520entry18315201 Noen som vil gjette på hvor mange sider denne tråden kommer til å ha den 27. oktober? Ca.500? Så feil kan man ta x: Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bare betaen fikk 555 og stadig fler! Jeg tipper 840 sider til 27! (Eller fler =.=) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 500 rundt pre-open var det ikke. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, en hører da i alle fall skjermkortet godt da, vifta spinner på full guff er et GTX560Ti twinfrozrII. Måtte ha opp døra og vinduet i stad, bikka nok 25 grader her inne da jeg gamet. Her inne er det 30* og ingen vindu som kan åpnes Skruhjernet kan du legge meg til , jeg heter (Realzi) Sånn Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 500 rundt pre-open var det ikke. Mente når det først åpna får alle og det har gått 3 dager! Anyway legg meg til på Orgin om noen er gira på å spille i morgen! (FapCitus) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi sitter 4 stykker på ett relativt lite rom, tempen i rommet nærmet seg 30 for noen timer siden. Oppgradering av PC er essensielt, iallefall ny CPU. Synes spillet kjører overraskende bra på en gammel core 2 duo 2.8 ghz. Det var dog bare på Metro. Kan bare glemme å kjøre det rent på Caspian. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her inne er det 30* og ingen vindu som kan åpnes Aww, thats hot.. 21,9*c her nå, akkurat passe når man har et kaldt gulv.. Er dog en del varmere når PS3, TV og forsterkeren står på her i bula Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi sitter 4 stykker på ett relativt lite rom, tempen i rommet nærmet seg 30 for noen timer siden. Oppgradering av PC er essensielt, iallefall ny CPU. Synes spillet kjører overraskende bra på en gammel core 2 duo 2.8 ghz. Det var dog bare på Metro. Kan bare glemme å kjøre det rent på Caspian. Nja ikke si det så sikkert. Her kjørte caspian border mye bedre hos meg, enn det gjorde på metro. Kjører bra der også, men bedre på caspian border av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har ikke peiling på tempen her inne men jeg svetter på det heteste.... 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har tips? Får ikke startet spillet. Velger qiuck game i browseren, det kommer opp et vindu om at det laster. Men 5 sec senere har den lukket seg og ingenting skjer. :/ Nettopp installert? Steng browser og sjekk at bf3.exe ikke går i bagrunn (task manager), steng Origin og forsøk igjen. Eller så kan du starte maskinen på nytt igjen og teste på en tom TV2/bf.no server. WoOt ?? skal ikke "bf3.exe" kjøre i bakgrunnen ? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 noen som vet om det går ann å restarte statsen, rank osv på sin account? klarte å joine en rankhack server med uvilje og er veldig høy rank atm. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 WoOt ?? skal ikke "bf3.exe" kjøre i bakgrunnen ? Jo, men den kan "henge" seg, og da må du avslutte den for at den skal starte opp på nytt på riktig måte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jo men hvis spillet ikke starter og henger på connecting/joining, mange som har hatt problemer med å komme inn på server i det hele tatt. Inkludert meg selv i går morges, så jeg bare tok en reset på alt og startet på nytt. Btw så at det var qucik match.. tror ikke den funker så bra. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har ikke peiling på tempen her inne men jeg svetter på det heteste.... er du kokk ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har ikke peiling på tempen her inne men jeg svetter på det heteste.... Det kan jeg si deg at du ikke er alene om. Det er GLOVARMT her. Jeg må rett å slett ha meg en dusj klokka hall 3 om natta Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 WoOt ?? skal ikke "bf3.exe" kjøre i bakgrunnen ? Jo, men den kan "henge" seg, og da må du avslutte den for at den skal starte opp på nytt på riktig måte. vell, min "hengte seg". bf3.exe kjørte selv om jeg først avsluttet chrome og så origin... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har ikke peiling på tempen her inne men jeg svetter på det heteste.... er du kokk ? Han liker vertfall Anthony Bourdain. Tror det er han vi ser på bildet i kjent stil med alkohol. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg fant forresten en løsning på problemet med "Generic error code 1". Jeg måtte rett og slett lage en ny bruker, bare denne gangen uten bokstaven "å". Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 På tide at DICE/EA greier å kontrollere jukserne på en skikkelig måte. Hvis det ikke blir mulig å spille spillet uten at hackere ødelegger, så tror jeg at jeg gir opp hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå