Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Battle.no 8 har ingen spillere..vi kan jo bare håppe inn der? :p

 

Vi blir jo ikke 64 folk uansett så jeg ser ikke grunnen :p tror egentlig ikke vi blir 32 engang på dette tidspunktet og på en lørdag!

 

 

Du får prøve.. jeg tipper den er full innen 20 min :)

Liker ikke at man bare kan sette opp random server uten å være godkjent server tilbyder.

 

Den har vert på 0 en liten stund nå, men det var jo lov å prøve å overtale folk :p

 

Den er forsatt på 0.

Endret av Citus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder meg til Multigamer \ TV2 sine servere jeg. 32 Spillere på Métro er akkurat passelig imo.

Vil også spille fair uten "rank hack" eller hva det nå en kalles :ph34r: - Men nå er det jo bare beta, så folk må vel få lov til å leke seg litt. Håper uansett ikke det vil bli mulig i final release. Slik som CoD. alt er jo på bærtur der :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kost meg en god del, men må samtidig innrømme at med gode tre uker til spillet skal være fysisk i butikk er jeg en smule bekymret.

 

Er vant til at Battlefield har hatt sine problemer - BF2 f.eks datt spontant ut (.exe shutdown) uten noen form for feilmelding eller noe som helst titt og ofte. Dette på 3 forskjellige datamaskiner..

 

Er fullt klar over at det er en beta, og er langtifra ny når det kommer til spilling av betaer. Dermed er jeg også klar over at beta builds ofte er mange builds etter nåværende "dev build" for å kunne være spillbar nok, men huffameg så mye rusk det er med alt fra server/klientcrash til enorme glitches og bugs i selve spillet - og *grøss* samme historie som jeg hadde med BF2 i årevis.

 

DICE har en suksessformel uten like i gameplay og mapdesign. Jeg kommer ikke til å avbestille min preorder til PC, fordi jeg vet jeg kommer til å ha mye moro med spillet. Det bare plager meg at DICE har en annen formel for å bringe meg frustrasjon ;(

 

/rant

Lenke til kommentar

Har kost meg en god del, men må samtidig innrømme at med gode tre uker til spillet skal være fysisk i butikk er jeg en smule bekymret.

 

Er vant til at Battlefield har hatt sine problemer - BF2 f.eks datt spontant ut (.exe shutdown) uten noen form for feilmelding eller noe som helst titt og ofte. Dette på 3 forskjellige datamaskiner..

 

Er fullt klar over at det er en beta, og er langtifra ny når det kommer til spilling av betaer. Dermed er jeg også klar over at beta builds ofte er mange builds etter nåværende "dev build" for å kunne være spillbar nok, men huffameg så mye rusk det er med alt fra server/klientcrash til enorme glitches og bugs i selve spillet - og *grøss* samme historie som jeg hadde med BF2 i årevis.

 

DICE har en suksessformel uten like i gameplay og mapdesign. Jeg kommer ikke til å avbestille min preorder til PC, fordi jeg vet jeg kommer til å ha mye moro med spillet. Det bare plager meg at DICE har en annen formel for å bringe meg frustrasjon ;(

 

/rant

 

Krysser fingrene for at en del av dette er vekke til retail versjonen blir utgitt, og at spillet blir enda bedre enn det vi ser nå. Jeg storkoser meg ihvertfall, selv om det er en del bugs.

Lenke til kommentar

Eneste som bekymrer meg er at uten åpent vindu overopphetes skjermkortene og maskinen går i unntakstilstand. Blir kaldt på henda i vinter.

 

Skjermkortet mitt som er relativt gammelt hadde 90 grader i går, hele systemet gikk ned så jeg måtte reinstallere..gtx 260 er ikke det beste men faen det funker etter 3 år! Nytt kort neste uke skal bli kjøpt!

Lenke til kommentar

Ja, en hører da i alle fall skjermkortet godt da, vifta spinner på full guff er et GTX560Ti twinfrozrII.

Måtte ha opp døra og vinduet i stad, bikka nok 25 grader her inne da jeg gamet.

 

Har GTX 570 og når babyen min oser ut het sex luft så blir jeg redd og stopper spillet, men jeg er bare paranoid for pcn min, men vet ikke om det er normalt at den blir varm , får dette er min første stasjonere pc :p

Lenke til kommentar

Ja, en hører da i alle fall skjermkortet godt da, vifta spinner på full guff er et GTX560Ti twinfrozrII.

Måtte ha opp døra og vinduet i stad, bikka nok 25 grader her inne da jeg gamet.

 

Har GTX 570 og når babyen min oser ut het sex luft så blir jeg redd og stopper spillet, men jeg er bare paranoid for pcn min, men vet ikke om det er normalt at den blir varm , får dette er min første stasjonere pc :p

 

Hvis du er redd får at skjermkortet skal brenne så last ned GPU-Z eller GPU id..viser deg hvor varm pcen blir (alle komponentene) hvis den blir over 90 grader sku av pcen! ;)

Lenke til kommentar

Ja, en hører da i alle fall skjermkortet godt da, vifta spinner på full guff er et GTX560Ti twinfrozrII.

Måtte ha opp døra og vinduet i stad, bikka nok 25 grader her inne da jeg gamet.

 

Har GTX 570 og når babyen min oser ut het sex luft så blir jeg redd og stopper spillet, men jeg er bare paranoid for pcn min, men vet ikke om det er normalt at den blir varm , får dette er min første stasjonere pc :p

 

Hvis du er redd får at skjermkortet skal brenne så last ned GPU-Z eller GPU id..viser deg hvor varm pcen blir (alle komponentene) hvis den blir over 90 grader sku av pcen! ;)

Pcn min sir ifra visst det blir for mye cpu og det visste jeg ikke, men når jeg startet Metro Team DM med 200 spillere fikk jeg beskjed at Cpuen var veldig høy men de godkjente serveren, weird, liksom når et program bare dukker opp uten at du ikke visste at det var der NINJA FUCK !:D

 

Men skal laste det ned, jeg tenkte liksom når komplett fikset pcn at jeg ikke trenge og bekymre meg om sånt :p takk for info

Lenke til kommentar

Noen som har tips?

 

Får ikke startet spillet. Velger qiuck game i browseren, det kommer opp et vindu om at det laster. Men 5 sec senere har den lukket seg og ingenting skjer.

 

:/

 

 

Nettopp installert? Steng browser og sjekk at bf3.exe ikke går i bagrunn (task manager), steng Origin og forsøk igjen. Eller så kan du starte maskinen på nytt igjen og teste på en tom TV2/bf.no server.

Lenke til kommentar

Har kost meg en god del, men må samtidig innrømme at med gode tre uker til spillet skal være fysisk i butikk er jeg en smule bekymret.

 

*snip*

 

Det siste jeg har hørt er at beta builden var 1 måned gammle da den ble tilgjengelig. Det vil si at fra beta builden til release builden har det gått snaue 2 måneder. Jeg er i grunn ikke særlig bekymret for hvis de utvikler sånn passe objektorientert med høy kohesjon er det i prinsippet ganske små endringer de må gjøre i koden for å fikse en hel del med bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...