Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Når spillet kommer ut, blir beta-statsen "nullstilt"? jepp Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I demand more soldiers at Nizzen's server! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 REFSA-PC har 64 player conquest mode på Metro åpen. Bare å hoppe innom om du har lyst. Man må bare vente visst man får svart skjerm på conquest og hudèn kan forsvinne, Men kan du lage passord ? sån at kun vi i gamer kan spille, det øker gleden med og spille sån som Nissan sin server Lenke til kommentar
TreiQ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noe spess du gjorde for å fikse HUD? På serveren min har iallfall ikke jeg HUD, duno om noen andre har det da jeg ikke kan se hva folk skriver. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal mekke passord, osv. Tenkte jeg skulle få fikset HUD. Den er bugget/ikke enabled på Conquest mode. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I demand more soldiers at Nizzen's server! Måtte bare ... 2 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I demand more soldiers at Nizzen's server! Mekke mat så kommer jeg, toast time! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I demand more soldiers at Nizzen's server! Måtte bare ... HAHAHA beste bilde ever !! XP Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) nizzen? ;D edit: var nok bare jeg som datt ut.. ;(((((((( Endret 1. oktober 2011 av Woopfish Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nizzen, pleier serveren din å slutte å fungere etter en viss tid? Min holder seg opp i ca. 30 min før den slutter å funke. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 dere vill bli kastet ut uansett etter en viss tid, men hey bare joine igjen, dette er normalt Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Holy fuck gikk opp to ranker på runden vi nettopp hadde på GAMER serveren! Artig og spille med dere folkens! Dette blir ikke siste gang! Må bare hente meg litt brus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes det er mye bedre å spille med norske, samt brukere fra Diskusjon. Spillerne er mer seriøse, og samarbeidet blir enda bedre. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Av en rar grunn så kan jeg ikke skrive norske bokstaver som i åøæ..men gamer servern er en awesome idee jeg kommer tilbake! Får håpe at det ikke er så mye lagg da rare greier! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Spiller bare på TV2 serverene der det er norske men når jeg spiller med folk fra samme krets og som jeg kan si jeg ''kjenner'' blir det mye bedre. Akkurat som du sier Vertical! Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kommer om ca 30 min. Må bare vente på betan skal bli ferdig nedlastet Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 jeg har aldri hatt det så morsomt på lenge som på nizzens server, Pliz noen lag en clan når spillet kommer ut så vi kan fortsette denne awsome hendelsen ^^ 2 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Artig når jeg bare måtte få drept deg to ganger Vertical. Nizzen; serveren din er litt ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå