Balli Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 http://battlelog.bat...37/1/188326121/ Adda deg som venn jeg this Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg spiller på denne serveren og jeg har HUD og alt fungerer som det skal. Måtte dog bruke Chrome moden for å komme meg inn. Edit: ADVARSEL! Etter jeg hadde spilt rundt 10 min på den serveren poppet det opp "fake score 90001" eller noe lignende og alle på serveren ble ranka opp............. Endret 1. oktober 2011 av xManiaCx Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dumt det bare er ett brett nå :/ Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg spiller på denne serveren og jeg har HUD og alt fungerer som det skal. Måtte dog bruke Chrome moden for å komme meg inn. Spiller på den samme. Hva heter du? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din Satt den til rush 64 i stedet for conquest siden det er bugga.. JOIN noobs! Beste pingen tro? 980x @ 4,2 og 100/100 0.8 ping .. 64 player Server: GAMER-PC Endret 1. oktober 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din er på den serveren nå Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din er på den serveren nå Link? finnern ikke :/ Endret 1. oktober 2011 av TehJøran Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vet om en måte å stille tilbake statsene til det de var tidligere? Eventuelt et program som man kan velge hvilken lvl man vil være? Var lvl 14, nå er jeg 31... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din er på den serveren nå Link? finnern ikke :/ Søk på GAMER i severbrowser Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vet om en måte å stille tilbake statsene til det de var tidligere? Eventuelt et program som man kan velge hvilken lvl man vil være? Var lvl 14, nå er jeg 31... Sliter med det samme. Kom nettopp i level 15 og nå er jeg i 116 elns Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din er på den serveren nå Link? finnern ikke :/ Søk på GAMER i severbrowser hier: gamer-pc Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg spiller på denne serveren og jeg har HUD og alt fungerer som det skal. Måtte dog bruke Chrome moden for å komme meg inn. Spiller på den samme. Hva heter du? SNAKEDOOOC, men jeg stakk etter dem begynte med det hacked score greiene. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg spiller på denne serveren og jeg har HUD og alt fungerer som det skal. Måtte dog bruke Chrome moden for å komme meg inn. Spiller på den samme. Hva heter du? SNAKEDOOOC, men jeg stakk etter dem begynte med det hacked score greiene. Haha. Jeg bare exita spillet etter å ha kommet i level 134 og voila, level 14 igjen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Artig å møte "kjentfolk" fra forumet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man HUD på conquest mode? Har jo ikkje kart engang Jeg Hoster fortsatt GAMER-PC serveren... Får bare svart skjerm når jeg joiner servern din er på den serveren nå Link? finnern ikke :/ Søk på GAMER i severbrowser hier: gamer-pc Nå kommer iallefall 6 kjerner cpu til sin rett når jeg hoster 64player og spiller på samme maskin 3 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Pass på så du ikke får ban nå da. Høyeste rank på en spiller jeg har møtt er vel 34 tror jeg. Spilte med en natt til i går som var 43, hadde vel gamet litt over 20t, så er ikke stress å være i høy rank. Man går jo helt vanvittig fort opp i rank! Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 fikk joina en san hacka server med uvilje jeg også :S håper jeg ikke blir banna vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva har skjedd med serverene? Kan man hoste selv? Skjer visstnok mye på 1,5 døgn BF3-verdenen... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Spiller sammen med nok av andre fra diskusjon på Nizzen sin server, fett det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå