Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Martin-PC kjøres også, 90 players så blir ikke full med det første. Jeg joiner den, ser ut til at det er noe feil i systemet vi burde spille mens vi har sjangsen, jeg var nettop i Caspian borders og guud det var morsomt ^^ aldri vert der før Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Wtf... Om noen vil kan jeg godt hoste 64 player rush edit: eller 128, 250, 1000 Endret 1. oktober 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 conquest kjører den Hvordan lager du server?? btw: er inne på din Kan du fortelle meg hvordan det flyter? Lagger det? Får ikkje joina egen server når jeg lager på samme maskin FPS på server ligger på ca 70 med 64 spillere. Om det er bra eller dårlig vet jeg ikkje Helt laggfritt, virker som jeg har god ping også... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil spille Caspian. Mulig å få laget en server med det mappet? Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det bare meg eller er det nesten umulig å treffe snipere med sniperglint? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg prøvde tidligere. Aner ikke hva de har gjort for å få det til Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kan noen lage en server med passord eksklusivt for diskusjon.no? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) conquest kjører den Hvordan lager du server?? btw: er inne på din Kan du fortelle meg hvordan det flyter? Lagger det? Får ikkje joina egen server når jeg lager på samme maskin FPS på server ligger på ca 70 med 64 spillere. Om det er bra eller dårlig vet jeg ikkje Men hvordan lager du server? Og er det mulig med Caspian Border? Kunne tenkt meg å spilt den 1vs1 med en kammerat for å øve på fly/heli Edit: Fikk nettopp CTD nå, for andre gang siden tirsdag, men tror ikke det har noe med serveren å gjøre. Endret 1. oktober 2011 av Zero- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspain funker ikke. Hadde du startet en hadde du uansett ikke fått vært alene Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 conquest kjører den Hvordan lager du server?? btw: er inne på din Kan du fortelle meg hvordan det flyter? Lagger det? Får ikkje joina egen server når jeg lager på samme maskin FPS på server ligger på ca 70 med 64 spillere. Om det er bra eller dårlig vet jeg ikkje Helt laggfritt, virker som jeg har god ping også... Det burde jeg ha siden jeg har 0.8 i ping til NIX Bruker ca 9 Mbit av 100 Cpu load er tilnærmet lik 5% på 980x :roll:Load er på 6 kjerner Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspain funker ikke. Hadde du startet en hadde du uansett ikke fått vært alene Kan sette passord ;] Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspain funker ikke. Hadde du startet en hadde du uansett ikke fått vært alene Kan sette passord ;] SWEET !!! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspain funker ikke. Hadde du startet en hadde du uansett ikke fått vært alene Kan sette passord ;] SWEET !!! Kan eg joina? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Funker chrome hacken på uoffisielle servere også?` Men vil uansett vite hvordan man lager det... Endret 1. oktober 2011 av Zero- Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Funker chrome hacken på u-offisielle servere også?` Men vil uansett vite hvordan man lager det... Hva er chrome hack? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Funker chrome hacken på u-offisielle servere også?` Men vil uansett vite hvordan man lager det... Hva er chrome hack? Et javascript som gjør at du kan joine server med passord uten å skrive inn passordet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspain funker ikke. Hadde du startet en hadde du uansett ikke fått vært alene Kan sette passord ;] Hva heter serveren og hva er passordet? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Funker chrome hacken på u-offisielle servere også?` Men vil uansett vite hvordan man lager det... Hva er chrome hack? Et javascript som gjør at du kan joine server med passord uten å skrive inn passordet. Aha. Hvordan får man det? Lenke til kommentar
TreiQ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Leter som bare det på nettet for å finne ut hvordan jeg får byttet map til caspian borders. Prøvde å legge over mapet fra BF3 clienten til serveren, men manger config filer og staash. :/ Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fikk spilt litt Conquest på metro (16 player), virker ganske bra egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå