InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg prøvde å starte en server med caspian border men fikk opp at jeg ikke hadde settings fila for mapet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Når jeg inviterer en venn til et squad, for å spille sammen blir vi ikke på samme squad når vi spillet starter. Vi kan også starte på det andre laget! Noen som vet hvordan man kommer på samme squad Her er Metro i conquest. http://www.youtube.com/watch?v=DL3I7dBfvJY Hvordan fikk du det? Noen som hadde cracka server'n, fant jeg ut nå senere... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Men er det noen som vet om det er mulig å få tak i andre maps, en Metro? Er kunn Operation Metro som er i betaen. Blir vel 8 forskjellige maps når spillet er klart 25 Okt Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Om squad systemet Så disse uofisielle serverne som dukker opp er ikke godkjent, og mest sannsynlig hackers som samler konto informasjon slik at de kan bruke andres konto for å gjemme cheats og sånt bak ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) hackers og hackers. jeg satte nettopp opp en server.. Er bare en kopi av hele serverconfigen som er lekket. Edit: Samme verktøy som serverleverandørene har fått av DICE. Endret 1. oktober 2011 av Hille Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 zh1nt0 Daniel Matros Please use 32 player max only servers. We cannot guarantee your account security otherwise. #BF3BETA Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hackers og hackers. jeg satte nettopp opp en server.. Er bare en kopi av hele serverconfigen som er lekket. Edit: Samme verktøy som serverleverandørene har fått av DICE. Med andre ord ikke lovlige servere da. Og det kan være ymse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Ingen vil bry seg om ulovlige servere, ingen taper penger på dette. Med private servere så sparer vel Dice en masse penger på båndbredde. En privat server er en privat server. Tror ikke jeg har signert noe EULA om å ikke ha egen server. Dessuten kan vi uten tilatelse fra teite Dice å ha 128 spillere eller mer Modders win. Endret 1. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
TreiQ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) zh1nt0 Daniel Matros Please use 32 player max only servers. We cannot guarantee your account security otherwise. #BF3BETA Hvordan kan da dette være sant? Sender clienten min VIRKELIG usr/pw i klartekst eller noe? Isåfall burde dice ha fått dask på pungen for å lage noe så helt forferdelig rævva. Selv hoster jeg en server, og kjørte opp wireshark for å se om det kunne være tilfelle, men fant ingenting. Så er ikke noe problem, de er bare sure fordi filene lekket. Ingen vil bry seg om ulovlige servere, ingen taper penger på dette. Med private servere så sparer vel Dice en masse penger på båndbredde. En privat server er en privat server. Tro ikke jeg har signert noe EULA om å ikke ha egen server. Det er ikke dice som hoster, de selger lisenser for disse serverfilene til hostingselskaper som vi igjen kjøper servere fra. Endret 1. oktober 2011 av TreiQ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Martin-pc er oppe å går uten lagg. 64 player rush! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noe som burde vært unødvendig å selge servere. Det var alltid private servere i eldre spill. Å kjøpe server burde være unødvendig etter min smak. Endret 1. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dere som har forhåndsbestilt spillet, hvor har dere forhåndsbestilt fra? Driver å lurer på hvor jeg selv eventuelt skal gjøre det... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som har merket bedre framerate i dag iforhold til tidligere? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som har merket bedre framerate i dag iforhold til tidligere? Eg merket det i går kveld klokka 23:00 og utover. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan oppdaterer man spillet? Eller skjer det av seg selv? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan oppdaterer man spillet? Eller skjer det av seg selv? I Origin høyreklikker du på Bf3 beta ikonet, velger "Se etter oppdatering". Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tviler på at det blir dedicated servers, men man kan jo håpe =p Det ER dedicated servers, ikke p2p hosting som MW2 har. Så hvorfor håpe? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvordan oppdaterer man spillet? Eller skjer det av seg selv? I Origin høyreklikker du på Bf3 beta ikonet, velger "Se etter oppdatering". Gjorde det, og det var en oppdatering på 3.9 gigabyte Kanskje den bare legger inn hele på nytt? Kjekt at den oppdaterer med 10,4 MB/s Endret 1. oktober 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 JEG FANT EN CASPIAN BORDERS SERVER DE HAR IKKE STENGT ENDA :D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå