Realzi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zmc680FyykY haha jeg vurderte og filme det selv XP håper de fikser den buggen spesielt Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Battlefield 3 - Official Beta Trailer 3 Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Fikk nettopp spilt Conquest på Metro. Det var verken HUD eller hit-markers og jeg fant ikke et eneste flagg før jeg ble drept. Spillet kræsja etter max 3 min med en Directx error. Edit: Glemte å si hvordan... Etter spillet har loada og skjermen blir svart, trykk hvor 'spawn' knappen skal være. Eventuelt spam Endret 1. oktober 2011 av xManiaCx Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Spilte nettopp med 128 players i rush på metro @ jonathan PC. Buga piss? Spillet bare avslutter seg etter liek 2 min Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan skifte til conquest å endre antall spillere??? Edit: edit? edit? ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Går det ann å unlocke M18 smoke grenade i betaen? Jepp Når/hvordan får man den? Spør en gang til jeg Lenke til kommentar
TreiQ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan skifte til conquest å endre antall spillere??? Gå inn i scripts og edit Win32Game filen. -Game.DefaultLayerInclusion GameMode=ConquestLarge0 -BFServer.GameSize 64 -Network.MaxClientCount 64 Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vet om det er mulig å kopiere spillet fra en maskin til en annen? Hvor ligger isåfall spill filene? (så jeg spiller å laste ned spillet på maskin nr2) Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen med en conquestserver jeg kan spille på? Rush på metro på lame i lengden. Eller noen som har passordet på 3DM-servern? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kom inn på 200 spiller conquest kart, men hud var borte og servern lagga... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er så mange bra bugs at jeg håper de beholder noen av dem Som warm, crawl og zombie... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 zh1nt0: Please use 32 player max only servers. We cannot guarantee your account security otherwise. #BF3BETA Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Safe to say: Det er ikke lurt å gå inn på de serverne. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Her er Metro i conquest. http://www.youtube.com/watch?v=DL3I7dBfvJY Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Når jeg inviterer en venn til et squad, for å spille sammen blir vi ikke på samme squad når vi spillet starter. Vi kan også starte på det andre laget! Noen som vet hvordan man kommer på samme squad Her er Metro i conquest. http://www.youtube.com/watch?v=DL3I7dBfvJY Hvordan fikk du det? Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Når jeg inviterer en venn til et squad, for å spille sammen blir vi ikke på samme squad når vi spillet starter. Vi kan også starte på det andre laget! Noen som vet hvordan man kommer på samme squad I betaen så er det ingen garanti for at dere kommer i samme squad/lag, virker ganske random. Men dette skal være fikset til release ettersom jeg har forstått. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Når jeg inviterer en venn til et squad, for å spille sammen blir vi ikke på samme squad når vi spillet starter. Vi kan også starte på det andre laget! Noen som vet hvordan man kommer på samme squad Tror ikke det går i Betaen. Når spillet er sluppet, er det meningen at man skal kunne gå i samme squad på battlelog, så gå inn på samme server osv. Eneste er å spamme "Leave squad\find Squad" osv. upraktisk :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Battlefield 3 - Official Beta Trailer Folk som lager disse typer filmer er jo de som ikke har forstått hva BETA er for noe... Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Men er det noen som vet om det er mulig å få tak i andre maps, en Metro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå