Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig få som bryr seg om medic-delen, etter det jeg har lagt merke til. Har snart spilt 3 timer, og blitt gjennopplivd kanskje 2 eller 3 ganger.

Digger selv medic, og en god medic, er etter min mening, spilleren som kan gjøre mest for at laget vinner.

Det er sant. Apropos det så irriterer jeg meg over at man ikke får defribillator fra starten av, og at man automatisk kaster fra seg medkits når man trykker på knappen.

Har noen her opplevd å konstant få "A generic game error was reported, please try again.(code:1)"? Har noen en løsning på det?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Er en ting som har irritert meg noe grenseløst, og det er at man blir drept, selv etter man har kommet i "cover".

Blir truffet, og hopper bak en vegg. Hører det kommer noen skudd til, og BAM, jeg er død.

Virker som "spillet" tror jeg fortsatt er i åpen bane.

Merket det samme når jeg blir skutt på, og legger meg ned bak en betonblokk. Det kommer noen skudd til, og jeg blir automatisk dratt opp, og dør. Er et eller annet som henger etter. Hadde samme problem i BFBC2.

Det virker som i det øyeblikket at hitbox'en er massiv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

De skulle hatt Gears of War coversystemet. Tar ingen skade da når du er bak cover med mindre du blir truffet fra siden/bak eller får en granat ved siden av deg. Ordnes det skikkelig, stikker ingenting ut coveret heller, feks det å bli truffet i hodet selv om du er i cover er ikke bra.

Cover er særdeles vitkig i militærspill uten det ja da er det tullete.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er en ting som har irritert meg noe grenseløst, og det er at man blir drept, selv etter man har kommet i "cover".

Blir truffet, og hopper bak en vegg. Hører det kommer noen skudd til, og BAM, jeg er død.

Merket det samme når jeg blir skutt på, og legger meg ned bak en betonblokk. Det kommer noen skudd til, og jeg blir automatisk dratt opp, og dør. Er et eller annet som henger etter. Hadde samme problem i BFBC2.

Det var det som plaget meg mest i MW2.. hoppet til sides bak en bygning, og døde. dontgetit.gif

Lenke til kommentar

De skulle hatt Gears of War coversystemet. Tar ingen skade da når du er bak cover med mindre du blir truffet fra siden/bak eller får en granat ved siden av deg. Ordnes det skikkelig, stikker ingenting ut coveret heller, feks det å bli truffet i hodet selv om du er i cover er ikke bra.

Cover er særdeles vitkig i militærspill uten det ja da er det tullete.

Hadde det kommet noe cover system lignende GoW til BF3 hadde jeg aldri brydd meg med å kjøpe det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var det som plaget meg mest i MW2.. hoppet til sides bak en bygning, og døde. dontgetit.gif

Ja, er akkurat det. Blir på en måte dratt tilbake igjen, for så og dø.

Lenke til kommentar

går det an og spille 200 på hver bane ??

Skjønner ikke trudde det var 64 maks spillere .

Og jeg kommer meg ikke inn i serveren med 200 spillere er det fordi jeg bare er i lvl 7 ?

Serverfilene til BF3 er lekket, her laster du ned dedikerte serverfilene http://www.uc-forum.com/forum/battlefield-3/71034-bf3-server-pdb-files.html

Selv har jeg en server som heter serenity som er conquest 64 player hvis du har lyst til å prøve. Jeg rakk ikke å komme meg inn på min egen server, da den ble full på 2 sec :p

Lenke til kommentar

går det an og spille 200 på hver bane ??

Skjønner ikke trudde det var 64 maks spillere .

Og jeg kommer meg ikke inn i serveren med 200 spillere er det fordi jeg bare er i lvl 7 ?

Serverfilene til BF3 er lekket, her laster du ned dedikerte serverfilene http://www.uc-forum.com/forum/battlefield-3/71034-bf3-server-pdb-files.html

Selv har jeg en server som heter serenity som er conquest 64 player hvis du har lyst til å prøve. Jeg rakk ikke å komme meg inn på min egen server, da den ble full på 2 sec :p

Hvordan satte du den opp? får bare debugg, error drit.

Lenke til kommentar

Har prøvd i en halv time å komme meg inn på diverse Conquest servere uten hell. Spillet loader, jeg får koblet til serveren, hører lyden av spawn-menyen etterfølgt av skyting her og der men skjermen er svart.

Er det noen som faktisk har spilt Conquest på Metro?

Lenke til kommentar

Har prøvd i en halv time å komme meg inn på diverse Conquest servere uten hell. Spillet loader, jeg får koblet til serveren, hører lyden av spawn-menyen etterfølgt av skyting her og der men skjermen er svart.

Har samme problemet. Kommer inn, men blir noe surr med selve programmet, så alt er svart.

Lenke til kommentar

Har samme problemet. Kommer inn, men blir noe surr med selve programmet, så alt er svart.

Er nokså frustrerende ettersom jeg kan høre skyting og folk som blir skutt. :D Får vel bare vente til release.

Endret av xManiaCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...