Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater noobs. Jeg hadde dårlige runder i går og i dag BARE pga drittunger fra codzzzz som faen meg ikke kan defuse eller aktivere en bombe... :wallbash: x999999

 

VELDIG enig. Er trist og se. Så en fyr som sto PÅ bomba og leita etter fiender og skyte mens bomben tikka. Bomba gikk av. Sukk

Lenke til kommentar

Jeg hater noobs. Jeg hadde dårlige runder i går og i dag BARE pga drittunger fra codzzzz som faen meg ikke kan defuse eller aktivere en bombe... :wallbash: x999999

 

VELDIG enig. Er trist og se. Så en fyr som sto PÅ bomba og leita etter fiender og skyte mens bomben tikka. Bomba gikk av. Sukk

 

Haha, ja. Trist med den elendige lagbalanset i spillet. Er jo koselig når jeg alltid kommer på lag med 0-8 noobsa og whinere.

Lenke til kommentar

Nå er jo refleksjoner fra sniper-scope strengt tatt så realistisk som det blir. Så lenge de brukes ute i sollyset selvfølgelig. De kunne jo eventuelt vurdert å fjerne refleksjoner fra sniper-scope inne på de mørke områdene. Men noen ganger får realisme vike for spillbarhet.

 

4x scopen syntes jeg fungerer utmerket og jeg mener den ikke gir noe refleksjon. Bruker den grip og supressor. Ninja sniper

Lenke til kommentar

Trodde MAVen ikke var i betaen?

 

Screenshot fra metro:

post-138102-0-26616900-1317479109_thumb.jpg

Hva er dette for noe?

 

En mini UAV lik den i BC2 Kan forsovet informere om at den egentlig ikke skal være i beta siden det står "not in beta" når du unlocker men noen (eller alle, ikke vet jeg) har den fordet. Her er et utklipp fra en dude fra youtube som har filmet den.

 

"Footage of the Recon class MAV aka Micro-UAV equipment. When unlocked it showed "Not in Beta" but it was still useable. Flight was buggy and extremely difficult."

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Så også en 128 caspian server, men den var "unable to find server"

 

Snakker vi om muligheten for kanskje 128 spillere i fullversjonen? :)

 

Det hadde vært morro det ;D

 

Fant noe info: “Technically, we can go to 256, we’ve tried it. We play tested with 128. You’ve got to make a game that’s fun to play. And, arguably, we think that the most fun you can have is when it’s between 32 and 40 players. And we’ve done substantial research into this and tested 128 and that it’s not fun.”

 

kilde: http://bf3blog.com/2011/03/battlefield-3-tested-with-128-players/

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Fest!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/cf9ed670-2f9d-4b93-87a2-9eb7a04ec107/MW3-Multiplayer-Reveal/

 

mulig det er dette som er serverfilene, men tør ikke si for sikkert. Last ned på eget ansvar hvis du tør

 

https://rapidshare.com/#!download|970l33|816765166|p3.zip|97314|R~164DF6EA507B01717ABE00E35902011A|0|0

Endret av Solid Snail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...