Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folket om skytinga?

Jeg for eks er imponert over hvor dynamisk kampene utfolder seg! Skytinga for meg sitter som et skudd!

Det er helt herlig! ELSKER å legge dekkild, samt plukke ned FI på avstand med forsiktig burst med LMG! Det å bli kraftig beskutt bak en stein er jo morro i seg sjøl takket være det fantastisk lydbildet :love:

Lydbildet er "ekkelt" bra akkurat på det punket - altså lyden av innkommende ild.

Og det fungerer bra som "advarsel" på at det nærmer seg slik at man ofte faktsik kan rekke å gå i dekning før man blir truffet, og ikke bare bli plaffet ned av en eller annen fiende gjemt et eller annet sted.

Det med å legge nedholdende ild slik at andre kan flanke, og i tillegg få poeng for det å gjøre det, veldig bra. Fint at det belønnes også. Uten nedholdende ild, - ingen flanking og nedkjemping av fi i gode stillinger. Nice!

Eneste jeg savner pittelitt i lydbildet er litt mer "snert" i mangel på bedre ord i lyden når du skyter med M16/M416. Men det er detaljer. For lyden totalt sett er fantastisk.

Lenke til kommentar

Skjermen blinker grønt på pc også. Er nok er common problem over alle platformer tror jeg.

Forsvinner om du bare trykker escape også går tilbake, irriterende, men løser problemet ihvertfall midlertidig. Samme gjelder om man får "blåskjerm" ingame.

Lenke til kommentar

En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang.

Lenke til kommentar

En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang.

beta er dx10

Lenke til kommentar

Har fått den erroren i Origin et par ganger. Men ignorerer den bare så prøver jeg på nytt, da kommer jeg inn.

Lenke til kommentar

beta er dx10

Det hjelper fortsatt ikke da han har DX10 installert.

Lenke til kommentar

beta er dx10

Det hjelper fortsatt ikke da han har DX10 installert.

Ok? Da vet du iallefall at dx11 ikke er problemet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...