FrankBjarne Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skjermen blinker grønt på pc også. Er nok er common problem over alle platformer tror jeg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fanken da, får jeg installere 11.9 da Skal jo spille andre spill også. Vil vi få andre maps før betatestong er ferdig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er det ingen som vet. Gikk rykter om at de vurderte å opne Caspian Border for allmenheten, men noe mer enn det har jeg ikke hørt. Har ingen kilder på dette her, så ikke legg så mye god tro i det Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva synes folket om skytinga? Jeg for eks er imponert over hvor dynamisk kampene utfolder seg! Skytinga for meg sitter som et skudd! Det er helt herlig! ELSKER å legge dekkild, samt plukke ned FI på avstand med forsiktig burst med LMG! Det å bli kraftig beskutt bak en stein er jo morro i seg sjøl takket være det fantastisk lydbildet Lydbildet er "ekkelt" bra akkurat på det punket - altså lyden av innkommende ild. Og det fungerer bra som "advarsel" på at det nærmer seg slik at man ofte faktsik kan rekke å gå i dekning før man blir truffet, og ikke bare bli plaffet ned av en eller annen fiende gjemt et eller annet sted. Det med å legge nedholdende ild slik at andre kan flanke, og i tillegg få poeng for det å gjøre det, veldig bra. Fint at det belønnes også. Uten nedholdende ild, - ingen flanking og nedkjemping av fi i gode stillinger. Nice! Eneste jeg savner pittelitt i lydbildet er litt mer "snert" i mangel på bedre ord i lyden når du skyter med M16/M416. Men det er detaljer. For lyden totalt sett er fantastisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skjermen blinker grønt på pc også. Er nok er common problem over alle platformer tror jeg. Forsvinner om du bare trykker escape også går tilbake, irriterende, men løser problemet ihvertfall midlertidig. Samme gjelder om man får "blåskjerm" ingame. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Noen som ikke får Rush Medal selv om de har fått (over)50 Rush Ribbons? Endret 1. oktober 2011 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Værste er jo at jeg enda detter gjennon bakken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det problemet kom jeg faktisk ikkje borti i går, de gangene jeg var så heldig å faktisk komme inn på serverene...og holde meg der. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen andre som også har en følelse av at Bipod og HOLO ikke går bra sammen? Virker som bipod mister sin effekt av å stabilisere våpenet når Holographic er på. Mye mer stabilt når jeg bruker iron-sight og AGOC-lignende siktet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang. beta er dx10 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang. Har fått den erroren i Origin et par ganger. Men ignorerer den bare så prøver jeg på nytt, da kommer jeg inn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang. beta er dx10 Det hjelper fortsatt ikke da han har DX10 installert. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Fint inlegg på BF3 forumet http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826564925945062433/ I tillegg så har zh1nto lagt ut dette http://battlelog.battlefield.com/bf3/devblog/view/2826551895466424877/ Endret 1. oktober 2011 av Hille Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En kamerat har problemer med oppstart av BF3 beta. Når han starter spillet kommer det opp at det er en feil med installasjonen og at han må reinstallere. Han har reinstallert spillet to ganger og samme feilmelding kommer begge gangene. Noen som har samme problemet? Lest på nettet at det kan være DirectX 11 som er problemet. Greia er at han har et GTX285 skjermkort som ikke støtter DX11 engang. beta er dx10 Det hjelper fortsatt ikke da han har DX10 installert. Ok? Da vet du iallefall at dx11 ikke er problemet Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan har det seg at noen har tilgang til Caspian Border? Det ligger gameplay derfra på youtube... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Caspian Border har vært åpent i 3 dager med forskjellige passord. Passordene "lekket" til nett og vi fikk spille der. Så ble mapet tatt ned i går. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 EA/Dice må vel ha forutsett at de passordene kom til å bli lekket ut en eller annen gang? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kom inn på en OM server med Conquest, men fikk bare spectate. Var ingen ingame. Mappet var ikke større på Conquest Large. Hmm. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 EA/Dice må vel ha forutsett at de passordene kom til å bli lekket ut en eller annen gang? Derfor dem byttet passord hver 6. time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå