Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig spillet til å flyte igår. :) Først hadde jeg problemer med å starte en match, siden det virka jo ikke via Opera da den ikke støttes (hos meg ihvertfall). Deretter fikk jeg samme problem med IE, siden jeg brukte IE 9.... nedgraderte til IE8 og det ble litt bedre, men.... Jeg syntes spillet hadde ekstremt mye lagg i begynnelsen, og det var pga feilmeldingen under oppstart (brukte ikke skjermdriver 285.27 versjon). Etter jeg la inn den, fikk jeg endelig god flyt under hele matchen(e). :)

Satte alt av innstillinger på det høyeste som er mulig i beta og kan ikke si det lagger noe, kanskje ett dipp eller 2 under heavy firefights.

Men før dere skriker så spørr jeg: Har noen fått fraps til å virke? Det viser ingenting hos meg???... Derfor må dere ta "god flyt" som en klype salt. ;)

Selve spillet er jeg veldig fornøyd med, men jeg liker ikke browsern.. Det at man sitter i nettlesern og velger match. IE klikket hos meg og da fryser spillet...

Jeg vil ha en vanlig oppstart og meny, slik man er kjent med fra spill og ikke denne kaka her, min mening. :)

Etter alt dette: Joda, jeg skal nok ha spillet. :D Men jeg håper enkelte ting blir endra/fiksa ved fullversjonen. :)

Du kan ikke sitte i en nedgradert Internet Explorer version og klage på battlelog. :p

Poenget er jo at du kan browse mens pcen finner game og slikt, jeg synes det er helt genialt. I tillegg er det party system og voicechat bygget rett inn i nettleseren.

Mye heller det her enn en drittung serverbrowser klient inne i spillet, DICE sine serverbrowsere suger som regel synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Usikker på om spm passer her eller hardware/teknisk BF3 tråden, men kjører på her likevel.

Det var en lenke til en ny driver fra AMD som var spesifikt beregnet til BF3, men så kom 11.9 just ut, hvilken skal jeg gå for?

Ati 4870x2, win 7 64 bit

Gå for den nyeste :)

Lenke til kommentar

Må si at de har løst sniper problematikken utmerket. At det lyser i scopa hindrer ekstreme "campe-spots".

I tilegg til det har de adda iron sights på f eks SV98 som er utrolig gøy! Er jo som å være på jakt ;D

Enig at det blir veldig bra balansert. Men litt dumt da det er helt urealistisk.

Lenke til kommentar

Nå er jo refleksjoner fra sniper-scope strengt tatt så realistisk som det blir. Så lenge de brukes ute i sollyset selvfølgelig. De kunne jo eventuelt vurdert å fjerne refleksjoner fra sniper-scope inne på de mørke områdene. Men noen ganger får realisme vike for spillbarhet.

Lenke til kommentar

Usikker på om spm passer her eller hardware/teknisk BF3 tråden, men kjører på her likevel.

Det var en lenke til en ny driver fra AMD som var spesifikt beregnet til BF3, men så kom 11.9 just ut, hvilken skal jeg gå for?

Ati 4870x2, win 7 64 bit

11.10 preview

Lenke til kommentar

Prøvde C4 litt i sta. Ga en heftig eksplosjon. Dog kunne ikke kaste den særlig langt. Så i infantry-only syns jeg den var til lite nytte. (Kanskje nyttig å plassere noen slike rundt M-Com)

Jeg prøvde meg med C4 på Caspian Border tidligere og den kommer mer til sin rett på maps med vehicles. Tror jeg tok 3 tanks fulle av folk iløpet av bare 10 min. På Metro har man svært lite bruk for det med unntak av å enten defende en M-com, eller å sette de ut når du armer.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sitte i en nedgradert Internet Explorer version og klage på battlelog. :p

Poenget er jo at du kan browse mens pcen finner game og slikt, jeg synes det er helt genialt. I tillegg er det party system og voicechat bygget rett inn i nettleseren.

Mye heller det her enn en drittung serverbrowser klient inne i spillet, DICE sine serverbrowsere suger som regel synes nå jeg.

Les ordentlig først da, jeg nedgraderte IE, fordi IE 8 virket bedre enn IE 9. :)

Lenke til kommentar

Ati 4870x2, win 7 64 bit

Gå for den nyeste :)

11.9 eller 11.10 preview? Sånt sett er jo sistnevnte "nyest" xD

11.10 er vel egentlig den nyeste. Men så vidt jeg vet, så er det ingen ytelse forbedring på 4000-serien. Så om jeg hadde hatt 4870x2 ville jeg ha gått for 11.9. Den driveren er iallefall mer stabil enn preview driveren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...