Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folket om skytinga?

Jeg for eks er imponert over hvor dynamisk kampene utfolder seg! Skytinga for meg sitter som et skudd!

 

Det er helt herlig! ELSKER å legge dekkild, samt plukke ned FI på avstand med forsiktig burst med LMG! Det å bli kraftig beskutt bak en stein er jo morro i seg sjøl takket være det fantastisk lydbildet :love:

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt her. Lasta ned spillet på PS3 først, spilte litt, men helt ærlig så suger ps3 kontra pc på presisjon.

Så jeg logget på pc og skulle begynne der. Startet opp men fikk ikke gått inn på Quickmatch pga at PS3 karakteren ligger kontoen der. Jeg for beskjed om å lage en PC solider, men finner fanken ikke ut åssen jeg sletter PS3 karakteren eller lager en ny PC karakter, noen som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar

Har Squad-Leader noe funksjon nå i beta?

 

Man kan kommandere mot A eller B. Da vil du og teamet som følger kommandoen få mer poeng. (Sikt mot A/B og trykk Q). Mer enn det vet jeg ikke om SL har i beta enda.

 

Noen som kan hjelpe meg litt her. Lasta ned spillet på PS3 først, spilte litt, men helt ærlig så suger ps3 kontra pc på presisjon.

Så jeg logget på pc og skulle begynne der. Startet opp men fikk ikke gått inn på Quickmatch pga at PS3 karakteren ligger kontoen der. Jeg for beskjed om å lage en PC solider, men finner fanken ikke ut åssen jeg sletter PS3 karakteren eller lager en ny PC karakter, noen som kan hjelpe meg litt?

 

Logg inn på Orgin, øverst til høyre der tror jeg du skal kunne velge. Skal stå "active soldier: " og merke av Xbox360/PS3/PC. Har ikke to versoner selv så er ikke sikker, men det er iallefall hva jeg har lest.

Endret av HelloWorld
Lenke til kommentar

Fikk endelig spillet til å flyte igår. :) Først hadde jeg problemer med å starte en match, siden det virka jo ikke via Opera da den ikke støttes (hos meg ihvertfall). Deretter fikk jeg samme problem med IE, siden jeg brukte IE 9.... nedgraderte til IE8 og det ble litt bedre, men.... Jeg syntes spillet hadde ekstremt mye lagg i begynnelsen, og det var pga feilmeldingen under oppstart (brukte ikke skjermdriver 285.27 versjon). Etter jeg la inn den, fikk jeg endelig god flyt under hele matchen(e). :)

 

Satte alt av innstillinger på det høyeste som er mulig i beta og kan ikke si det lagger noe, kanskje ett dipp eller 2 under heavy firefights.

Men før dere skriker så spørr jeg: Har noen fått fraps til å virke? Det viser ingenting hos meg???... Derfor må dere ta "god flyt" som en klype salt. ;)

 

Selve spillet er jeg veldig fornøyd med, men jeg liker ikke browsern.. Det at man sitter i nettlesern og velger match. IE klikket hos meg og da fryser spillet...

Jeg vil ha en vanlig oppstart og meny, slik man er kjent med fra spill og ikke denne kaka her, min mening. :)

 

Etter alt dette: Joda, jeg skal nok ha spillet. :D Men jeg håper enkelte ting blir endra/fiksa ved fullversjonen. :)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt spillet på både Ultra, High og Low. Kjører det nå på Low. Syns dette fungerer best i betaen da man slipper random fps drops o.s.v.

 

En ting jeg syns er ødeleggende for dette spillet er den røde pila over hodet. Dette fordi mappene er såpass store og det ikke er tilsvarende like mange spillere. Spill sniper å bli spotta, så ser man..

 

Gleder meg til Hardcore modus som forhåpentligvis er litt mer realistisk.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Jeg syns den røde pila oppfordrer til mer samhandling, samtidig som den forhindrer camping til en viss grad. Den har i tillegg fått en lavere timer enn den hadde i BC2, samt nå må man har litt klarere sikt for å få den inn. I det virkelige liv sitter alle på coms, så om du er spotted så har du kanskje ikke en nacho over hauet, men dau er du.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt.

 

For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker.

Du tror dette er builden de jobber med nå? BC2 hadde også et tonn med bugs før release, stort sett alle var borte til da.

Jeg håper jo at det skal ordne seg, synes bare det er merkelig at helt opplagte bugs som jeg vil anta kan plukkes ut *uten* å teste spillet i stor skala fremdeles er til stede.

 

Ting som:

 

- Ekstrem clipping (folk som ligger ned havner en halv meter under bakken og sånn)

- Lyd som blir borte (har vel fremdeles ikke spilt mer enn en halv time av gangen før jeg mister nesten all lyd bortsett fra når jeg selv skyter - det eneste som funker er å avslutte spillet og starte på nytt)

- At man ofte 'glir' på underlaget og beveger seg 10-15 cm i sekundet sidelengs eller fremover når man står stille på flatmark

 

Disse tre tingene (og en god del mer) har jeg opplevd i hver eneste session og de gir et slett inntrykk av spillet. Virker mer som en dårlig mod til et annet spill enn et selvstendig ordentlig spill.

 

Husk at mange (kanskje spesielt på konsoller) sannsynligvis oppfatter dette mer som en demo enn en beta - og det er jo neppe særlig bra.

 

Som nevnt; håper de fikser det i tide, men det virker veldig rart å slippe løs noe såpass uferdig hvis de siste tweakingene deres primært skal være i forbindelse med optimalisering av nettkoden.

Som sagt, builden vi spiller er nok ikke den de jobber med. Er nok mer ferdig enn det vi ser, mest sannsynlig var denne versjonen ferdig for lenge siden klar for betatesting, så har de samtidig jobbet videre med det som skal bli den ferdige koden. Jeg kan kun referere til BC2, der var det mange av de samme problemene.

 

Kanskje jeg ikke er så kritisk siden jeg er helt blow away, men jeg føler ikke at antallet bugs er for stort. Jeg har spilte betaer som har vært ti ganger verre enn dette, og DICE har aldri levert uferdige produkter. Og gameplayet i seg selv virker jævlig solid og gjennomtenkt, alt som plaget meg i BC2 er fjernet, ingen medics som sniper med m60 m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...