Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Har ikke helt bestemt meg for flaslighten enda. Den kan være irriterende i starten, og på servere med FF=on, men ellers fungerer den greit, men den trenger tweaking. I tunellen er den ganske realistisk, der er det lav belysning og en lommelykt i trynet ville gjort samme effekt IRL, men når du står midt ute i dagslyset ville ikke en slik lommelykt blendet deg like mye så det må de fikse på. Så lenge FF er slått av skyter jeg bare som faen hvis noen stikker den driten opp i trynet mitt :p og stort sett dør de fordi mange flasher først, venter litt for å se om du gjør noe, og så skyter de. Skyter du med en gang du får flashen i trynet tar du hvertfall de fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vant nettopp rush på attack på 8m 22s :)

Kan man bytte navn? iNoiz1212 er ganske lamt.

Begynner å digge BF hardt, kan spille metro i timer eg, fikk 9800 i score(før awards) ein runde idag.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW.

Kan du fortelle meg hva som er galt med Origin? Har ingen problemer med det og hos meg ligger det bare og drar seg i bakgrunnen.

Det er treigt, jeg liker ikke å bruke nettleseren her (siden spillet ikke har in-game menu) og det er hakking og lagging.

Steam er i alle fall en plattform som funker..

Lenke til kommentar

Begynner å digge BF hardt, kan spille metro i timer eg, fikk 9800 i score(før awards) ein runde idag.

Er jo bare å lage ny bruker det.

Har jo allerede kjøp spille på origins.

Er ikkje PSN eg er på.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW.

Kan du fortelle meg hva som er galt med Origin? Har ingen problemer med det og hos meg ligger det bare og drar seg i bakgrunnen.

Det er treigt, jeg liker ikke å bruke nettleseren her (siden spillet ikke har in-game menu) og det er hakking og lagging.

GI MEG EN B!, GI MEG EN E! GI MEG EN T! GI MEG EN A!!!!

B...E...T...A

HVA BLIR DET?

BETA!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikkje PSN eg er på.

Snakk med live chat.

Lenke til kommentar

Er ikkje PSN eg er på.

Gjør som meg, jeg gikk til Support (før beta start riktignok) og byttet Origin username. Det er den eneste måten å fysisk bytte ditt nåværende Origin account navn. Have in mind at du ikke kan bruke noen av de navnene du har brukt før på noen av dine forige EA spill. Jeg som kaller meg Crazy Norwegian eller Crazy-Norwegian måtte bruke Cr4zyNorwegian grunnet bruk av de to før. Er lang kø i Support, men om du virkelig vill så klarer du å vente.

PS på "product" inne på support så masher du bare inn Origin (:

Lenke til kommentar

Etter det jeg har skjønt av BF3 forumene så er betaen en tidlig versjon som brukes for å teste koder + servere

"Beta is an older version of the game and was used for the purpose of testing additional code in game and on the servers"

Du er klar over at Beta skal være mer utviklet enn Alpha?

Lenke til kommentar

Eg sendte først mail om navnebytte men da fikk eg nei tilbake. Snakker faktisk med en på live chat nå og det ser ut som de gidder å hjelpe meg, men de er evig treig med å svare på spørsmål. Var ikke så lang kø nå. 10-15 min.

Gloria M.: Thank you for your patience. At this time, requests for Origin nicknames have to be submitted to our email support team for review. Could you please give me 3 alternate nicknames you would consider?

FAEN at det skal være så vanskelig då.. :roll:

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Forpulte lommelykt. Enten blir jeg blinda av teammates, og det suger. Eller så funker ikke min egen bra. Jeg har ikke så mye imot at fiender bruker det ,fordi at da ser jeg hvor dem er - og skyter bare på lyset.

Dette er jo old as foooook.

Men, batception!

batception.png

Men er det noe jeg missliker med battlefield spilla - å blir å mislike med BF3 er det dette, dere skjønner nok selv hva dem venter på..

waiitnginline.png

Endret av Quakecry waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt.

For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker.

Du tror dette er builden de jobber med nå? BC2 hadde også et tonn med bugs før release, stort sett alle var borte til da.

Jeg håper jo at det skal ordne seg, synes bare det er merkelig at helt opplagte bugs som jeg vil anta kan plukkes ut *uten* å teste spillet i stor skala fremdeles er til stede.

Ting som:

- Ekstrem clipping (folk som ligger ned havner en halv meter under bakken og sånn)

- Lyd som blir borte (har vel fremdeles ikke spilt mer enn en halv time av gangen før jeg mister nesten all lyd bortsett fra når jeg selv skyter - det eneste som funker er å avslutte spillet og starte på nytt)

- At man ofte 'glir' på underlaget og beveger seg 10-15 cm i sekundet sidelengs eller fremover når man står stille på flatmark

Disse tre tingene (og en god del mer) har jeg opplevd i hver eneste session og de gir et slett inntrykk av spillet. Virker mer som en dårlig mod til et annet spill enn et selvstendig ordentlig spill.

Husk at mange (kanskje spesielt på konsoller) sannsynligvis oppfatter dette mer som en demo enn en beta - og det er jo neppe særlig bra.

Som nevnt; håper de fikser det i tide, men det virker veldig rart å slippe løs noe såpass uferdig hvis de siste tweakingene deres primært skal være i forbindelse med optimalisering av nettkoden.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Hakking og lagging? Da har du dårlig hardware eller masse masse virus/adaware :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...