Bruker-104685 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hos meg så er flyten blitt bedre etter jeg fiksa på innstillinger og bytta til 120Hz skjerm. Har denne skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604 Denne passer perfekt til multiplayer, da du får noe bedre FPS og aiminga å reaksjonen din blir bedre! Lenke til kommentar
satchman Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt. For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hos meg så er flyten blitt bedre etter jeg fiksa på innstillinger og bytta til 120Hz skjerm. Har denne skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604 Denne passer perfekt til multiplayer, da du får noe bedre FPS og aiminga å reaksjonen din blir bedre! Mja.. jeg er ikke sikker på om en skjerm gjør deg til en bedre spiller, men la gå.. den var en fin skjerm. Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt. For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker. Alpha Trial var faktisk bedre, i manges øyne. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Iflg Repi så må man restarte spillet for å få endret alle grafikkinstillingene. Skal sies at det vi spiller nå har blitt laget for en måned, hvis ikke lengre, mtp at Sony & MS må sjekke betaen. Mye har skjedd og vil skje. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det en ting jeg irriterer meg over så er det at pistolene er så sinnsykt kraftige. 2-3 skudd er alt som skal til Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har funnet ut at å bare trykke på Quick Match(PC) funker jævla dårlig, har prøvd det ett par ganger og da gikk det evigheter uten at noe skjedde. Det samme skjedde meg, men så fant jeg ut at den da først leter opp en server, og så må du akseptere sloten den finner nede i game-launcheren før den starter å laste - det var ikke det du også gjorde? :=) Skjer ikke hos meg : \ Enten drivern å surrer på Matchmaking eller så surrer den med joining server, ser ingen steder jeg kan trykke på noe akseptere knapp. Men funket veldig mye bedre å bare søke opp multigamer serverne, går jo faktisk ann å spille på dem! Begynte å bli litt små lei av å fyre av flere skudd for å så dø og så viser den kill cam greia at han du skjøt og fikk hit marker på fremdeles har 100% liv pga dine egne kuler aldri ble registrert... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hadde en 19:1 runde ;P begynner å bli gøy nå Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Window mode? Er bare til å velge full-screen under options det Evt. Alt+enter comboen? Klar over det men siden server informasjon og alt er i web browseren så er det lettere å holde styr på alt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Er det en ting jeg irriterer meg over så er det at pistolene er så sinnsykt kraftige. 2-3 skudd er alt som skal til MP443 tactical er jo genial. Fikk mer kills med den enn med sniperen Stikk flashen i trynet på folk, skyt, simples. 2-3 skudd er jo det som trengs med rifler og. Men pistolene er ikke like effektive på avstand her som de har vært i tidligere spill. Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg klarer ikke å gå tilbake til Operation Metro etter å prøv Caspian Border.... Bare 25 dager til ekte BF map igjen Syns metromvar ganske bra jeg:). Grisebra map! Slik map jeg håpet oså kom a jegliker bykrig også m lurer på hvordan den blir med concuest Har spilt i omtrent en og en halv time nå, og så langt lover det godt. Noen som vet hvor mange brett som finnes i fullversjonen? Tror det skulle være 8 maps med alle 4 modesa (Conquest, Rush osv). Blir vel som i BC2 at de lager flere kart etterhvert Metro ser hard ut med concuest Noen som har peiling hvordan man setter ut den Squad spawn point greia? Recon har en liten radio (squad mobile spawn). Genialt, lurte på dette Ja da har jeg sletta og lasta BF3 betaen på nytt tre ganger, har fortsatt ikke kommet inn på en eneste server, har ikke troen på at jeg kommer inn heller. Derfor jeg er glad jeg spiller på konsoll. Instalere og spile. N problems Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW. Du får håpe det ikke blir som blops da... Det hakket no grusomt de første dagene etter eelease.... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW. Kan du fortelle meg hva som er galt med Origin? Har ingen problemer med det og hos meg ligger det bare og drar seg i bakgrunnen. 4 Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hos meg så er flyten blitt bedre etter jeg fiksa på innstillinger og bytta til 120Hz skjerm. Har denne skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604 Denne passer perfekt til multiplayer, da du får noe bedre FPS og aiminga å reaksjonen din blir bedre! Mja.. jeg er ikke sikker på om en skjerm gjør deg til en bedre spiller, men la gå.. den var en fin skjerm. Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt. For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker. Alpha Trial var faktisk bedre, i manges øyne. Etter det jeg har skjønt av BF3 forumene så er betaen en tidlig versjon som brukes for å teste koder + servere "Beta is an older version of the game and was used for the purpose of testing additional code in game and on the servers" Grafikk mulighetene er visst også satt ned så retail versjon vil ha bedre grafikk(så sant pc'en din takler det ) Dette er det jeg tror etter å ha bladd igjennom forum og lest litt, er ikke sikkert det er 100% riktig men jeg syntes det hørtes logisk ut så velger å tro på det. Edit: This is an older build of the game, it is not the final version nor even close to the final version. This is not a demo, it's not showing you what you'll get once you buy the game. It's a BETA to test the online infrastructure and server loads, along with some gameplay testing. Endret 30. september 2011 av Chronilus Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er klar over at dette bare er en beta, men med tanke på at release ikke er så veldig langt unna blir jeg litt skremt. For det er veldig mye som bør rettes kraftig opp her før dette blir et spill jeg kommer til å være interessert i - og jeg tviler litt på at det er mulig i løpet av noen få uker. Du tror dette er builden de jobber med nå? BC2 hadde også et tonn med bugs før release, stort sett alle var borte til da. Jeg syns spillet er fantastisk, har ikke hatt det så gøy i et fps siden Cs:s. Selv om battlelog buger stygt, og servercrashes er slitsomt. Men det er beta, bare glad vi får spille det før release. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Er det en ting jeg irriterer meg over så er det at pistolene er så sinnsykt kraftige. 2-3 skudd er alt som skal til MP443 tactical er jo genial. Fikk mer kills med den enn med sniperen Stikk flashen i trynet på folk, skyt, simples. 2-3 skudd er jo det som trengs med rifler og. Men pistolene er ikke like effektive på avstand her som de har vært i tidligere spill. Opplevde i dag å bli drept av pistol mens jeg peppret hodet hans full av bly fra AKS. Skulle jo tro at maskingevær skulle være litt kraftigere enn pistol er. Edit: På killcam hadde han 100% health enda jeg fikk hitmarker Endret 30. september 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Velkommen til beta bugs. Tror jeg har hatt minst 100 slike situasjoner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvor lenge sku betaen vare? Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det en ting jeg irriterer meg over så er det at pistolene er så sinnsykt kraftige. 2-3 skudd er alt som skal til MP443 tactical er jo genial. Fikk mer kills med den enn med sniperen Stikk flashen i trynet på folk, skyt, simples. 2-3 skudd er jo det som trengs med rifler og. Men pistolene er ikke like effektive på avstand her som de har vært i tidligere spill. Herregud så faens irriterende den flashen er, skulle angripe B ved tredje punkt så kom det en tulling i døra og flashet 70% av skjermen hvit så jeg så ingenting og bare skjøt vilt rundt foran meg, fikk inn noen hits men døde ett sekund etterpå... Håper virkelig at lys styrken på flashen senkes litt til release Hvor lenge sku betaen vare? 10 oktober Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen andre enn meg som sliter med plutselige FPS drops(fra stabilt 55 fps til plutselig 15 fps)? skjer som oftest når jeg skal "sprinte". specs: gtx 580 855 mhz. 2500K 4.3 ghz 8 gb ram Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det en ting jeg irriterer meg over så er det at pistolene er så sinnsykt kraftige. 2-3 skudd er alt som skal til MP443 tactical er jo genial. Fikk mer kills med den enn med sniperen Stikk flashen i trynet på folk, skyt, simples. 2-3 skudd er jo det som trengs med rifler og. Men pistolene er ikke like effektive på avstand her som de har vært i tidligere spill. Glocken! har tatt 4 stykker flere ganger med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå