Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare hos meg det står "Joining server" i flere evigheter? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som har en fiks for hudden? Spiller med 2560x1440 i oppløsning og halve hudden går utenfor skjermen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Så irriterende at spillet heletiden skal crashe midtveis i spillet, slik at man ikke får den opptjente scoren Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som har en fiks for hudden? Spiller med 2560x1440 i oppløsning og halve hudden går utenfor skjermen. Adjust screen size og juster den ikke-skraverte firkanten mindre. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Rart hvordan folk ikke klarer å finne innstillingene i spillet -_- Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger. Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer. Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er. Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd? Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene. Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt. Gå vekk ditt troll. Enten kom med kilder, eller forsvinn. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Husker enda hvor skrekkelig buggete betaen til BF2 var. Og fullversjonen var jo mye mer buggfri. Skal ikeks e bortifra at det samme skjer med BF3. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger. Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer. Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er. Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd? Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene. Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt. Gå vekk ditt troll. Enten kom med kilder, eller forsvinn. Jeg for min del håper det er sant. Hvis hardcore = normal skade, bare uten 3d spotting, hitmarker, killcam og 3rd person view på kjøretøy, så kommer du ikke til å finne meg på andre game modes. Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg måtte faktisk lese på et supportforum hvordan jeg fant grafikkinnstillingene. Er ikke så logisk at man må DEPLOY'e for å få lov å trykke ESC og options 5 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så irriterende at spillet heletiden skal crashe midtveis i spillet, slik at man ikke får den opptjente scoren Meh. Begynner fra scratch den 25 læll. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Herre så gøy dette var på PC! Går jeg tilbake til 360 nå vil jeg nok bli depressiv Lenke til kommentar
xTep Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kommer neppe til å spille en eneste runde Operation Metro når BF3 kommer, herre for et drittmap 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så irriterende at spillet heletiden skal crashe midtveis i spillet, slik at man ikke får den opptjente scoren Meh. Begynner fra scratch den 25 læll. Men score unlocker nye våpen, så det er kjekt i betaen også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg måtte faktisk lese på et supportforum hvordan jeg fant grafikkinnstillingene. Er ikke så logisk at man må DEPLOY'e for å få lov å trykke ESC og options Ikke bare lite innlysende, men også et design som er helt bak mål. Det meste i spillet er laget veldig godt, særlig lyden, men å faktisk måtte være ute på banen når man stiller inn grafikk er å be om å dele ut kills. Da jeg fyrte opp BETA første gang hadde jeg problemer med ytelse siden CFX ikke var aktivert og spillet kjørte på ultra i 2560x1440. Å stå midt ute på mapen og prøve å stille inn grafikken uten å bli drept var håpløst. Kommer neppe til å spille en eneste runde Operation Metro når BF3 kommer, herre for et drittmap Mapen i seg selv er ikke så veldig dårlig: første område favoriserer snipere, neste område blir mer variert og gameplayet tar raskt mer fart og blir mer dynamisk, for ikke å snakke om sluttdelen utenfor der det er komplett kaos. Det som er å kritisere på mapen er heller mangelen på kjøretøy. Leveldesignet er vanvittig bra. Endret 30. september 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Bare jeg som ikke kommer lenger en til "Joining server" for øyeblikket? For en time siden kom jeg kjapt inn, men har nå statt på "Joining server" i 20 minutter uten endring. Andre som har samme problem? Endret 30. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kommer neppe til å spille en eneste runde Operation Metro når BF3 kommer, herre for et drittmap Sa jeg også under BC2 betaen men jeg går ofte tilbake til Beta mapet. ^^ Føler jeg owner med SV98. Det må vel bety at jeg gjør det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kommer nok ikke til å spille så mye rush uansett, hvis det er 16vs16 og CQ er fullsize. Metro CQ, lurer på hvordan det blir... Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare jeg som ikke kommer lenger en til "Joining server" for øyeblikket? For en time siden kom jeg kjapt inn, men har nå statt på "Joining server" i 20 minutter uten endring. Andre som har samme problem? Prøv å restart nettleseren / Orgin / join en annen server. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Joiner en server, kommer til initializing så kræsjer spillet. Får deretter "a generic error blabla. Code 1" Restarter nettleser, origin, men skjer akkurat det samme. Funket jo fint for 2 timer siden :S Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har spilt i omtrent en og en halv time nå, og så langt lover det godt. Noen som vet hvor mange brett som finnes i fullversjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå