Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. :p Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger.

Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer.

Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er.

Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd?

Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene.

Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt.

Gå vekk ditt troll.

Enten kom med kilder, eller forsvinn.

Lenke til kommentar

Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. :p Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger.

Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer.

Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er.

Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd?

Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene.

Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt.

Gå vekk ditt troll.

Enten kom med kilder, eller forsvinn.

Jeg for min del håper det er sant. Hvis hardcore = normal skade, bare uten 3d spotting, hitmarker, killcam og 3rd person view på kjøretøy, så kommer du ikke til å finne meg på andre game modes.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg måtte faktisk lese på et supportforum hvordan jeg fant grafikkinnstillingene. Er ikke så logisk at man må DEPLOY'e for å få lov å trykke ESC og options :p

Ikke bare lite innlysende, men også et design som er helt bak mål. Det meste i spillet er laget veldig godt, særlig lyden, men å faktisk måtte være ute på banen når man stiller inn grafikk er å be om å dele ut kills.

Da jeg fyrte opp BETA første gang hadde jeg problemer med ytelse siden CFX ikke var aktivert og spillet kjørte på ultra i 2560x1440. Å stå midt ute på mapen og prøve å stille inn grafikken uten å bli drept var håpløst.

Kommer neppe til å spille en eneste runde Operation Metro når BF3 kommer, herre for et drittmap :tease:

Mapen i seg selv er ikke så veldig dårlig: første område favoriserer snipere, neste område blir mer variert og gameplayet tar raskt mer fart og blir mer dynamisk, for ikke å snakke om sluttdelen utenfor der det er komplett kaos. Det som er å kritisere på mapen er heller mangelen på kjøretøy. Leveldesignet er vanvittig bra.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...