XitraZz Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 noen andre som har problemer med serverne i dag? har spilt uten noe problemer i 3 dager nå, mens i dag får jeg bare generic game error shit... 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vi burde seriøst få en egen server som vi kan spille på! Blir mektig lei av fulle servere. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Eg og en eg bur med prøver å spele sammen. Men kver gang eg eller han logger på så detter eg og han ut. Eller at han får spille mens eg blir kicka. Nokon som veit kva dette kjem av? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja begynner å få en god del feilmeldinger jeg også nå... Skal visstnok være vanskeligst mulig å komme innpå en server, og like vanskelig å holde seg der. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har ingen problemer her. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har spilt i 3t og 26min, men jeg har sikkert holdt på med betaen i 15 timer. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 1. Logg ut av Battlelog, avslutt Origin 2. (Tydeligvis en usynlig update etter du har logget helt ut.) 3. Start Origin, kjør Battlefield, ta Quick match. Fungerte å joine server hos meg og bruttern nå ihvertfall. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 HVA?! Joinet en game der jeg fikk opp at vi tapte JESUS Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Bare jeg som får denne ved oppstart? EDIT: Funker nå. Endret 30. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Til alle som ikke forstår hvorfor de tok ned Caspian Border serverene, er ikke det veldig logisk at de prøver å spare på mapsene til den fulle versjonen? Det var aldri meningen at alle skulle ha tilgang til Caspian Border. Det er en beta, ikke en demo. Poenget er å eliminere bugs. De fleste har ikke en gang kjøpt spillet en gang, og dere forventer nemmest å spille hele spillet gratis. Vær glad for at dere får spille i det hele tatt. 6 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Akuratt når jeg var fertdig med installere bf3 så crasha datan og nå finner den ikke oprativsystemet 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Tror dere dette er på PC eller PS3? BTW, DET ER PC!!! Endret 30. september 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er ingen problem å komme inn på caspian, installer den modden som bypasser passord kontrollen (ligger link flere plasser i denne tråden) så slipper du å skrive inn noe som helst. Og i og med at de stor sett restarter serverne etter hver omgang, så huker du av for empty i server filteret, spammer f5 i noen sekunder (kan i verste fall ta 2min) så får du opp en server som holder på å reboote. Så spammer du enter(join) i noen sek (får beskjed om at serveren ikke finnes) men i løpet av 30sek så er den oppe igjenn og du kommer inn helt på begynnelsen Edit: siden jeg er fryktelig snill så fant jeg linken http://www.coderah.com/?page_id=389 installer den mens du er i chrome (tar 2sek) så slipper man å tenke mer på psw.. takker Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er ingen problem å komme inn på caspian, installer den modden som bypasser passord kontrollen (ligger link flere plasser i denne tråden) så slipper du å skrive inn noe som helst. Og i og med at de stor sett restarter serverne etter hver omgang, så huker du av for empty i server filteret, spammer f5 i noen sekunder (kan i verste fall ta 2min) så får du opp en server som holder på å reboote. Så spammer du enter(join) i noen sek (får beskjed om at serveren ikke finnes) men i løpet av 30sek så er den oppe igjenn og du kommer inn helt på begynnelsen Edit: siden jeg er fryktelig snill så fant jeg linken http://www.coderah.com/?page_id=389 installer den mens du er i chrome (tar 2sek) så slipper man å tenke mer på psw.. takker Caspian Border serverne er fjernet nå Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kommer folk seg inn på en server nå? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Får ikke BF3 til å fungerer sikkelig jeg. For det første fungerer ikke å kjøre det normalt, bf3.exe starter men kommer ikke no vindu. Må kjøre som administrator for å få den til å fungere. Når jeg kommer inn på en server så kan jeg helt fint bevege synet fint rundt og skyte men når jeg skal bevege meg kommer det megalagg og jeg er tilbake hvor jeg startet Sikkert no beta shit, blir nok fikset i fullversjonen ^_^ Lenge leve DICE! EA kill gamers... Endret 30. september 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 "Launching is disabled" ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 NOTICE Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Aiaiai. Hvor lenge vil det ta? Forresten; Spilte noen timer med Beta i går på Xbox 360. Grafikken og kontrollene var helt OK. Får låne lillebrors maskin. WOW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå