Nerowulf Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det en side hvor man kan se hva man unlocker til hvilken level o.l. ? Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fikk et litt skuffende førsteinntrykk av BF3. Synes det ligner for mye på MW. Ikke noe galt med MW, dritbra spill det, men tenkte at BF3 ville bli noe mer likt BF2 enn hva det faktisk er. Nå må du huske at du spiller Rush på et nokså lite map. Dette kan da derfor minne om CoD. Men hvis du fikk prøve Caspian Border mens det var oppe så hadde du nok endret mening straks. Er det en side hvor man kan se hva man unlocker til hvilken level o.l. ? Ja, gå på battlelog -> profile -> din soldier -> weapon & equipment -> check stuff Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Grafikken er magic ! Bare synd at jeg ikke klarer å fullføre en match før laptopen henger seg.. -.-' Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Grafikken er magic ! Ikke egentlig, er mest imponert over lyden. Bare synd at jeg ikke klarer å fullføre en match før laptopen henger seg.. -.-' There's your problem 5 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke egentlig, er mest imponert over lyden. There's your problem Enig med lyden.. Sitter med et Sound Blaster Tactic 3D Alpha headsett rundt ørene.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fikk et litt skuffende førsteinntrykk av BF3. Synes det ligner for mye på MW. Ikke noe galt med MW, dritbra spill det, men tenkte at BF3 ville bli noe mer likt BF2 enn hva det faktisk er. Du har ikke spilt Caspian Border brettet før det ble tatt ned skjønner jeg DET brettet er Battlefield det! Metrokartet som nå er tilgjengelig er litt.. greit nok. Men minner ikke så mye om good'ol battlefield. Og det ver vel det du menter også Vent på fullversjonen, eller søk fram noen youtube videoer med Caspian border spilling. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Your game session has expired, please log out and then log in again FML!!!!! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Grafikken er magic ! Ikke egentlig, er mest imponert over lyden. Bare synd at jeg ikke klarer å fullføre en match før laptopen henger seg.. -.-' There's your problem Absolutt ikke, jeg sitter på en bærbar og spiller BF3 helt fint, på high settings. Endret 30. september 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 XPS / Alienware? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, Acer. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har søkt medlemskap i HW.no [2]. Nick er "MarveFleksnes". Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har noen passordet til Caspain Border... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Helt ærlig. EA bryr seg nok midt i ræva om deg og din browsing. Hvorfor implementerer de et system som gjør det mulig da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nei nå har alt blitt helt jævlig gitt. Ramler ut hele veien fra serverene, dersom jeg er så heldig å komme inn.... Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har noen passordet til Caspain Border... Caspain Border serverne er tatt ned. Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har noen passordet til Caspain Border... Caspain Border serverne er tatt ned. Serr Hvorfor? Der er jo bare helt sjuko Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har noen passordet til Caspain Border... Caspain Border serverne er tatt ned. Serr Hvorfor? Der er jo bare helt sjuko Du kan jo lese om det selv: http://battlelog.battlefield.com/bf3/devblog/view/2826551894086251181/ Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Første gangen jeg prøvde å komme inn nå, stod: "genereic game error code 1" hva er feil da? noe jeg får gjort noe med? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Skjønner heller ikke hvorfor de ikke ønsker å la Caspian Border være med i betaen. Det er jo det brettet som minner mest om BF serien. 1 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Første gangen jeg prøvde å komme inn nå, stod: "genereic game error code 1" hva er feil da? noe jeg får gjort noe med? Nei si det, jeg har bare gitt opp å spille jeg. Får generic errors, 500-feilmeldinger, blir bedt om å logge ut etc. Når jeg endelig kommer inn får jeg spille i maks 10-15 minutter før jeg kastes ut fra serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå