Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Har sett ett par plasser at Beta builden som brukes på den offentlige betaen er ganske gammel, alt fra uker til måneder. Selvom det skulle være en del bugs på release(Det vil det altid være), får vi håpe at DICE jobber raskt og effektivt med og fikse så mye som mulig tidlig etter release.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De nevnte jo også før betaen ble lansert at de hadde fikset mye på spillet i forhold til den versjonen som ble lansert som Beta. Så det er nok mye vi ikke får se som allerede er fikset.

edit: noen kom før meg ja :)

Forøvrig: er det sagt noe om hvor lenge Beta'en skal vare?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

De nevnte jo også før betaen ble lansert at de hadde fikset mye på spillet i forhold til den versjonen som ble lansert som Beta. Så det er nok mye vi ikke får se som allerede er fikset.

Beta varer til og med 10 oktober.

Lenke til kommentar

Frem til den 10.oktober

Lenke til kommentar

Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. :p Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger.

Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer.

Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er.

Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd?

Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene.

Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. :p Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger.

Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer.

Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er.

Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd?

Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene.

Battlefield 3 har ikke hardcore som du tenker på. Det bare fjerner hjelpemidler, gjør ingenting med skade. Skade som det er default i BF3 er perfekt.

HC mode må endre skade. Må plugge 4 skudd med M416 i hode på folk før de dør. Pistolen krever også veldig veldig mange skudd noen ganger. I server browser ser du jo hodeskallen fra BC2. Har du source på at det ikke vil endre skade?

Lenke til kommentar

Da har jeg spillt en lang session nå! Det finnes diverse bugs men jeg ble glad når seinere på dagen ble dem fikset. Spillet så langt er awesome..spillte både Caspian Border og Metro..elsker begge to! En ting som irriterer meg mest av alt når man skal knife noen..umulig får min del, blir enten drept eller det bugger seg så at jeg ikke kan drepe karen når det er klart at jeg kunne ha drept han! Blir sikkert fiksa =.=

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen har skrevet om anbefalt ram mengde, men krasj ned til desktopp

skyldes etter min erfaring for lite minne. Økte fra 4 til 8 Gb minne og kræsjproblemene forsvant.

Lå tett opp mot 100% bruk tidligere mens det det nå naturlig nok ligger i underkant av 50%.

Jeg fikk også en sterk økning i Fps med denne oppgraderingen. Gikk fra 50~80 til nærmere 70~90 Fps.

Noen med lignende erfaringer? Spech under

Innstillinger ultra/high

GTX 570

i5 750

8gb ram

Oppløsning 1680*1050

Med innstillinger på absolutt alt på ultra ligger jeg på 55Fps og oppover.

Jeg byttet idag ut 4 gb 1600 mhz til 8(2x4gb)GB G-skill sniper 1600mhz. Fra før lå fps på rundt 50. nå ligger den rundt 60 - 85. Dvs en økning i fps med minst 10.. :)

specs:

Gigabyte GTX 580 super overclocked

i5 2500K ( 4.6 oc)

8 gb Gskill sniper 1600 mhz.

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Hvorfor er du sikker på dette? Blir jo som i BC2.

I BC:2 gjor jo man mer skade også. Skaden i BF:3 er jo noenlunde velbalansert allerede, med unntak av noen få våpen.

Lenke til kommentar

De verste buggene jeg hittil har opplevd i spillet er at scopen låser seg(dvs jeg får ikke scope eller skyte). Og av og til får jeg ikke reloada heller. Det har ført til noen ganske sure situasjoner, håper for all del dette blir fiksa til fullversjonen da det er en ganske kritisk feil etter min mening.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...