Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk unlocka EOD Boten, klarte å snike meg innpå en fyr og drepte han....men spillet krasjet. Noen som har klart det enda?

 

Jeg sneik meg ikke akuratt innpå han :p

 

http://youtu.be/EgpitXND63g

 

hvodan unlocka du den? engineer?

 

hvordan får man brukt den når man har den? får mn brukt den hele tiden? 1 gang pr rnde? hvordan fungerer det?

 

72.000 XP som engineer ja.

Du får den 1 gang pr liv. Så fort du dør så resupplyer du en bot.

Endret av Hille
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komisk hvordan stener i mappen er som pappmasje og kan skytes rett igjennom. Metro er et rart map, hvis defending team attacker, så er man rævkjørt.

Var innom et spill istad da jeg var på defending team og rusha frem, vi vant i løpet av 10 minutter...

Nå skal det sies at det var en salig dårlig balansering av teama da.

 

En av grunnene til at jeg som attacker nesten alltid spawner som Recon først så jeg får plassert ut et radio-beacon så nærme MCom'en som mulig. Da er det mulig å flanke ut spawnraperne.

 

Gjør nesten alltid det samme som defender også, sparer noen løpe-sekunder ved hver respawn da.

Lenke til kommentar

Hva slags SPM har folk her da? 497 her, men ettersom det er nytt score system så vet jeg ikke om det er høyt eller ei...

Har ikke fulgt så bra med, men SPM? Score per min?

 

 

jepp. Sjekket statsen til HW platoon, så jeg fikk halvveis inntrykk av hva som er høyt blandt de beste...

Såpass ja... har bare 274 jeg :-)

Lenke til kommentar

Går det virkelig ikke an å spille betaen uten å måtte ha både Originkonto OG nettlesertillegg?

Nei. Nettlesertillegg må man ha slik at nettsiden kan 'snakke' med BF3 klienten. Aner ikke hvorfor man må ha Origin, men det er vel noe greier de satser på i fremtiden. Men akkurat pr nå så er jo origin ganske så meningsløst. Mtp man har jo egen friendsliste inne på Battlelog.

Lenke til kommentar

Akkurat. Takk for svar. Jeg er ikke interessert i at EA skal vite alt om min Firefox-bruk med mere, så da går spillet rett ut igjen. Hva blir det neste? Innlogging med Bank-ID? Sukk...

 

Både betaen og Origin er herved avinstallert. Er grenser for hva EA skal få vite om meg.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...