TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som vet når man unlocker acog siktet. (engineer) Hvis du bruker AKS74U så må du ha 270 kills for og få ACOG siktet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fikk unlocka EOD Boten, klarte å snike meg innpå en fyr og drepte han....men spillet krasjet. Noen som har klart det enda? hvodan unlocka du den? engineer? hvordan får man brukt den når man har den? får mn brukt den hele tiden? 1 gang pr rnde? hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da var det slutt på Caspian Border servere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags SPM har folk her da? 497 her, men ettersom det er nytt score system så vet jeg ikke om det er høyt eller ei... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Komisk hvordan stener i mappen er som pappmasje og kan skytes rett igjennom. Metro er et rart map, hvis defending team attacker, så er man rævkjørt. Var innom et spill istad da jeg var på defending team og rusha frem, vi vant i løpet av 10 minutter... Nå skal det sies at det var en salig dårlig balansering av teama da. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da var det slutt på Caspian Border servere ja, merket det.Aakkurat når jeg hadde installert chrome-greien som gjør slik at jeg kan spille Csapian!!! :S Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Å FY FAEN DICE! Jeg hadde en insane runde på tv2 serveren og så blir jeg disconected?! Beta.. ro deg 1 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags SPM har folk her da? 497 her, men ettersom det er nytt score system så vet jeg ikke om det er høyt eller ei... Har ikke fulgt så bra med, men SPM? Score per min? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Fikk unlocka EOD Boten, klarte å snike meg innpå en fyr og drepte han....men spillet krasjet. Noen som har klart det enda? Jeg sneik meg ikke akuratt innpå han http://youtu.be/EgpitXND63g hvodan unlocka du den? engineer? hvordan får man brukt den når man har den? får mn brukt den hele tiden? 1 gang pr rnde? hvordan fungerer det? 72.000 XP som engineer ja. Du får den 1 gang pr liv. Så fort du dør så resupplyer du en bot. Endret 30. september 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Komisk hvordan stener i mappen er som pappmasje og kan skytes rett igjennom. Metro er et rart map, hvis defending team attacker, så er man rævkjørt. Var innom et spill istad da jeg var på defending team og rusha frem, vi vant i løpet av 10 minutter... Nå skal det sies at det var en salig dårlig balansering av teama da. En av grunnene til at jeg som attacker nesten alltid spawner som Recon først så jeg får plassert ut et radio-beacon så nærme MCom'en som mulig. Da er det mulig å flanke ut spawnraperne. Gjør nesten alltid det samme som defender også, sparer noen løpe-sekunder ved hver respawn da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Går det virkelig ikke an å spille betaen uten å måtte ha både Originkonto OG nettlesertillegg? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Går det virkelig ikke an å spille betaen uten å måtte ha både Originkonto OG nettlesertillegg? Nope Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags SPM har folk her da? 497 her, men ettersom det er nytt score system så vet jeg ikke om det er høyt eller ei... Har ikke fulgt så bra med, men SPM? Score per min? jepp. Sjekket statsen til HW platoon, så jeg fikk halvveis inntrykk av hva som er høyt blandt de beste... Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags SPM har folk her da? 497 her, men ettersom det er nytt score system så vet jeg ikke om det er høyt eller ei... Har ikke fulgt så bra med, men SPM? Score per min? jepp. Sjekket statsen til HW platoon, så jeg fikk halvveis inntrykk av hva som er høyt blandt de beste... Såpass ja... har bare 274 jeg :-) Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 gidder noen og akseptere joine reqesta til platoon? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Går det virkelig ikke an å spille betaen uten å måtte ha både Originkonto OG nettlesertillegg? Nei. Nettlesertillegg må man ha slik at nettsiden kan 'snakke' med BF3 klienten. Aner ikke hvorfor man må ha Origin, men det er vel noe greier de satser på i fremtiden. Men akkurat pr nå så er jo origin ganske så meningsløst. Mtp man har jo egen friendsliste inne på Battlelog. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Akkurat. Takk for svar. Jeg er ikke interessert i at EA skal vite alt om min Firefox-bruk med mere, så da går spillet rett ut igjen. Hva blir det neste? Innlogging med Bank-ID? Sukk... Både betaen og Origin er herved avinstallert. Er grenser for hva EA skal få vite om meg. Endret 30. september 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ang. Operation Métro som eneste map i betaen. Er det så overgangen fra COD til BF ikke blir så drastisk? Lite map, uten kjøretøy, for det meste inne, med trange korridorer. Kjedelig... Caspian Border derimot ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå