Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Tinusss: Har opplevd det mange ganger. Granaten ser ut som den flyr av gårde, men treffer sikkert et eller annet usynlig object.

 

Føler kastelengden på granat generelt er veldig liten.

Ja, det også ... ser liksom ut som den flyg LANGT, men så smeller det 2-3 meter unna...

Endret av TiNuSsS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket oppsett liker dere best?

Med sikte og annent utstyr bruker dere, og på hvilket map / deler av map?

 

 

Dette er sånn mitt oppsett ser ut.

Map: Operation Metro del 1.

Våpen: M416

Sikte: ACOG

Annent utstyr: Hevy barral og foregrip

 

Map: Operation Metro del 2.

Våpen: M416

Sikte: Holographic

Annent utstyr: Silencer og foregrip

Endret av TiNuSsS
Lenke til kommentar

Det er ingen problem å komme inn på caspian, installer den modden som bypasser passord kontrollen (ligger link flere plasser i denne tråden) så slipper du å skrive inn noe som helst.

 

Og i og med at de stor sett restarter serverne etter hver omgang, så huker du av for empty i server filteret, spammer f5 i noen sekunder (kan i verste fall ta 2min) så får du opp en server som holder på å reboote. Så spammer du enter(join) i noen sek (får beskjed om at serveren ikke finnes) men i løpet av 30sek så er den oppe igjenn ;) og du kommer inn helt på begynnelsen :D

 

Edit: siden jeg er fryktelig snill så fant jeg linken http://www.coderah.com/?page_id=389 installer den mens du er i chrome (tar 2sek) så slipper man å tenke mer på psw..

Endret av Blue--Sky
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan bruker man commo rose eller hva det heter på xbox?

Nå spiller jeg ikke på xbox, men på PS3 så er det Select-knappen som blir brukt. Select-knappen er også den samme som blir brukt for å se scoreboard, kanskje det hjelper. Og det er ikke commo rose, men kun simpel spotting og enkle angreps/forsvarsordrer man kan gjøre.

Vet ikke åssen man sjekker scoreboard, men det er ikke "select-knappen" som blir brukt til det på xbox.

Lenke til kommentar

Hvordan bruker man commo rose eller hva det heter på xbox?

Nå spiller jeg ikke på xbox, men på PS3 så er det Select-knappen som blir brukt. Select-knappen er også den samme som blir brukt for å se scoreboard, kanskje det hjelper. Og det er ikke commo rose, men kun simpel spotting og enkle angreps/forsvarsordrer man kan gjøre.

Vet ikke åssen man sjekker scoreboard, men det er ikke "select-knappen" som blir brukt til det på xbox.

 

 

Hold "Back" inne så får du scoreboard, trykk på back og du kan spotte fiender/objections. Noe mer er det ikke mulig å gjøre på (se)xbox desverre :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen har skrevet om anbefalt ram mengde, men krasj ned til desktopp

skyldes etter min erfaring for lite minne. Økte fra 4 til 8 Gb minne og kræsjproblemene forsvant.

Lå tett opp mot 100% bruk tidligere mens det det nå naturlig nok ligger i underkant av 50%.

 

Jeg fikk også en sterk økning i Fps med denne oppgraderingen. Gikk fra 50~80 til nærmere 70~90 Fps.

Noen med lignende erfaringer? Spech under

 

Innstillinger ultra/high

GTX 570

i5 750

8gb ram

Oppløsning 1680*1050

 

Med innstillinger på absolutt alt på ultra ligger jeg på 55Fps og oppover.

Endret av Gibblay
Lenke til kommentar

Merker allerede at en av de store irritasjonsmomentene med dette spillet er at folk ikke dør når man skyter dem. Jeg er vant til å spille Cod på hardcore mod. I BF så må du skyte folk noe veldig for at de skal dø.

 

Tror kanskje fav kittet mitt så lang er resupply.

 

Går ikke ann å spille multiplayer spill som dette i normal...det er latterlig at en må putte en haug med kuler i folk før dem dauer. En må fks ikke bruke 1 hagle skudd i tryne på en fyr 1 meter unna...men 2. Og da blir det for dumt....men kidsa liker vel det slik.

Men det er vel en hardcore modus i BF3 også mener jeg å ha lest...som alle andre online spill så blir det der jeg blir å henge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...