HarGal Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Du skrev jo tross alt,"ser ut som CoD" og ikke "føles som CoD". Forøvrig så hadde TotalBiscuit samme inntrykket helt til han prøvde Caspian Border, så jeg anbefaler at du gjør det samme. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 BF3 er vel ikke akkurat spillet til å tiltrekke seg cybersex med fjortisjente-navn Haha, jeg vet. Husker ikke helt, men tror det var en prank av mine venner på LAN, mens jeg var på do og nettopp hadde installert BF2, så plutselig hadde jeg det navnet... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Heihei Nå har jeg bare spilt Rush, noe som kan ligne CoD litt, KUN pga kortere avstander og mer action. Er ikke enig at totalt hele oppsettet ligner på CoD. Men det er nå meg Støvete skjerm utgør mye Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har brukt samme navnet siden BF2, og p.g.a. den helvetes origin, så får jeg ikke det nå. "fordi det er i bruk i tidligere BF spill" på samme konto ifølge EA support. WTF. Burdet det ikke være ENKLERE å la meg få det navnet da? Jeg håper de finner en mellomting mellom BF2 og BC2, for BC2 var alt for raskt. Kunne unlocke alt der i løpet av en uke eller to om man var flittig... Har samme problemet, bare ikke med tidligere battlefield spill, med ett annet EA spill... Også får jeg ikke lov å komme inn i support. blir bare refreshet... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Du skrev jo tross alt,"ser ut som CoD" og ikke "føles som CoD". Forøvrig så hadde TotalBiscuit samme inntrykket helt til han prøvde Caspian Border, så jeg anbefaler at du gjør det samme. beklager at jeg ikke skrev rett med en gang, hehe.. skal prøve Caspian Border Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Damn fikk spille litt Caspian Border meeeen så ble det connection time out eller no av en merkelig grunn -_- og nå er alle 28 server fulle damn you EA.. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Heihei Nå har jeg bare spilt Rush, noe som kan ligne CoD litt, KUN pga kortere avstander og mer action. Er ikke enig at totalt hele oppsettet ligner på CoD. Men det er nå meg Støvete skjerm utgør mye Er vant til rush fra BC2 og hadde vel et lite håp om at det skulle bli noe lignende.. der tok jeg feil skal gi det litt mer tid, så får vi se om jeg "venner" meg til det skal prøve med skjermrens, hehe Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ser det er mange som klager på Metro. Jeg filmet full fart litt fra caspian idag. Først fikk jeg med en kompis fra mumble. Så neste gang prøvde jeg å disable noe greier. Endte opp i mangel på lyd. Beklager for det. Men videoene er nå hvertfall der. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags map kan man kjøre jetfly i? Er det tilgjengelig for alle også? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva er passordet nå? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 kjører ULTRA.. og jeg mener ikke grafikken men spillemåten, stilen, hvordan ting er lagt opp.. ALT! Som nevnt før her, gjelder nok dette helst Metro-kartet. Jeg fikk litt den samme følelsen selv. Trøst deg med at det ikke blir slik i andre maps i fullversjonen, men kanskje en del i Rush. Anbefaler at du ser de videoene jeg linker til under, så kan du høre inntrykket til TotalBiscuit etter at han fikk prøve det "ekte" Battlefield-kartet Caspian Border. Ikke vær urolig for at spillet vil være for likt CoD. Det er næmlig større og bedre enn Battlefield 2! Ta en titt her: Del 1: Del 2: Takker men ser for meg at jeg ikke kommer til å spille metro så mye, hehe :!: 1 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har de forandret pass på caspian border igjen nå fra shoppingcartisagoodride ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags passord? Hvor? Hæ? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 kjører ULTRA.. og jeg mener ikke grafikken men spillemåten, stilen, hvordan ting er lagt opp.. ALT! Ultra-settings er ikke med i betaen. Du kan velge det som innstilling, men blir bare high-settings uansett. Er det noen offisiel sitat om dette ? Jeg leser bare at det er en lite rykte... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva slags passord? Hvor? Hæ? passordet til caspian borders Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Du skrev jo tross alt,"ser ut som CoD" og ikke "føles som CoD". Forøvrig så hadde TotalBiscuit samme inntrykket helt til han prøvde Caspian Border, så jeg anbefaler at du gjør det samme. beklager at jeg ikke skrev rett med en gang, hehe.. skal prøve Caspian Border Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det virkelig ikke mulig å dra bedre grafikk ut av en PS3 og Blu-Ray disker? Spiller egentlig tv stor rolle? Ser jo ut som Bf:BC2 , bare med nye animasjoner på bevegelser Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Det er ikke lagringsplassen som er problemet. Det er det faktum at PS3 nå er hvor gammel? 5 år? Teknologien og maskinvaren har utviklet siden den gang (ref. Se grafikken på PC). Kunne de fått det til å se penere ut, muligens ja, men da måtte de sannsynligvis ha kuttet på andre deler av spillet. Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Legg meg til som venn i Origin! Fjordmannen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvordan bruker man commo rose eller hva det heter på xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå