Argoniel Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Demoen var full av bugs Demo != Open Beta RTFM: http://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle#Beta Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Demoen var full av bugs Det er ikke en demo. Det er en beta. Lær deg forskjellen. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hmm, med M16A4 så har jeg mye bedre accuracy enn med M416. Flere som føler at M16A4 er har bedre accuracy enn M416? M16 er bedre enn M416 på single shot, M416 er bedre enn M16 på full auto? Det kan være ja Endret 30. september 2011 av TiNuSsS Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som vet hva passordet er nå? Demoen var full av bugs Rart at det er bugs i en beta versjon Du synes det ja? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Demoen var full av bugs Det er ikke en demo. Det er en beta. Lær deg forskjellen. Beta. Beklager. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trodde du en beta er feilfri? Er en grund til det heter eta og ikke final release Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Dersom du spiller på xbox eller ps3 kanskje ja? Spilte på xbox her om dagen, og det kan ikke måle seg med pc Men om du mener det er som CoD så må du pusse brillene/skjermen Hallo!! jeg snakker om spillestilen og hvordan ting er lagt opp.. ingenting som minner om battlefield noen plasser Spiller på PC med ultra settings.. edit: mulig at skjermen er støvete men er nok ikke det som er årsaken, hehe :!: Endret 30. september 2011 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) For de som ikke skjønner hva en BETA er, så les her under Beta, les det, forstå det, lær det! Endret 30. september 2011 av TiNuSsS 1 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Slapp av nå. Har aldri sagt at jeg forventet noe annet. Jeg bare nevnte det, at det var mye bugs. Noe man selfølgelig må regne med!Har aldri gitt utrykk for noe annet. Skulle kanskje aldri nevnt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå kan vi vel snart snakke om spillet, ikke hva som er beta eller ikke? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Må si meg enig. Folk høres så hissig ut tidlig på morgenen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Blir bare irriterte etter 100 sider med ca det samme maset om bugs Endret 30. september 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 kjører ULTRA.. og jeg mener ikke grafikken men spillemåten, stilen, hvordan ting er lagt opp.. ALT! Ultra-settings er ikke med i betaen. Du kan velge det som innstilling, men blir bare high-settings uansett. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det er bra at det ikke tar like lang tid og komme opp i rank som i BF2 Her er min BF2 bruker, yes, I know the name ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg har brukt samme navnet siden BF2, og p.g.a. den helvetes origin, så får jeg ikke det nå. "fordi det er i bruk i tidligere BF spill" på samme konto ifølge EA support. WTF. Burdet det ikke være ENKLERE å la meg få det navnet da? http://bf2s.com/player/44278236/ http://2142-stats.com/mrlee.no+stats.html http://bfbcs.com/stats_pc/mrlee.no http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/MrLee1138/ Jeg håper de finner en mellomting mellom BF2 og BC2, for BC2 var alt for raskt. Kunne unlocke alt der i løpet av en uke eller to om man var flittig... Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er sniper fortsatt utstyrt med Mortar Strike? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 BF3 er vel ikke akkurat spillet til å tiltrekke seg cybersex med fjortisjente-navn Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) kjører ULTRA.. og jeg mener ikke grafikken men spillemåten, stilen, hvordan ting er lagt opp.. ALT! Som nevnt før her, gjelder nok dette helst Metro-kartet. Jeg fikk litt den samme følelsen selv. Trøst deg med at det ikke blir slik i andre maps i fullversjonen, men kanskje en del i Rush. Anbefaler at du ser de videoene jeg linker til under, så kan du høre inntrykket til TotalBiscuit etter at han fikk prøve det "ekte" Battlefield-kartet Caspian Border. Ikke vær urolig for at spillet vil være for likt CoD. Det er næmlig større og bedre enn Battlefield 2! Ta en titt her: Del 1: Del 2: Endret 30. september 2011 av Smål Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er sniper fortsatt utstyrt med Mortar Strike? Tror ikke det. Support får mortar som gadget, men den er ikke i beta så jeg er ikke sikker på hvordan den fungerer. Hadde vært stilig om recons f.eks. brukte SOFLAM til å merke mål, og så måtte support bruke mortar til å skyte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå