TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Med hevy barral og foregrip? Da synes jeg den ikke ble så ille Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) M416 The M416 was developed by a famous German weapons manufacturer as a more reliable version of the classic M16. The weapon is essentially a fusion of the M16 and the G36 Assault Rifles. The M416 is reliable and accurate, with a moderate recoil and rate of fire that make an effective all around weapon. M16A4 The 4th generation of M16 is equipped with a removable carry handle, a RIS (Rail Interface System) for mounting accessories, and is capable of Automatic, 3 Round Burst, and Semi-Automatic fire. The original flaws of the M16 design have all but been eliminated and the AR15 platform upon which it is built is the standard rifle of the USMC. Low recoil with a high rate of fire, the M16 is a good medium range weapon. Endret 30. september 2011 av TiNuSsS Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kommer de til å opprette flere servere siden de som allerede er der er nesten heletiden ful. Spessielt på de lokkede serveren Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kan ikke si at de utallige disconnects fra Battlelog gir meg den helt store gleden av å spille. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De poengene man tjener seg opp i betaen, vil de gjelde når Battlefield 3 kommer ut. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Fullt klar over at det er beta, men må allikevel få lov til å presisere hva som er galt. Om ingen kan klage over bugs, hvordan i granskauen skal de finne ut hva de må fikse på? Så klag tilDice på feedback da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tviler på det, og jeg håpe stats blir resatt! Så stiller ihvertfall alle på lik linje ved lansering (stort sett) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De poengene man tjener seg opp i betaen, vil de gjelde når Battlefield 3 kommer ut. Det tviler jeg på. Var ikke sånn på BC2 og heller ikke sånn fra Alpha'en til Beta'en. 2 Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Fullt klar over at det er beta, men må allikevel få lov til å presisere hva som er galt. Om ingen kan klage over bugs, hvordan i granskauen skal de finne ut hva de må fikse på? Så klag tilDice på feedback da.. Det er helt sikkert nok folk som klager, så ser ikke poenget med det. Poenget er at man burde kunne si hva man syntes er feil i en tråd som omhandler Battlefield 3. Ser nå støtt og stadig at folk kommenterer hvordan man sitter fast osv, så hvorfor skal folk henge seg så jævli opp i at jeg gjør det samme? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De poengene man tjener seg opp i betaen, vil de gjelde når Battlefield 3 kommer ut. Nei. Det er helt sikkert nok folk som klager, så ser ikke poenget med det. Fint om alle tenker slik. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmm, med M16A4 så har jeg mye bedre accuracy enn med M416. Flere som føler at M16A4 er har bedre accuracy enn M416? M16 er bedre enn M416 på single shot, M416 er bedre enn M16 på full auto? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vent til du tester Caspian Border Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De 2 eller var det 5? (føltes som 2 bare) minuttene jeg fikk på det sprang jeg egentlig bare rund som en kylling og "ooh"et og "aaah"et.. 3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Prøvde beta'en i går kveld, metro map.... FYTTE HELV... for noe dritt!!! det ser jo ut som COD!!!! Kan jeg spørre hva slags innstillinger du kjørte på grafikken? For selv med beta-grafikk (som ikke er maks av hva som er mulig i retail) knuser det alle CoD spillene tilsammen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Demoen var full av bugs Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Noen som vet hva passordet er nå? Demoen var full av bugs Rart at det er bugs i en beta versjon Endret 30. september 2011 av Rockna Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 kjører ULTRA.. og jeg mener ikke grafikken men spillemåten, stilen, hvordan ting er lagt opp.. ALT! Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er helt sikkert nok folk som klager, så ser ikke poenget med det. Poenget er at man burde kunne si hva man syntes er feil i en tråd som omhandler Battlefield 3. Ser nå støtt og stadig at folk kommenterer hvordan man sitter fast osv, så hvorfor skal folk henge seg så jævli opp i at jeg gjør det samme? Du har ikke helt skjønt poenget med en beta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Står i installeringen at alle points og ranks blir slettet når betatestingen er over. Det er helt normalt. Er ingen som beholder sine lvl 85 supermegavåpen og rustninger etter betatest til WoW heller. En betatest er ikke å spille det fullverdige spillet. Det er å stressteste spillet med så mange players som mulig, og så rette opp bugs som dukker opp med massive server-belastninger som de ikke kunne se under intern testing. Og du skal rapportere bugs til Dice, ikke til forumet her. Endret 30. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå