BlastyTrasty Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har alder vore noko særleg fan av nokon av Battlefield spela, etter Battlefield Vietnam - det første, riktignok. Men må ærleg vedgå at noko av skepsisen til BF3, som var eit resultat av blanda kjensler grunna BFBC2, har blitt borte. Eg likte eigentleg betaen ganske godt, og er spent på BF3. Men, DICE har verkeleg ein heil del med arbeid å gjere før release. Eg må til stadighet skifte våpen for å kunne sikte. Plutseleg fungerar ikkje sikteknappen lenger. Pluss mykje anna.. Eg spelar på X360. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Men det var jo bedre under alphaen De redesignet map siden alpha, vil tippe det introduserte endel bugs med clipping o.s.v. Satser på at de har fikset det til retail. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Fullt klar over at det er beta, men må allikevel få lov til å presisere hva som er galt. Om ingen kan klage over bugs, hvordan i granskauen skal de finne ut hva de må fikse på? Du kan endre grafikken, men du må først gå inn i spillet og være i live for så å trykke ESC knappen og gå inn på options... Latterlig opplegg, så håper de gjør slik at man kan endre ting uten å faktisk gå ingame.. Jeg prøvde det, men får ikke endret fra "auto" instillinger. =/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er ett meget godt poeng MrLee! Disse clipping feilene er faktisk ødeleggende for spilbarheten. Ingen er mere hat enn å jokke opp og ned når man prøver å legge effektiv ild mot FI. Men dette er slike generalfeil som jeg tar for gitt at de er borte til retail Skam artig er det ihvertfall! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 De 2 minuttene jeg fikk prøve på caspian border var ikke nok til å se om det var likt der, men m.t.p. hvor polert det var i alpha testen med hensyn til slikt, så antar jeg at det var redesignen som forårsaket det, for det var ingen slike issues før. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen andre som har problemer med å starte spillet fordi battlelog er nede? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Enkelte her inne kan gå god for at CB fremstår som mere polert og ferdig enn Métro ihvertfall, jeg har ikke testet det selv da. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvordan kan jeg måle fps i spillet? Last ned fraps eller ingame: CTRL+ALT+S 1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen andre som har problemer med å starte spillet fordi battlelog er nede? Tenk deg dette scenarioet med fullversjonen. Battlelog er nede, så du ønsker å spille kampanjen i stedet for å vente. Nei, det går ikke fordi nettsiden er nede. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Eller at du ikke har internett kanskje for en stund. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EgpitXND63g Hva gjør man for å få denne? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Spiller mye Engineer tippet jeg Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 72 tusen poeng som engineer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Får man det fast da eller må man spille seg opp hver runde? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Går ikke an å få 72000 poeng hver runde. Unlocks går på totalt poeng spilt som den klassen. Må jo nesten regne med at de tar ned Battlelog og fikser på det også under betaperioden. Det er jo ikke perfekt. Endret 30. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Får spille som engineer jg da:p Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmm, med M16A4 så har jeg mye bedre accuracy enn med M416. Flere som føler at M16A4 er har bedre accuracy enn M416? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Men igjen så har M416 mye bedre accuracy enn AK74M Lenke til kommentar
SAved Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hmm, med M16A4 så har jeg mye bedre accuracy enn med M416. Flere som føler at M16A4 er har bedre accuracy enn M416? Kanskje men jeg syntes nå recoil på M16A4 er litt for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå