Coffey Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg liker ihvertfall å ha så lite som mulig kjørende i bakgrunnen. At jeg må ha nettleseren oppe er greit nok, det veier ut mot Battlelogen. Men Origin kommer jeg aldri i mitt liv til å bruke til noe som helst. Alt den tilbyr får jeg bedre fra Steam. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg liker ihvertfall å ha så lite som mulig kjørende i bakgrunnen. At jeg må ha nettleseren oppe er greit nok, det veier ut mot Battlelogen. Men Origin kommer jeg aldri i mitt liv til å bruke til noe som helst. Alt den tilbyr får jeg bedre fra Steam. Bortsett fra Battlefield 3? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare tøys å lukke alt mulig før man starter spill. PC'en din er overdimensjonert for å takle sånt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis X er så mye minne du har på maskinnen og Y er så mye Battlefield 3 bruker og X>y, så gjør det absolutt ingenting å ha ting kjørende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Minimalisme. Men jeg hadde aldri brukt Origin frivillig, hadde det ikke vært for Battlefield 3. Men er dere overhodige ikke enige om at det er litt unødvendig å måtte kjøre begge deler? Endret 30. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke jeg heller, men sånn er nå verden. Forøvrig "unused RAM is wasted RAM".. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har nå spilt en god del og har blitt lvl 21 (woho!) Spillet i seg selv er helt rått. Lyden er realistisk og rå, grafikken kan ingen klage på, og spiller animasjoner som når du løper og hopper over gjerder er helt superb. Beklageligvis så er det en del bugs som at du detter under mappet når du kryper, spillet kræsjer ved runde slutt og denne forbannede nettleser tullet. Det er det mest negative og, hvorfor i alle dager kunne de ikke bare la oss få lov til og være inne i spillet? Jeg har aldri spilt i windowed mode i FPS men har begynt nå. Tommel ned for det. Men gud så gøy det er når det først fungerer. Hvis dere liker BF serien. KJØP! Window mode? Er bare til å velge full-screen under options det Evt. Alt+enter comboen? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Minimalisme. Men jeg hadde aldri brukt Origin frivillig, hadde det ikke vært for Battlefield 3. Men er dere overhodige ikke enige om at det er litt unødvendig å måtte kjøre begge deler? Et helt unødvendig program ja! Liker det ikke. Syns det er nok med Steam. Men er det slik når retail er ute, at jeg må fortsette å bruke Origin? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei alle sammen, beklager hvis jeg mmaser litt mye nå.. Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Håper det kommer en update snart, noen som vet? Ut av over 100 servere så kommmer du ikke inn på noen? Kjørt oppdatering på betaen? Takk for svar Cruentus og Feh Nei, jeg har desverre ikke kommet inn på enn eneste server, problemet er at når jeg går inn på server browseren og velger en server så kommer det opp Joining Server over game manageren. Men når den har vært der litt blir den bare borte, jeg har lest litt på Battlelog forumet og det er tydeligsvis mange som sliter med akkurat samme problem. Håper dere forstår hva jeg mener På min stasjonære pc som jeg bruker til å spille på finner jeg ikke noen oppdatering i battlelogen, men når jeg logger i i Battlelog på skolepcen står det Update available under game manageren. Håper noen kan hjelpe meg Jeg hadde samme problemet. Tror det løste seg etter å vært i teskmanager og skrudde av BF3 som lå i bakgrunnen. Lukket browseren og restartet origin. Når jeg startet spillet og forsøkte å joine server da gikk det med en gang. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Minimalisme. Men jeg hadde aldri brukt Origin frivillig, hadde det ikke vært for Battlefield 3. Men er dere overhodige ikke enige om at det er litt unødvendig å måtte kjøre begge deler? Et helt unødvendig program ja! Liker det ikke. Syns det er nok med Steam. Men er det slik når retail er ute, at jeg må fortsette å bruke Origin? Jeg er enig, men selv har jeg så my ram at jeg ikke tenker over det, synd at BF3 ikke kommer på steam, men bryr meg egentlig ikke mye. Ja jeg regner med at man må bruke Origin selv når retail versjon er ute. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Endret 30. september 2011 av Atald 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei alle sammen, beklager hvis jeg mmaser litt mye nå.. Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Håper det kommer en update snart, noen som vet? Ut av over 100 servere så kommmer du ikke inn på noen? Kjørt oppdatering på betaen? Takk for svar Cruentus og Feh Nei, jeg har desverre ikke kommet inn på enn eneste server, problemet er at når jeg går inn på server browseren og velger en server så kommer det opp Joining Server over game manageren. Men når den har vært der litt blir den bare borte, jeg har lest litt på Battlelog forumet og det er tydeligsvis mange som sliter med akkurat samme problem. Håper dere forstår hva jeg mener På min stasjonære pc som jeg bruker til å spille på finner jeg ikke noen oppdatering i battlelogen, men når jeg logger i i Battlelog på skolepcen står det Update available under game manageren. Håper noen kan hjelpe meg Når jeg startet battlelog for første gang slet jeg med å få startet ett spill men det kom seg etterhvert. Veldig mange servere er fulle. Må som regel teste de forskjellige servere og prøve å logge seg på.(ihvertfall om det er en spesiell server jeg vil inn på) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Men det var jo bedre under alphaen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det virkelig ikke mulig å se alle squads samtidig? Det er jo helt håpløst om man ønsker å spille på lag med bekjente, evt lag som er mer fyllt opp. Det er sant, håper det blir anerledes i full versjonen. Det skal være mulig å lage party i browseren før man joiner, slik at man kan "squad up" før spillet i det hele tatt begynner. Men er helt enig i at det burde være mulig å velge selv ingame som i BC2. Noe annet: Selv synes jeg selve prinsippet med browseren og battlelog er genialt, men det er gitt at det har 99.9% oppetid. Mye bedre å sitte i kø for å komme inn på en server mens man kan gjøre andre ting (se på damer på facebook?), enn som i BC2 hvor man blir sittende å stirre i veggen frem til du er først i køen og kommer inn. Jeg har hvertfall hatt en veldig behagelig opplevelse med systemet så langt. 2 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Men det var jo bedre under alphaen Da var det ikke flere millioner som spilte ... Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvordan kan jeg måle fps i spillet? Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Fullt klar over at det er beta, men må allikevel få lov til å presisere hva som er galt. Om ingen kan klage over bugs, hvordan i granskauen skal de finne ut hva de må fikse på? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Battlelog var fine saker, men det at Origin må kjøre i bakgrunnen er bare uten grunn. Jeg må nå kjøre både nettleser og Origin for å kjøre spillet vs. før hvor jeg bare måtte kjøre spillet. Men det er jo det samme med steam? Hehe, nei. Steam er en klient som gjør alt. Serverbrowser, butikk, community. patching... ++ Origin er bare en klient som snakker til en lisensserver. Hvorfor ikkke battlelog kjøres inn i Origin er helt idiotisk. Gjrø den helt overflødig. Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Synes det var litt vel mye bugs i denne versjonen gitt. Setter meg fast i bakken her og der, samtidig som jeg støtt og stadig blir drept av folk som ligger og sniper UNDER bakken. Hvordan skrur jeg forresten opp grafikken? Virker jo som det er låst til spillets oppfatning av pc'en din. Akkurat nå drukner jeg i fps, men grafikken suger balle. Har heldigvis ikke hatt noen server-problemer da. Måtte laste ned hele driten på nytt pga ett eller annet, men når det var gjort så funket alt fint med en gang. B-E-T-A. Fullt klar over at det er beta, men må allikevel få lov til å presisere hva som er galt. Om ingen kan klage over bugs, hvordan i granskauen skal de finne ut hva de må fikse på? Du kan endre grafikken, men du må først gå inn i spillet og være i live for så å trykke ESC knappen og gå inn på options... Latterlig opplegg, så håper de gjør slik at man kan endre ting uten å faktisk gå ingame.. Endret 30. september 2011 av PzioN<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå