Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Når man er på tredje runden med 0-8 i kill/death ratio forsvinner liksom iveren min..jeg suger. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Når man er på tredje runden med 0-8 i kill/death ratio forsvinner liksom iveren min..jeg suger. Med øvelse kommer mester ;-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Fant hvertfall ut at jeg ikke kan stå stille når jeg har spawnet. Da blir jeg spawnkilla *sånn*. GTX 560Ti kjører forresten spillet perfekt på Ultra. Endret 30. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fant hvertfall ut at jeg ikke kan stå stille når jeg har spawnet. Da blir jeg spawnkilla *sånn*. GTX 560Ti kjører forresten spillet perfekt på Ultra. ikke for å "burst your bubble" men ultra og high er samme i betaen. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei alle sammen, beklager hvis jeg mmaser litt mye nå.. Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Håper det kommer en update snart, noen som vet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Probably. Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Drøssevis av servere i serverbrowseren. Og quick match funker alltid for meg. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei alle sammen, beklager hvis jeg mmaser litt mye nå.. Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Håper det kommer en update snart, noen som vet? Ut av over 100 servere så kommmer du ikke inn på noen? Kjørt oppdatering på betaen? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fått skikkelig "kick" når jeg fikk 10/0 med shotgun =) genialt morsomt som fy. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fant hvertfall ut at jeg ikke kan stå stille når jeg har spawnet. Da blir jeg spawnkilla *sånn*. GTX 560Ti kjører forresten spillet perfekt på Ultra. Må bare sørge for å ikke spawne på en som "in the shit" og heller ta deg 2 sek ekstra til å se hvilken situasjon squadmates er i. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det virkelig ikke mulig å se alle squads samtidig? Det er jo helt håpløst om man ønsker å spille på lag med bekjente, evt lag som er mer fyllt opp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Det er ganske mye som mangler i beta, som jeg tror er blitt fikset på til final release. De sa jo at de hadde fikset mye i forhold til den versjonen som ble releaset som Open Beta... Have faith. Endret 30. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det virkelig ikke mulig å se alle squads samtidig? Det er jo helt håpløst om man ønsker å spille på lag med bekjente, evt lag som er mer fyllt opp. Det er sant, håper det blir anerledes i full versjonen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Yeah, viktig å huske at man ikke spiller et ferdig produkt. Storkoser meg iallefall, til tross for feil her og der. 1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg bare starter nettlesern, klikker på battlelog, join server. Alt starter opp av seg selv mens jeg ser på damer på facebook, så står det en liten gul knapp nedi hjørnet, så er jeg inne. Og at det starter i windowed kan du fikse i settings Ingen tullete reklame og intro, rett på sak, med en serverbrowser som faktisk er kontant og kjapp. Du er den første jeg har hørt som faktisk har slettet spillet av den grunn, eller i det hele tatt klagd over dette, alle jeg prater med liker den nye funksjonen. Alle er dog ikke like glad i at det er litt facebookifisert. Ærlig talt så håper jeg flere spill følger dette eksemplet Problemet mitt er at man trenger 2 programmer for å starte 1.... Det er hvordan systemet fungerer i lag som er problemet. Uavhengig av hverandre er både BF3 og Battlelog ganske gode. Og det gjør det ikke bedre at man må starte kampanjen i fra nettleseren heller. Frustrerende som f. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hei alle sammen, beklager hvis jeg mmaser litt mye nå.. Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på en eneste server i det hele tatt? Håper det kommer en update snart, noen som vet? Ut av over 100 servere så kommmer du ikke inn på noen? Kjørt oppdatering på betaen? Takk for svar Cruentus og Feh Nei, jeg har desverre ikke kommet inn på enn eneste server, problemet er at når jeg går inn på server browseren og velger en server så kommer det opp Joining Server over game manageren. Men når den har vært der litt blir den bare borte, jeg har lest litt på Battlelog forumet og det er tydeligsvis mange som sliter med akkurat samme problem. Håper dere forstår hva jeg mener På min stasjonære pc som jeg bruker til å spille på finner jeg ikke noen oppdatering i battlelogen, men når jeg logger i i Battlelog på skolepcen står det Update available under game manageren. Håper noen kan hjelpe meg Endret 30. september 2011 av mathiasxx9494 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ser ikke noen store problemer med Battlelog-nettsida jeg heller. Litt knotete å adde venner fra Origin-friends lista, men når de er importert og har godkjent det, er det lett som bare det å joine deres game, eller sette opp party og "join as party" så finner spillet server med nok ledige slots. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Battlelog var fine saker, men det at Origin må kjøre i bakgrunnen er bare uten grunn. Jeg må nå kjøre både nettleser og Origin for å kjøre spillet vs. før hvor jeg bare måtte kjøre spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Problem is what? Origin starter automatisk når jeg starter windows..PC'ene nå til dags klarer faktisk å kjøre mere enn ett program i slengen, i motsetning til i 1998 når man satt og lukka alle åpne prosesser for å frigjøre nok minne til Baldur's Gate. Endret 30. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Battlelog var fine saker, men det at Origin må kjøre i bakgrunnen er bare uten grunn. Jeg må nå kjøre både nettleser og Origin for å kjøre spillet vs. før hvor jeg bare måtte kjøre spillet. Men det er jo det samme med steam? Man kjører steam i bakgrunnen, også har man gjerne facebook oppe, og spillet man skal spille fra steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå