N1ko Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du får dem når du har 7000 XP som support assault. Fix'd Er det bare PS3/xbox som har open beta? Nei, PC har også open beta! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Trenger ikke pw, men chrome. http://www.coderah.com/?page_id=389 Hvordan instalerer man den på FF? ut i fra det jeg har lest skal greasemonkey atumatisk detekte at det er en user.js link/fil og dermed poppe opp, men hos meg gjør den ikke det. Fins det en måte å instalere slike scripts selv? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Finner ikke ut hvordan jeg laster det ned. Lagde meg en EA konto, men ser ikke ut til at det hjalp noe. Endret 30. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Use Chrome you dirty whore!!!! 2 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det noen log der jeg kan se hva som gjordet at spillet krasjet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Du kan klikke på greasemonkey. Velge New User Script Name: valgfritt Namespace: valgritt description: valgfritt Inlcudes: http://battlelog.battlefield.com/* excludes: la den stå tom Klikk Ok. Notepad åpner seg.. Lim inn følgende under teksten som allerede står der.. Husk å lagre fila. function coderah_battlelog_mods_main () { launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); } joinflow.showPasswordPromptPopup = function(server, callback) { var pass = "fakepassword"; launcher.verifyPassword(server.game, server.guid, pass, function(passwordOk) { if( passwordOk ) { S.globalContext["session"]["serverPassword"] = pass; callback(); } else { base.showReceipt("Wrong password!", "skull"); } } ); } S.debug = function(msg) { if (typeof msg == "object" && !(typeof JSON == "undefined")) { try { console.log("S.debug() object - " + JSON.stringify(msg)); } catch (e) { console.log("S.debug() unserializable object - " + msg); } } else { console.log("S.debug() - " + msg); } } base.showReceipt("Battlelog Mods - Password bypass ready.", receiptTypes.OK, 5000); function getExtensionVersion() { return 1.5; } function createUpdateNotification() { var updateReceipt = $('<div class="common-receipt type-checkbox" style="cursor: pointer;">' + '<div class="common-receipt-message">' + 'Battlelog Mods - update available, click here to update.' + '</div>' + '<div class="base-clear"></div>' + '</div>'); updateReceipt.click(function() { base.showReceipt("Battlelog Mods - refresh to finalize update.", receiptTypes.OK, 5000); $("body").append('<iframe src="http://coderah.com/bf3/battlelog_mods.user.js"></iframe>'); $(this).remove(); }); $("#base-receipts").append(updateReceipt); } $.get("http://coderah.com/bf3/battlelog_mods_version.php", function(data) { if (data.version > getExtensionVersion()) { createUpdateNotification(); } }); } var script = document.createElement('script'); script.appendChild(document.createTextNode('('+ coderah_battlelog_mods_main +')();')); (document.body || document.head || document.documentElement).appendChild(script); Endret 29. september 2011 av Hille 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som har testa SKS? Unlocka den nå nettop og ble utrolig skuffa. Stock Recon våpnene er MYE bedre... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Use Chrome you dirty whore!!!! Du er helten min Kom inn med engang når jeg la inn Chorme og deaktiverte all antivirus Takker for hintz!! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå har jeg faktisk spilt i 30 min uten å dette ut, jippi Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Huff, sliter med lagg hele tiden Skulle hatt bedre nett! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Du kan klikke på greasemonkey. Velge New User Script hmmm, ser ikke noe sted jeg kan trykke på New User Script :S nvm, fant frem til riktig sted, måtte trykke "ALT" for å få frem de gamle drop-down verktøy menyene, og der lå gresemonkey Endret 30. september 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Idiotisk at man må finne match i nettleseren. Er heller ikke helt overbevist over grafikken, men lyden er helt himmels. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå har jeg installert betaen 3 ganger. Har enda problemer med at lyden henger eller spilles av flere ganger, nesten alle teksturer er borte og fienden er usynlig. Har alle settings på lov/off med 1920x1080 men får enda bare maks 30FPS med GT540m, 8GB RAM og i5 2410... Nyeste drivere på alt. Syntes jeg er alt for dårlig, med tanke på at jeg nylig spilte, Alice Madness Returns, portal 2 og Fallout NV på samme oppløsing men på nesten alt high og holdt 60FPS i snitt... Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Vil Battlefield 3 til PC ha 16-skalerte kart, eller har de fjernet det siden Battlefield 2? Endret 30. september 2011 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har nå spilt en god del og har blitt lvl 21 (woho!) Spillet i seg selv er helt rått. Lyden er realistisk og rå, grafikken kan ingen klage på, og spiller animasjoner som når du løper og hopper over gjerder er helt superb. Beklageligvis så er det en del bugs som at du detter under mappet når du kryper, spillet kræsjer ved runde slutt og denne forbannede nettleser tullet. Det er det mest negative og, hvorfor i alle dager kunne de ikke bare la oss få lov til og være inne i spillet? Jeg har aldri spilt i windowed mode i FPS men har begynt nå. Tommel ned for det. Men gud så gøy det er når det først fungerer. Hvis dere liker BF serien. KJØP! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 noen som vet om det vil bli lagt inn støtte for de to venstre knappene på pc-mus(de som sitter ved tommelen)får ikke aktivert de inne i demoen.sykt irriterende Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nå har jeg installert betaen 3 ganger. Har enda problemer med at lyden henger eller spilles av flere ganger, nesten alle teksturer er borte og fienden er usynlig. Har alle settings på lov/off med 1920x1080 men får enda bare maks 30FPS med GT540m, 8GB RAM og i5 2410... Nyeste drivere på alt. Syntes jeg er alt for dårlig, med tanke på at jeg nylig spilte, Alice Madness Returns, portal 2 og Fallout NV på samme oppløsing men på nesten alt high og holdt 60FPS i snitt... Sorry å si det, men pcen din er crap (til spill, ihvertfall bf3) Du har en middelmådig cpu, og et heller dårlig skjermkort, vet ikke om du har stasjonær eller laptop, hvis du har stasjonær heter ikke kortet gt540m. Å sammenligne spill som portal, alice madness returns opp mot bf3 grafikkmessig/krevende er helt tullete. Folk som kjører dual gtx 580 med alt på max, henger jo såvidt over 60fps av det jeg har lest. Nei du, skal du spille dette på PC med ok framerate må du nok oppgradere. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 http://www.youtube.c...h?v=KtYrqNDpsD0 Woho!!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kjedelig å spille om de andre skal være så dårlige hele tiden (jeg er AlphaDL). Ellers flyter spillet fint på "high" her, enda jeg bare har Radeon HD 6850 og en i5. Merk at man kan prøve å sette grafikken til "Ultra", men det defaulter tilbake til "High" automatisk. Ultra-settingen blir nok ikke aktivert før final release. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 noen som vet om det vil bli lagt inn støtte for de to venstre knappene på pc-mus(de som sitter ved tommelen)får ikke aktivert de inne i demoen.sykt irriterende Håper virkelig det. Er så dritt å måtte bruke kniv med F. Vil også ha flashlight på den ytterste knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå