fsx v1.1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Når jeg prøver og logge inn så får jeg" Your account is not allowed to login" Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Må si at det er stor forskjell på bugs og disconnects mellom PC og PS3. Har ikke hatt noen problemer med PS3 betaen, mens PC betaen er full i bugs og har hatt en del frakoblinger. Men det er jo beta, så det var egentlig forventet. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg detter ut hele tiden, noen som har noen råd? har lastet ned de rette driverene til skjermkortet. spiller på 50" om det skulle ha noe å si. og har satt ned grafikken Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Battlelogen er f**en meg mer ustabil enn Nitrogen Trijodid. Jeg har aldri sett makan til noe så elendig, har ikke fått spillt en eneste runde Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Droppa ut en del ganger da jeg har hatt god stats, men er jo bare BETA så går fint an å leve med. Blir vel å bestille Battlefield 3 i morgen tenker jeg, så kjem det i posten til release. Bare spilt metro bana, helt greit med rush men ingen ting slår gode gamle kamper med fly, stridsvogner og det som er.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Virker som ting har tryna helt etter de åpnet for resten av verden ja? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Men jeg detter ut etter 30 sekunder, og får opp at skjermkortdriverene slutter å virke.. eller noe. har disse driverene : http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-285.38-beta-driver.html Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Når jeg prøver og logge inn så får jeg" Your account is not allowed to login" Bruker du e-mail eller brukernavn.. Prøvde med brukernavn første gang og da kom jeg ikke inn, e-mail funka. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg fikk endelig testet dette og fikk sett et totalt kaos av et system som jeg aldri i verden vil ha på maskinen min noensinne. Her er noen av grunnene til jeg nå har fjernet BF3 betaen og Origin: Må ha nettleseren for spille online, selv om man installerer klienten I tillegg til klienten må man legge inn en plugin i ettertid Man må ha en venneliste i Origin og i battlelog (kan importeres) Må lukkes spillet for å joine en annen server Har gledet meg til BF3 i lang, lang tid. Men Origin alene har ødelagt alt. Dypt skuffet! Jeg syns fortsatt det positive overgår det negative. Battlelog er fantastisk, enkelt å greit. Noen vil vel legge det for hat resten av livet, men de fleste kommer vel til å skift mening når de har blitt litt mer vandt til battlelog. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Når jeg prøver og logge inn så får jeg" Your account is not allowed to login" Bruker du e-mail eller brukernavn.. Prøvde med brukernavn første gang og da kom jeg ikke inn, e-mail funka. Bruker email Endret 29. september 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Ody Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hei! Er det noen som spiller mer teamwork-orientert så kan du gjerne add'e meg. Blir veldig lei av folk som er i squad, men som ikke hjelper lagkamerater. Origin nick: nixdorfern Endret 29. september 2011 av Ody Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) HHAHAHAHA Jeg drepte en med EOD Boten!! Kjørte rett mot han og spruta ut med ild. Endret 29. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så min bror spilte BF3 beta på sin PS3, så ganske bra ut etter min mening. Jeg vil "gjette" at det er noe tilsvarende medium med rundt 720P. Så konsoll gutta trenger ikke å bekymre seg etter min mening. Selv spilte jeg 5 min på low, så bra ut Spiller selv BF3 på PS3. Ser faktisk helt kurant ut, kan selvsagt ikke måle seg med PC-versjonen - men så er ikke grafikk alt heller. Gameplayet er herlig! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvorfor er ikke C4 på recon klassen????????????????? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har ingen problemer med beta på pc! Funker som en drøm, nettleseren, gameplay. Noen blafringer en gang iblant, bortsett fra det, ingenting! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har spilt litt over 2 timer nå totalt, og må si spillet hittil har levd opp til alle forventninger Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skulle ønske de kunne implementere en eller annen form for spawn protection. Hater intenst å bli skutt når jeg ikke får kommet meg i NÆRHETEN av mcoms en gang.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Men jeg detter ut etter 30 sekunder, og får opp at skjermkortdriverene slutter å virke.. eller noe. har disse driverene : http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-285.38-beta-driver.html samme problemet har jeg og, er noe dritt . fulgt med på nvidia forumet idag, og det har dukket opp noen poster om dette. må nesten bare vente å se hva som skjer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EgpitXND63g Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Får selvfølgelig feilmelding om at EA serverne kan ikke bli kontaktet. Jaja har fått innstallert betaen, nå er det bare å vente å se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå