Swafty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) shoppingcartsareagoodride er passordet til caspian order andre som får "could not join server since it couldnt be found" ? Endret 29. september 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Helt umulig å komme inn nå Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synes jeg også.. Battlelog er supert! Men hva om vi må betale for funksjoner i den? Mikrotransaksjoner som feks hvor mange venner du kan ha og om du kan spille sammen med dem på lag eller squads i public play? Hvorfor skulle vi måtte det ? 1 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis jeg kjøper limited edition kan jeg spill online med de som ikke har det? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis jeg kjøper limited edition kan jeg spill online med de som ikke har det? Ja. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg kan ikke logge på med min battlefield konto. og kan heller ikke registere, får feilmelding "Sorry, this service is temporarily unavailable.Sorry, this service is temporarily unavailable."???? Endret 29. september 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Flere som får denne: Kommer når jeg går inn på server browser Siterer meg selv, har fortsatt det samme problemet som jeg hadde i går, har ikke forsvunnet enda Noen som har noen tips, kommer kun når jeg skal gå inn på server browser.. Så får jo faen ikke valgt server! Har prøvd flere nettlesere, restarta router, pc, osv.. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Spørsmål til! Går det ann og queue seg på en server? fordi de 64 banene er fulle hele tiden. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har spilt med SKS, andre som har fått det? Se for dere en blanding av .50 cal, FAL og M14. Å herrejesus så bra den er! Kjører den med frontgrip, og evt reddot da jeg får det. Beste våpenet jeg har prøvd så langt! Uansett hva man møter tar man det pga kraftige skudd, middels rekyl og 20 skudd i magasinet. Bra fart på skuddene også, selv om det er semi! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Spørsmål til! Går det ann og queue seg på en server? fordi de 64 banene er fulle hele tiden. Nope, fordi det vil beleaste EA sitt nett for mye. Det kom en oppdatering for noen minutter sida, derfor kunne dere ikke logge på. Endret 29. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Når jeg prøver og logge inn så får jeg" Your account is not allowed to login" Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Spørsmål til! Går det ann og queue seg på en server? fordi de 64 banene er fulle hele tiden. Nope, fordi det vil beleaste EA sitt nett for mye. Det kom en oppdatering for noen minutter sida, derfor kunne dere ikke logge på. Noooooooo! Damn. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så min bror spilte BF3 beta på sin PS3, så ganske bra ut etter min mening. Jeg vil "gjette" at det er noe tilsvarende medium med rundt 720P. Så konsoll gutta trenger ikke å bekymre seg etter min mening. Selv spilte jeg 5 min på low, så bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Caspian Border banen eiere! 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synes jeg også.. Battlelog er supert! Men hva om vi må betale for funksjoner i den? Mikrotransaksjoner som feks hvor mange venner du kan ha og om du kan spille sammen med dem på lag eller squads i public play? Hvorfor skulle vi måtte det ? De sa jo i starten at det skulle være gratis... Om de i det hele tatt tenker på å ta betalt for noe så dumt kan de spare seg bryet og gi oss en ingame browser i stedet. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synd at det er så få Caspian Border muligheter. Er ikke målet å teste ut serverne til det maksimale? Hva skjer hvis folk ikke kan spille på lanseringsdagen fordi EA ikke gidder å skaffe nok serverkapasitet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synd at det er så få Caspian Border muligheter. Er ikke målet å teste ut serverne til det maksimale? Hva skjer hvis folk ikke kan spille på lanseringsdagen fordi EA ikke gidder å skaffe nok serverkapasitet? Slutt å syt Spill heller det andre brettet og SKYT! 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skulle gjerne det men får A generic game error was reported, please try again. ( code: 2 ) Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fikk prøvd Caspian Border nå. Wow, lyd og grafikk er rimelig heftig. Og veldig fornøyd med at et enkelt 580 svelger unna alt på ultra setting i 2560x1600. Hadde trodd jeg ville slite. Klarer ikke BC2 med slike innstillinger. Men litt blandede følelser. Det som irriterer meg mest er hvor lite som er destructible og hvor random det er hva som er og hva som ikke er. Håper dette bare er en glipp og at alt vil være destructible når spillet kommer. Og spillet, i likhet med alle andre Battlefields, sliter fortsatt med battlefield følelsen når man skyter noen synes jeg. Kan ikke sammenlignes med hvor responsivt f.eks Call of Duty eller Counter-Strike er. Hva da battlefield følelsen? at de tåler noen skudd? Spill hardcore du. Gruser modern warfare ned i støvlene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 FAEN.. Fikk akuratt EOD BOT, så ble jeg disconnecta. Hadde en UBER runde.. Må jeg inn å få den igjen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå