Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Veggpapir Endret 28. februar 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Den gikk rett på skrivebord. Takker! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Lyd i BF3 Høres bra ut. Endret 28. februar 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 by FAMESREVENGE Monday, February 28, 2011 at 09:23 AM I didnt know Tilda Swinton was working in the video game industry. also @ the 1:51 mark, I just think that image is hilarious. snarky comments aside, I am super excited for this game. Lo godt. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bare det ikke blir overdrivende slik at tanksene kan lage ørken av Karkand på 5 minutter... THIS! Det ville ikke være bra om alt blir ødelagt for raskt.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Er vel ingen områder i BC2 som blir ødelagt veldig kjapt med tankskjøring, så hvorfor skulle det bli det i Bf3 hvor alt er mye større? Dessuten pleier tanksene å sette seg fast i bygninger, så det kan være svært negativt for bevegeligheten. Det jeg er spent på er hva som skjer med skyskraperne. I BC2 så er det vel kun toetasjers bygninger som kan jevnes med jorden. Jeg misliker disse betongbygningene som er uknuselige. Endret 28. februar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Håper man kan skyte av små deler av hjørner på hus for å lage en skyteposisjon. 1 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ønsker synspunkter: Hva hadde vært best 1) Bygningene hadde blitt stående slik de var forrige runde, men at alt ble satt tilbake etter endt game. 2) ----"------ hadde blitt satt tilbake slik de var etter hver runde. Min mening: det hadde jo vært realistisk om bygningene ikke ble satt tilbake slik de var etter ën runde, men heller satt tilbake etter at en hel game hadde endt. Endret 28. februar 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
odel21 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 æ håpe at det blir mer enn 4 classa, æ syns det e litt teit hvis du har et supportvåpen og kan springe rundt å revive 1 Lenke til kommentar
kvarbarg Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Dette tror jeg kommer til å gjøre at antall sykemeldinger fra jobb og skole vil øke med 300% fordi dette blir rått 4 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Velkommen til forumet Hadde vært bra hvis våpen med bipod faktisk krever at spilleren bruker den som støtte i prone, eller i det minste at presisjonen (uten naturlig støtte) blir dårligere hvis bipoden ikke blir brukt. Endret 28. februar 2011 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ønsker synspunkter: Hva hadde vært best 1) Bygningene hadde blitt stående slik de var forrige runde, men at alt ble satt tilbake etter endt game. 2) ----"------ hadde blitt satt tilbake slik de var etter hver runde. Min mening: det hadde jo vært realistisk om bygningene ikke ble satt tilbake slik de var etter ën runde, men heller satt tilbake etter at en hel game hadde endt. Så soldatene skal bare skifte side helt uten videre? En runde skal være lik som starten på nytt ''game'' imo Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ønsker synspunkter: Hva hadde vært best 1) Bygningene hadde blitt stående slik de var forrige runde, men at alt ble satt tilbake etter endt game. 2) ----"------ hadde blitt satt tilbake slik de var etter hver runde. Min mening: det hadde jo vært realistisk om bygningene ikke ble satt tilbake slik de var etter ën runde, men heller satt tilbake etter at en hel game hadde endt. Så soldatene skal bare skifte side helt uten videre? En runde skal være lik som starten på nytt ''game'' imo Mange servere kjører bare ett map hele tia, det æ mener e at etter at freks US har vunnet over MEC og bytter side så forblir bygningan slik de var. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 IMO blir det bare mer urealistisk, enn om byggningene var ødelagt ved runde start. En runde er på en måte et nytt game. Dette blir vel ikke det store problemet da conquest kommer til å være den dominerende moden. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Blir jo mer realistisk om terrenget forblir slik den var mener jeg, da det er en slags fortsettelse på en runde i ett helt game. Det blir kanskje ikke like spennende å ikke få skyte bygninger i stykker igjen, men tror hele kampfølelsen ved å kjempe i en ruinert by. Hvor ditt lag har påført den skader og du må bruke det som er igjen for alt det er verdt gir en større dimensjon til spillet. Endret 28. februar 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 -when there's an explosion near you, your soldier is projected to the ground, and it apparetnly isn't scripted. when you get too much shots your soldier starts closing and opening his eyes(?) from the pain, and your visibility gets bad.-Environments should be varied: plains, woods, night scenery (not to mention Paris, New York and of course the Middle East) -frostibite 2.0 has been in devellopment since 2008. "PC Jeux" got surprised by the engine, it's kind of revolutionary, like the first engine from Crysis was back in 2007. When the player is shot so insistent, our character blink, and the view is cloudy. The reporter found the PC Games Frosbite Engine 2.0 more impressive than the ID Tech 5 and the CryEngine 3. DICE wants to release a game where the player has the feeling of playing as a soldier, while alternating phases of intense fighting with other much quieter moments. A bit like FEAR 1 (and quite the opposite of Call of Duty) http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fr&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.nofrag.com%2F2011%2Ffev%2F28%2F37102%2F 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir jo mer realistisk om terrenget forblir slik den var mener jeg, da det er en slags fortsettelse på en runde i ett helt game. Det blir kanskje ikke like spennende å ikke få skyte bygninger i stykker igjen, men tror hele kampfølelsen ved å kjempe i en ruinert by. Hvor ditt lag har påført den skader og du må bruke det som er igjen for alt det er verdt gir en større dimensjon til spillet. Om dette skal fungere kan man ikke skifte side fra Attacker til defender. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Følg GDC her: http://www.gamepro.com/gdc http://www.gamedev.net/reference/gdc/gdc2011.html http://rightnreal.net/category/gaming/game-developers-conference Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir jo mer realistisk om terrenget forblir slik den var mener jeg, da det er en slags fortsettelse på en runde i ett helt game. Det blir kanskje ikke like spennende å ikke få skyte bygninger i stykker igjen, men tror hele kampfølelsen ved å kjempe i en ruinert by. Hvor ditt lag har påført den skader og du må bruke det som er igjen for alt det er verdt gir en større dimensjon til spillet. Nei. Simpelthen fordi det ikke er "realistisk" at man i ett øyeblikk er russer(eller iraner eller hva det nå blir), og i det andre øyeblikket er USMC. Å bytte maps slik at begge lagene spiller begge sider er basert på at begge skal starte på samme level hver sin gang på samme premisser. Da starter i ditt tilfelle, den ene siden med fulle bygninger, mens den andre starter med ruiner. Det er ikke rettferdig. - Hvem det ikke er rettferdig for kan du selv bedømme, det vil også avhenge av map i mange tilfeller. Men hovedpoenget er at det skal være balansert, og den enste og beste måten å balansere akkurat dette er å gi begge lag samme utgangspunkt hver gang. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 -when there's an explosion near you, your soldier is projected to the ground, and it apparetnly isn't scripted. when you get too much shots your soldier starts closing and opening his eyes(?) from the pain, and your visibility gets bad.-Environments should be varied: plains, woods, night scenery (not to mention Paris, New York and of course the Middle East) -frostibite 2.0 has been in devellopment since 2008. "PC Jeux" got surprised by the engine, it's kind of revolutionary, like the first engine from Crysis was back in 2007. When the player is shot so insistent, our character blink, and the view is cloudy. The reporter found the PC Games Frosbite Engine 2.0 more impressive than the ID Tech 5 and the CryEngine 3. DICE wants to release a game where the player has the feeling of playing as a soldier, while alternating phases of intense fighting with other much quieter moments. A bit like FEAR 1 (and quite the opposite of Call of Duty) http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=fr&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.nofrag.com%2F2011%2Ffev%2F28%2F37102%2F Oi! folk som spiller dette på små laptoper eller 19" burde skamme seg.. dette skal opp på storskjerm med skikkelig lyd, for det høres ut som om det vil bli episk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå