Merko Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Er det ingen andre som har problemer med at spillet crasher? Virker som driveren til skjermkorter crasher etter jeg har spilt et par minutter, hele PCen fryser og jeg må restarte den. Fikk bluescreen en gang og. Har oppdatert driverene med både den siste fra AMD sine sider samt den oppdateringen med BF3 drivere. Har forsøkt alt fra low til high grafikk-settings, men nei. Begynner å bli ganske irritert. Har ASUS Radeon HD 5850 Jeg hadde det tidligere idag. Men etter at jeg installerte de nyeste preview driverene fra AMD, så har jeg ikke hatt noen crash. Da har de skiftet passord på serverene igjen... faen jeg som skulle inn for å ta meg en "runde" Så skifter passordet.. Om noen får tak i det nye please gi det til meg!! Passord: shoppingcartsareagoodride Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Caspian Border er jo ikke ment å spilles i open Beta i det heletatt, så jeg forstår ikke hvorfor folk klager på at det tar lang tid å få plass. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette her er vist bare å gi opp for en stund. Lydproblemene blir jeg ikke kvitt, og nå er 50% av teksturene i spillet borte.... Nei de har en stor jobb foran seg hos Dice. Jeg regner med det kommer til å bli mye bedre så vil teste igjen om en uke. Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Andre som synes beta er mer bugget enn alfa? 4 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det ingen andre som har problemer med at spillet crasher? Virker som driveren til skjermkorter crasher etter jeg har spilt et par minutter, hele PCen fryser og jeg må restarte den. Fikk bluescreen en gang og. Har oppdatert driverene med både den siste fra AMD sine sider samt den oppdateringen med BF3 drivere. Har forsøkt alt fra low til high grafikk-settings, men nei. Begynner å bli ganske irritert. Har ASUS Radeon HD 5850 Jeg hadde det tidligere idag. Men etter at jeg installerte de nyeste preview driverene fra AMD, så har jeg ikke hatt noen crash. Ja, denne http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx har jeg lastet ned, uten at det hjelper. Helt utrolig rart at ingen andre har dette problemet.. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det bare meg som synes at flyene på BF3 går mye saktere enn på BF2? Skuffende. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 De har skiftet passord igjen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) @Simenrf Hold inne skift. Da går de fortere. Endret 29. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Trenger jo ikke passord for å komme inn på Caspian Border Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Åssen får man spilt den andre banen. "Caspian Order" ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Caspian Border er jo ikke ment å spilles i open Beta i det heletatt, så jeg forstår ikke hvorfor folk klager på at det tar lang tid å få plass. Tja, vet ikke jeg. Zh1nto skriver jo selv hva passordene er på forumet. Men ja, er vel ikke meningen at absolutt alle skal spille der Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Trenger jo ikke passord for å komme inn på Caspian Border klarer faktisk av en eller annen grunn å gjøre så det ikke fungerer , så innen jeg har klart å paste inn passordet er servern allerede full Fikk heldigvis noen timer der igår da Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det ingen andre som har problemer med at spillet crasher? Virker som driveren til skjermkorter crasher etter jeg har spilt et par minutter, hele PCen fryser og jeg må restarte den. Fikk bluescreen en gang og. Har oppdatert driverene med både den siste fra AMD sine sider samt den oppdateringen med BF3 drivere. Har forsøkt alt fra low til high grafikk-settings, men nei. Begynner å bli ganske irritert. Har ASUS Radeon HD 5850 Jeg hadde det tidligere idag. Men etter at jeg installerte de nyeste preview driverene fra AMD, så har jeg ikke hatt noen crash. Da har de skiftet passord på serverene igjen... faen jeg som skulle inn for å ta meg en "runde" Så skifter passordet.. Om noen får tak i det nye please gi det til meg!! Passord: shoppingcartsareagoodride Passordet som du ga funker ikke... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Passordet som du ga funker ikke... Fungerer fint her.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mod til Google Chrome så du slipper passord for å spille Caspian Border. Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mod til Google Chrome så du slipper passord for å spille Caspian Border. Serr...WTF Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er ikke så jævlig fett da når du bruker 20 min på og komme inn, såfår du spilt i 5 min så må du bruke 20 min på å komme inn igjen! Sier ordet BETA deg noe? ja, men alikkvel er vel lov og si hva man mener? Er en BETA, si det til de som faktisk avhenger på at folk som opplever problemer sier ifra. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 BF3 = BC2 2 <HAHAHA - spill 3 timer til du, så skjønner du hvorfor du har så grusomt FAIL Andre som synes beta er mer bugget enn alfa? Jepp.... alpha var bedre ! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da er det vel neste gang bare å vente til Battlefield 2143 alpha og beta. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Men rent designmessig av kartet (Metro), så er det mye bedre. Nå har jeg i hvert fall klart å komme meg til siste nivå 5-8+ ganger i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå