CapitalSheep Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har problemer med minne. Windows klager på at jeg ikke har nok ram, og spillet krasjer hele tiden med feilmeldingen "out of memmory". Burde ikke 4 gb holde? (Jeg har ingenting annet kjørende samtidig) Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Omg. Om alt må unlockes vil det jo si at de som begynner å spille etter en uke eller to etter release kommer til å ha store ufordeler da alle andre har bedre våpen og utstyr. Det blir akkurat som på MW2 da.. Man blir paret på servere som noob mot bare topplevel folk med masse unlocks, og så må man spille mot folk som har langt bedre saker.. Akkurat det er jo ikke noe problem. Våpen du starter med er jo ikke dårlige og det er ikke bare utstyret som avgjør om man vil klare seg bra. Endret 29. september 2011 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Omg. Om alt må unlockes vil det jo si at de som begynner å spille etter en uke eller to etter release kommer til å ha store ufordeler da alle andre har bedre våpen og utstyr. Selvom man får nye ting\våpner osv i høyere level, betyr det ikke at de er bedre enn de våpnene man får helt i starten. Men ja, noen fordeler får dem. Samarbeider man som et lag, så får man tingene fort Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Er det ingen andre som har problemer med at spillet crasher? Virker som driveren til skjermkorter crasher etter jeg har spilt et par minutter, hele PCen fryser og jeg må restarte den. Fikk bluescreen en gang og. Har oppdatert driverene med både den siste fra AMD sine sider samt den oppdateringen med BF3 drivere. Har forsøkt alt fra low til high grafikk-settings, men nei. Begynner å bli ganske irritert. Har ASUS Radeon HD 5850 Endret 29. september 2011 av Misoxeny Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan man laste ned Betaen på en PC, og kopiere spillfilene og bruke det på en annen PC? Bruker en crap laptop nå, og får ikke brukt den stasjonære før neste uke, og vil spille med èn gang da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg får ikke joinet en eneste server. Får bare feilmeldingen "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1/2 )" hele tiden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 restart origin og browser? Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Er det ingen andre som har problemer med at spillet crasher? Virker som driveren til skjermkorter crasher etter jeg har spilt et par minutter, hele PCen fryser og jeg må restarte den. Fikk bluescreen en gang og. Har oppdatert driverene med både den siste fra AMD sine sider samt den oppdateringen med BF3 drivere. Har forsøkt alt fra low til high grafikk-settings, men nei. Begynner å bli ganske irritert. Har ASUS Radeon HD 5850 Jeg har et 5870 og kjører med gammel driver (11.8) Får bare småfreeze som varer 2-3 sekunder og grønt "flash" i skjermen en sjelden gang.. eidt: skrivefeil Endret 29. september 2011 av Woopfish Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, ingen av vennene mine har problemer selv om noen har dårligere skjermkort.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Hva heter den lukkede serveren med Caspian order som har passordet "videokilledtheradiostar"? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nettopp hatt en herlig økt på TV2 #08. M249 er såååå digg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fy faen for ett bra spill!! 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Og dette er en Beta? Har spilt tidlige alpha spill med mindre bugs... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 flott kommer inn på CB så får jeg en halv runde så fryser spillet rett etter runde start igjen.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tåler man ikke bugs i en beta har man ingenting der å gjøre. Rapporter til DICE ikke oss. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er ikke så jævlig fett da når du bruker 20 min på og komme inn, såfår du spilt i 5 min så må du bruke 20 min på å komme inn igjen! Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da har de skiftet passord på serverene igjen... faen jeg som skulle inn for å ta meg en "runde" Så skifter passordet.. Om noen får tak i det nye please gi det til meg!! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 battlefield bare plutselig stoppet også havnet jeg på skrivebordet.. skiftet de pass dA? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er ikke så jævlig fett da når du bruker 20 min på og komme inn, såfår du spilt i 5 min så må du bruke 20 min på å komme inn igjen! Sier ordet BETA deg noe? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er ikke så jævlig fett da når du bruker 20 min på og komme inn, såfår du spilt i 5 min så må du bruke 20 min på å komme inn igjen! Sier ordet BETA deg noe? ja, men alikkvel er vel lov og si hva man mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå