Barlock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet hvorfor den står på "Joining server..." i evigheter?? Det problemet har aldri eg opplevd Takk for hjelpen : ) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Synes du det er greit å betale for å havne på samme lag/squad? Endret 29. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Fikk endelig en god score med 20 15 elns og så disconnecter jeg fra serveren og mistet flere ting... Endret 29. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
JonGro Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvorfor setter de ikke opp flere servere på caspian border? Har ikke sjans til å få plass! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hvorfor setter de ikke opp flere servere på caspian border? Har ikke sjans til å få plass! Hvorfor ga de ikke ut Open Beta 2 dager før? Hvorfor lager de teaser av en reklame film? Hvorfor gir de ikke all informasjon på en gang? Endret 29. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Min profil Luv it Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Antall servere mest CB har da økt de siste dagene.. Er uansett bare beta, så jeg ser ikke vitsen med å mase om alt man vil gjøre. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvorfor setter de ikke opp flere servere på caspian border? Har ikke sjans til å få plass! Hvorfor ga de ikke ut Open Beta 2 dager før? Hvorfor lager de teaser av en reklame film? Hvorfor gir de ikke all informasjon på en gang? KonspirasjoN!! 1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva i alle dager skal man med en Origin-klient, når nettleseren åpnes for å velge servere osv.? Jeg sitter og vurderer å knuse et eller annet her i frustrasjon rundt dette spillet og Origin. Har nå ventet i 20 minutter på å joine en server også. Dette er kanskje den dårligste beta-lanseringen jeg har testet så langt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen grunn til at de slo av server queue? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hva i alle dager skal man med en Origin-klient, når nettleseren åpnes for å velge servere osv.? Jeg sitter og vurderer å knuse et eller annet her i frustrasjon rundt dette spillet og Origin. Har nå ventet i 20 minutter på å joine en server også. Dette er kanskje den dårligste beta-lanseringen jeg har testet så langt. Join en server som er i norge, eller en som er tom med mindre enn 50 i ping. her har du ett tips Noen grunn til at de slo av server queue? Slik at flere enn 64 spillere kan okkupere 1 server. De fleste CB servere restarter eller kicker clients etter hver runde. Endret 29. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvilke idiot var det som fant på at man skulle styre 3 menyer med 4 knapper, samtidig!? Dette må være tidenes dårligste idé. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kartet er jo helt umulig å lese. Syntes det er mye bedre på Bad company 2. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva i alle dager skal man med en Origin-klient, når nettleseren åpnes for å velge servere osv.? Jeg sitter og vurderer å knuse et eller annet her i frustrasjon rundt dette spillet og Origin. Har nå ventet i 20 minutter på å joine en server også. Dette er kanskje den dårligste beta-lanseringen jeg har testet så langt. Har du satt filter som viser ledige servere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Join en server som er i norge, eller en som er tom med mindre enn 50 i ping. her har du ett tips Takk for tips, men dette er patetisk Sorry, Something technical went wrong We're going to sort it out and have things back to normal really soon. Får bare logge av og spille noe som fungerer. Brukt hele dagen på å få dette til å fungere. Tok 7 timer før jeg klarte å starte nedlastingen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva i alle dager skal man med en Origin-klient, når nettleseren åpnes for å velge servere osv.? Jeg sitter og vurderer å knuse et eller annet her i frustrasjon rundt dette spillet og Origin. Har nå ventet i 20 minutter på å joine en server også. Dette er kanskje den dårligste beta-lanseringen jeg har testet så langt. Snerdig... Jeg har aldri ventet mere enn 5 sekunder... Jeg har bare brukt quick match da.. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skuffa over spillet. Gameplayet er ikke den helt store forskjellen fra BC2 synes jeg. Har ikke prøvd Casbian Border enda, men får prøve det først. Inntil videre kommer jeg nok til å lett stå over BF3 dessverre. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva i alle dager skal man med en Origin-klient, når nettleseren åpnes for å velge servere osv.? Jeg sitter og vurderer å knuse et eller annet her i frustrasjon rundt dette spillet og Origin. Har nå ventet i 20 minutter på å joine en server også. Dette er kanskje den dårligste beta-lanseringen jeg har testet så langt. Snerdig... Jeg har aldri ventet mere enn 5 sekunder... Jeg har bare brukt quick match da.. Samme her. Ingen problemer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skuffa over spillet. Gameplayet er ikke den helt store forskjellen fra BC2 synes jeg. Har ikke prøvd Casbian Border enda, men får prøve det først. Inntil videre kommer jeg nok til å lett stå over BF3 dessverre. Nå må du ikke pisse i kirka da... Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 BF3 = BC2 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå