E-wok Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som får til å spille med venner på 360? Jeg og en kompis sliter med å komme på samme lag. Irriterende! Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Awesome !!! også kjører det jo glatt på ultra jo også, hadde jeg ikke forventet. Endret 29. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Får meg fortsatt ikke inn på noen servere.. noen som vet om man kan fikse på dette på noen som helst måte? Sliter med samme. Står connection to game i evig lang tid. Uten at noe skjer. :\ Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 synes spillet er fantastisk!! men mye bugs :/ add xEPLE for lagspill ;)pc.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Awesome !!! også kjører det jo glatt på ultra jo også, hadde jeg ikke forventet. Husk at alt er tatt ned i betaen, og det er ikke engang DX11. Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da funker det! :)thanks sweet little baby jesusBra! Bor du på Majorstua og nei, på Tøyen Heter dall_of_cuty ingame, rop ut hvis du ser meg Det skal jeg Og folkens, jeg har en Nikon D7000 og... nei vent dette blir feil. Får begynne på nytt. Jeg har en Q6600, 2gb ram og en 260gtx, har 1920x1200 som native. Åssen blir spillet for meg? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) tO BY PASS THE PASSWORD !! with Chrome Press : SHIFT + CTRL + J Then copy that anc click enter ! launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); } Retry loggin to a server, when asking a password, leave it blank and click OK. Endret 29. september 2011 av Skrujernet 1 Lenke til kommentar
JonGro Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er det fremdeles videokilledtheradiostar som er passordet? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 pw: shoppingcartsareagoodride Lenke til kommentar
JonGro Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 får bare opp "wrong password" jeg.... :S Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Blir de Platoons som man lager slettet etter Beta? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 tO BY PASS THE PASSWORD !! with Chrome Press : SHIFT + CTRL + J Then copy that anc click enter ! launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); } Retry loggin to a server, when asking a password, leave it blank and click OK. Du trenger bare en addon i Chrome så er saken biff. Coderah Battlelog Mods heter den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ctrl+Alt+S <- Hold inne når du er på en server. Viser FPS.. 1 Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Blir de Platoons som man lager slettet etter Beta? Har lest at ingen achievements, progress etc blir overført etter beta. Tror det gjelder dette også. Endret 29. september 2011 av JEEdvartsen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 tO BY PASS THE PASSWORD !! with Chrome Press : SHIFT + CTRL + J Then copy that anc click enter ! launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); } Retry loggin to a server, when asking a password, leave it blank and click OK. Du trenger bare en addon i Chrome så er saken biff. Coderah Battlelog Mods heter den. Link til verktøyet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fant en torrent på BF3 open betaen... satser på at det funker.... Origin kan br***e i he*****e. Ja, sånn går det når de absolutt ikke kan bruke torrent-teknologien for det det er verdt. Jasså? Startet nedlastingen for 5 minutter siden, ferdig om 10 minutter. Tror jeg skal klare å vente såpass Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 går det ann å mute på ps3? er så JÆÆÆÆÆ**** drittlei folk som babler og hører på musikk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 tO BY PASS THE PASSWORD !! with Chrome Press : SHIFT + CTRL + J Then copy that anc click enter ! launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); } Retry loggin to a server, when asking a password, leave it blank and click OK. Du trenger bare en addon i Chrome så er saken biff. Coderah Battlelog Mods heter den. Link til verktøyet? http://www.coderah.com/?page_id=389 Du trenger ikke trykke gjennom passord skjermen. Den går rett til connection. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Spillet crasher etter et par minutter uansett hva jeg gjør. Har til og med prøvd på "low". Har Radeon HD 5800, er dette for dårlig? Skal jo ihvertfall være bra nok til minimum requirements. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Oppdatert driveren? http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå