Greddi Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg liker ikke spille i lag med folk som er opptatt av K/D. Folk som er redde for å dø i en Rushmap og ikke kan bevege seg framover er en av de viktigste faktoren på hvorfor et lag taper. Vinnerlaget består av folk som driter i stats og fokusere på lagspill. Og dette ser jeg ofte når spillere gjenger seg sammen og samarbeider, uansett rang. Og snipere/wookies kan bare gå legge seg, skikkelige recon folk gir skikkelig support, ved å supplere støtte med andre ting enn å bare kaste bort tid og plass ved å snipe random folk som ikke betyr noe. Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 jeg laster ned fra origin nå? funker fint det Jeg får bare den forbanna roterende sirkelen Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 90 millioner ja... kremt trodde det var snakk om 2-3millioner jeg ihvertfall med 90millioner pre-orders ville de fått en avkastning på ca rundt 36 milliarder Det var i overkant av 1 mill (1,25-isj)preorders i begynnelsen av september. Så kanskje rundt 1,5 mill nå. Dette tallet 90mill var vel basert på at BF3 har 10 ganger fler preorders enn det BC2 hadde; noen trodde at BF3 har 10 ganger fler preorders enn det BC2 solgte totalt (som de igjen trodde er 9 mill, men det er rundt 6 mill) ... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Og snipere/wookies kan bare gå legge seg, skikkelige recon folk gir skikkelig support, ved å supplere støtte med andre ting enn å bare kaste bort tid og plass ved å snipe random folk som ikke betyr noe. Irriterende når folk behandler DM som snipere -_- Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) jeg laster ned fra origin nå? funker fint det Jeg får bare den forbanna roterende sirkelen kanskje fordi jeg ikke har logget ut siden i går? ikke vet jeg. Kom hjem fra lesesalen, bf3 lå der, jeg trykket download 50 % nå Endret 29. september 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 jeg laster ned fra origin nå? funker fint det åja? når jeg starter klienten skjer det ingenting, kommer ikke opp noe i butikken. Nettsiden er nede også.. Lukk og start klienten igjen. Det funka for meg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Får meg fortsatt ikke inn på noen servere.. noen som vet om man kan fikse på dette på noen som helst måte? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg får bare blackscreen når jeg prøver å joine et spill. Noen som opplever det samme? Ugh.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 spiller selv i 2560x1440 og fikk justert hud, ble ok nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Caspian border gir meg black screen i 5-10 sec. Ellers ingen problemer med det. Jeg mista statsa på en syykt bra Caspian Border runde nå Dro i land rundt 40-50kills på Hilltop ved å defende der. Endret 29. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Lukk og start klienten igjen. Det funka for meg. Funker ikke her, sikkert gjort det 10 ganger.. Jaja, får vel bare vente da.. Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 spiller selv i 2560x1440 og fikk justert hud, ble ok nå. WTF! Trodde BF3 was hard til å kjøre på ordinary resolution, 1920x1200, if not du should gjøre matters værre og ha uber-resolution. What kind of maskinvare do you har? Fra the Nasa? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det står "Joining server" 5 sekund etterpå kommer "Initiliazing" så går jeg på spillet, men det er bare mørkt. Noen som har en fix? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da funker det! thanks sweet little baby jesus Lenke til kommentar
eindude Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping! Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2! DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt. Uheldig du. Folk har jo KD på 15, kun fordi de sniper folk i spawn. Synes du det er bra? BF3 blir garantert snipefest deluxe. fine med K/D er jo at det ikke betyr en dritt i BF fyi. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Ingen som har fått tak i det nye passordet? Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da funker det! thanks sweet little baby jesus Bra! Bor du på Majorstua og Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fant en torrent på BF3 open betaen... satser på at det funker.... Origin kan br***e i he*****e. Ja, sånn går det når de absolutt ikke kan bruke torrent-teknologien for det det er verdt. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da funker det! :)thanks sweet little baby jesusBra! Bor du på Majorstua og nei, på Tøyen Heter dall_of_cuty ingame, rop ut hvis du ser meg Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er sniper i rush, og det funker som bare f. Tingen er å flanke, og det funker 90% av gangene jeg prøver. Folk løper mot midten, og jeg tar dem fra sida med rifla mi. Jeg alene klarer jo dekke alt mellom B og vannet, så er det kun 2/3 av kartet igjen til resten av laget å passe på. Man kan også finne en god spot så man ser rett inn på A eller B, for å passe på att ingen (des)armerer. Men hovedvåpenet til en sniper er avstand, sånn er det, og sånn blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå