Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke syting, jeg rakk så vidt å legge meg ned før jeg ble skutt.

Men det hjelper jo kanskje ikke at resten av laget mitt løper rundt som noen idioter, det var ingen som gjorde noe.

Nei, dette er veldig skuffendes, når Dice sier at de skal fikse "sniperproblemet", så gjør de det bare værre.

Lenke til kommentar

Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping!

Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2!

DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt.

Uheldig du.

Folk har jo KD på 15, kun fordi de sniper folk i spawn.

Synes du det er bra?

BF3 blir garantert snipefest deluxe.

QQ.

Hvem faen bryr seg om KD når man får en rævva poengscore av å bare gå for KD ? Om du ikke klarer å løpe bak cover, og se de VELDIG enkelt spottede sniperne (som nå blinker i scopet om de sikter, så de blir lettere å se), nei da kan du bare klage videre: :]

Lenke til kommentar

Jeg er sniper selv, og det er ikke JEG som er problemet. Det folk sliter med er att de er så forbanna dumme att de stopper forran en sniper og skyter tilbake, eller kryper ut fra cover for å skyte mot meg. Sier det ikke seg selv att det er idiotisk? Mye bedre å løpe rundt som hodeløse høns, enn å faktisk være en, bokstavelig talt..

Hadde de hatt en som skyter mot meg med MG og en annen som rusher meg hadde jeg ikke hatt sjangs, men samarbeidet er jo på bunn også.

Andre som har merka att nå som betaen er open, så har det blitt drittslenging i chatten? :!:

Synes dette med sniping er bedre balansert denne gang faktisk i og med at skinnet fra skopet er synlig (dog - det er rimelig overdrevet syns jeg). Men du har helt rett, man skal ha rimelig flaks for å ta ut en sniper som har lagt seg på "riktig" avstand og i dekning. Bedre å prøve å komme seg unna på et vis. Og det er også en snipers jobb, skape usikkerhet og trøbbel hos motstanderen, og nødvendigvis bare å ta ut folk - dog det er det man får poeng for i spill da :)

Spiller svært sjelden sniper selv, uansett spill. Og har ofte irritert meg over antallet sniperer på brettene. Men som sagt, denne gangen har det vært til å leve med. Til nå. Så får vi se hvordan det går med release.

Lenke til kommentar

ser ikke ut som jeg får full skjerm på 2560x1440.kvart minimap og squad.1920x1440 funker.noen andre her med denne oppløsning som får hele skjermen tro?

Trykk ESC - Options - Video - Screen adjust (eller noe sånt), bruk Piltastene til å flytte HUD'n innover i bildet (eller utover fordi som måtte ha problem med det.

Spiller i 2560x1440 og måtte gjøre den justeringen jeg også for å se alt. :)

Happy gaming!

Nice.Funka glatt.Takker!

Lenke til kommentar

Men det hjelper jo kanskje ikke at resten av laget mitt løper rundt som noen idioter, det var ingen som gjorde noe.

Nei, dette er veldig skuffendes, når Dice sier at de skal fikse "sniperproblemet", så gjør de det bare værre.

Når ble det DICE/EA sitt problem at du kom på team med en haug med dåsemikler?

Lenke til kommentar

Folk må da få velge hva de vil uten at folk som deg skal dømme dem?

Det virker jo heller som du vil fjerne sniper-rifla i sin helhet, ikke bare "fikse" dem.

Lenke til kommentar

Det er jo de som designer spillet, hva med max fire snipere på hvert lag? Så slipper jeg å måtte ta ned ti snipere for meg selv?

Jeg er ikke den første som tar opp dette, og mange vil nok si seg enig at BF er ikke hva det var før.

@Konkulf, hvordan kan du si hva jeg vil eller ikke? Jeg synes også at man bør fikse norske veier, ikke fjerne dem?

Nei, dette er vel tråden hvor man ikke kan stille kritiske spørsmål.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

ser ikke ut som jeg får full skjerm på 2560x1440.kvart minimap og squad.1920x1440 funker.noen andre her med denne oppløsning som får hele skjermen tro?

Trykk ESC - Options - Video - Screen adjust (eller noe sånt), bruk Piltastene til å flytte HUD'n innover i bildet (eller utover fordi som måtte ha problem med det.

Spiller i 2560x1440 og måtte gjøre den justeringen jeg også for å se alt. :)

Happy gaming!

Dere vet den game manageren i battlelogen. Når jeg skal joine en server så står det joining server over den, men så blir den borte etter noen sekunder og jeg kommer ikke inn på servern. Noen som vet hvorfor?

VET ikke hvorfor - Men TROR at det har noe med 90 millioner pre-orders eller hva det var, som veldig mange av vil inn samtidig :-) Bedrer seg nok etterhvert får vi håpe!

90 millioner ja... kremt trodde det var snakk om 2-3millioner jeg :p ihvertfall med 90millioner pre-orders ville de fått en avkastning på ca rundt 36 milliarder :p

Lenke til kommentar

Det er jo de som designer spillet, hva med max fire snipere på hvert lag? Så slipper jeg å måtte ta ned ti snipere for meg selv?

Jeg er ikke den første som tar opp dette, og mange vil nok si seg enig at BF er ikke hva det var før.

@Konkulf, hvordan kan du si hva jeg vil eller ikke? Jeg synes også at man bør fikse norske veier, ikke fjerne dem?

Nei, dette er vel tråden hvor man ikke kan stille kritiske spørsmål.

Kritiske spørsmål? Du kommer her og syter over at du blir drept i spawn hele tiden, og uansett så er jo sniperne kanskje den letteste klassen i spillet å drepe pga. at du får lyskastern dems rett i nøtta'.

Er jo bare å være sniper selv så kan du jo lett plukke dem ned om du vil, er ihvertfall det jeg gjør, og det funker fjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...