chokke Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det er beta.. Forventer noen en opplevelse uten feil og mangler, server stress-test osv osv? Det er ikke en demo, men beta. Lev med det . Tenk på at for hver gang du ikke får spilt pga serveren ikke takler det gir det verdifull informasjon til Dice og EA. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er inne i spill nå, men får jo ikke full screen?? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er inne i spill nå, men får jo ikke full screen?? alt + enter Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen andre som har problemer med å spille? Jeg får bare spilt 1 min med mye lag spikes før det krasjer. Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Får bare den roterende sirkelen både i Opera og i Origin app'en selv om jeg logger ut og inn. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dere vet den game manageren i battlelogen. Når jeg skal joine en server så står det joining server over den, men så blir den borte etter noen sekunder og jeg kommer ikke inn på servern. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ser ikke ut som jeg får full skjerm på 2560x1440.kvart minimap og squad.1920x1440 funker.noen andre her med denne oppløsning som får hele skjermen tro? Trykk ESC - Options - Video - Screen adjust (eller noe sånt), bruk Piltastene til å flytte HUD'n innover i bildet (eller utover fordi som måtte ha problem med det. Spiller i 2560x1440 og måtte gjøre den justeringen jeg også for å se alt. Happy gaming! Dere vet den game manageren i battlelogen. Når jeg skal joine en server så står det joining server over den, men så blir den borte etter noen sekunder og jeg kommer ikke inn på servern. Noen som vet hvorfor? VET ikke hvorfor - Men TROR at det har noe med 90 millioner pre-orders eller hva det var, som veldig mange av vil inn samtidig :-) Bedrer seg nok etterhvert får vi håpe! 2 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping! Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2! DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt. Endret 29. september 2011 av Bertelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg ble lei hele spillet etter ti minutter i betaen. Hmm for finne meg noe annet å spille. Masse forvirrende ulogiske elementer. Venter på helversjonen så jeg kan oppleve den forhåpentligvis bedre singleplayeren. Endret 29. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping! Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2! DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt. Uheldig du. Endret 29. september 2011 av Northern Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva er nyeste driveren til AMD? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping! Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2! DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt. Uheldig du. Folk har jo KD på 15, kun fordi de sniper folk i spawn. Synes du det er bra? BF3 blir garantert snipefest deluxe. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet passordet til Caspian Border servere? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Av og til så står de og sniper spawn ja.. Endret 29. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg ble lei hele spillet etter ti minutter i betaen. Hmm for finne meg noe annet å spille. Masse forvirrende ulogiske elementer. Venter på helversjonen så jeg kan oppleve den forhåpentligvis bedre singleplayeren. Her snakker vi tolmodighet på høyt nivå. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er sniper selv, og det er ikke JEG som er problemet. Det folk sliter med er att de er så forbanna dumme att de stopper forran en sniper og skyter tilbake, eller kryper ut fra cover for å skyte mot meg. Sier det ikke seg selv att det er idiotisk? Mye bedre å løpe rundt som hodeløse høns, enn å faktisk være en, bokstavelig talt.. Hadde de hatt en som skyter mot meg med MG og en annen som rusher meg hadde jeg ikke hatt sjangs, men samarbeidet er jo på bunn også. Andre som har merka att nå som betaen er open, så har det blitt drittslenging i chatten? :!: Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Har spilt et par timer nå, det er jo BARE sniping! Blir snipet i spawn med en gang, det er faktisk værre i BF3 en BC2! DICE kan fjerne points hvis man dreper noen spawn, det her blir for dumt. Uheldig du. Folk har jo KD på 15, kun fordi de sniper folk i spawn. Synes du det er bra? BF3 blir garantert snipefest deluxe. Sniperne er jo veldig tydelige i terrenget pga. den gigantiske 1kw lampen det ser ut som de har når de sikter på deg så jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan syte over dette. Endret 29. september 2011 av Konkulf 2 Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet passordet til Caspian Border servere? videokilledtheradiostar Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg er sniper selv, og det er ikke JEG som er problemet. Det folk sliter med er att de er så forbanna dumme att de stopper forran en sniper og skyter tilbake, eller kryper ut fra cover for å skyte mot meg. Sier det ikke seg selv att det er idiotisk? Mye bedre å løpe rundt som hodeløse høns, enn å faktisk være en, bokstavelig talt.. Hadde de hatt en som skyter mot meg med MG og en annen som rusher meg hadde jeg ikke hatt sjangs, men samarbeidet er jo på bunn også. Andre som har merka att nå som betaen er open, så har det blitt drittslenging i chatten? Ja det med chatten har eg også merket, også mange flere noobs som spiller nå, blir plutselig mye lettere og spille EDIT: Post nr 9999 i denne tråden! Endret 29. september 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Metro er utrolig bugget også, synker langt under mappet på noen faste plasser. også hvis det er lav ping så kommer den iriterende "hakkingen" ikke lag altså. En irriterende ting er at hver gang du disconnecter(som er ofte) da avsluttes spillet.... Endret 29. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå