Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Første spawnplassen på Strike at Karkand MEC va helt ræva. Karkand kan betegnes med spawnkilling og nadespamming. Blir spennende å se kordan de gjør det med spawnplasser i BF 3.

Det er jo derfor Karkand er kjempegøy :D

Har 40% av tiden spillt på det brettet :whistle:. Dog er det veldig lenge siden jeg har spillt bf2

Gøy om du e US ja =), men ikke så veldig gøy for MEC. Men når det e sagt så har æ også mesteparten av min bf2 spilletid på Karkand. Mest fordi det er det på det brettet man får mest kamphandlinger iløpet av en runde, OG fordi det ikke noe fly.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En mellomting må uansett lages. Jeg er lei CoD "NoScope" løpe rundt som en tulling og skyte i hytt og pine med sniper.

Spesielt 50.cal'en bør ha en ekstra ting ved seg. Blir for dumt at man kan pælme skudd med 100% treffsikkerhet gang på gang stående.

Enig med det første. Det er VELDIG vanskelig å skyte stående. Jeg har prøvd å skyte jaktrifla mi i cal .308, hvor jeg har skutt stående på hjorteskive 100 meter unna. To skudd gikk i ringen, nummer tre var akkurat på ringen. Skudd nr fire var litt over nakken. Siste skuddet fant jeg ikke.

Det burde være en del veiving når en skyter stående. For slik er det i virkeligheten. Men det med 100% treffsikkerhet, skuddet burde treffe akkurat der hvor retikkelet indikerer treffpunkt.

Lenke til kommentar

En mellomting må uansett lages. Jeg er lei CoD "NoScope" løpe rundt som en tulling og skyte i hytt og pine med sniper.

Spesielt 50.cal'en bør ha en ekstra ting ved seg. Blir for dumt at man kan pælme skudd med 100% treffsikkerhet gang på gang stående.

Enig med det første. Det er VELDIG vanskelig å skyte stående. Jeg har prøvd å skyte jaktrifla mi i cal .308, hvor jeg har skutt stående på hjorteskive 100 meter unna. To skudd gikk i ringen, nummer tre var akkurat på ringen. Skudd nr fire var litt over nakken. Siste skuddet fant jeg ikke.

Det burde være en del veiving når en skyter stående. For slik er det i virkeligheten. Men det med 100% treffsikkerhet, skuddet burde treffe akkurat der hvor retikkelet indikerer treffpunkt.

Ja, har prøvd å holde en M107, og den klarer du ikke sikte presist stående. Den er tung.

Lenke til kommentar

Release date bryr jeg meg nada om egentlig. Jeg vet det kommer Sep-Okt-Nov, så gjør ikke så stor forskjell for min del :p Derimot vil jeg ha info! Våpen, tanks, fly etc. details? Bilder av maps? Uavbrutt gameplay video? Anthing!

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Ja, har prøvd å holde en M107, og den klarer du ikke sikte presist stående. Den er tung.

Nå er det jo forskjell fra "mannen i gata" til en elitesoldat. Men joda, burde være noe sånt at man har bedre treffsikkerhet om man proner eller sitter på huk.

Har virkelig troa på dette spillet :love:

Edit: Noen som har stream til GDC? :whistle:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Jeg håper alt faktisk kan sprenges i stykker denne gangen. Ble skuffet da jeg oppdaget at det var mange ting som aldri ble sprengt bort i BC2. Jeg kan skjønne at noen bygninger er viktigere og ikke bør forsvinne med en gang, men hvorfor ikke gjøre dem motstandsdyktige mot eksplosjoner? Slik at de ikke raser ned med en gang, men mot midten eller slutten dersom de blir utsatt for gjennomsnitlig "krigsslitasje".

Lenke til kommentar

Nå er det jo forskjell fra "mannen i gata" til en elitesoldat.

Hehe, ja selvfølgelig, men å løpe rundt med en 50 cal sniper og skyte med høy treffsikkerhet stående er bare ikke veldig sannsynlig.

Men er sikkert noen spesialsoldater med nano-suit som kan det :p

Fikk ikke svar på om det blir webcastet, men slidene blir lagt ut 2. Mars.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt serien siden BF1942 og gleder meg som en unge! :)

Samme her.

Husker jeg hadde kjøpt et spill (som jeg ikke husker navnet på)som ikke funka, og var nede i butikken for å få noe annet i erstatning. Fikk da BF1942 istedet, var lykklig for byttet.

Likte godt DC, men har også spilt BF2142 med battlewalker mye.

Har allerede bestillt BF3. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Jeg håper alt faktisk kan sprenges i stykker denne gangen. Ble skuffet da jeg oppdaget at det var mange ting som aldri ble sprengt bort i BC2. Jeg kan skjønne at noen bygninger er viktigere og ikke bør forsvinne med en gang, men hvorfor ikke gjøre dem motstandsdyktige mot eksplosjoner? Slik at de ikke raser ned med en gang, men mot midten eller slutten dersom de blir utsatt for gjennomsnitlig "krigsslitasje".

Alt kan ikke sprenges i bf3 heller, men sikkert en god del mer.. men så har man jo problemet med bombefly og bybaner..

Lenke til kommentar

Alt kan ikke sprenges i bf3 heller, men sikkert en god del mer.. men så har man jo problemet med bombefly og bybaner..

Jupp, kan tenke meg Commander skal slite med å finne ly for artilleri, fly og helikopter..

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Nå er det jo forskjell fra "mannen i gata" til en elitesoldat.

Hehe, ja selvfølgelig, men å løpe rundt med en 50 cal sniper og skyte med høy treffsikkerhet stående er bare ikke veldig sannsynlig.

Men er sikkert noen spesialsoldater med nano-suit som kan det :p

Fikk ikke svar på om det blir webcastet, men slidene blir lagt ut 2. Mars.

Dice skrev i bloggen sin, så vidt jeg husker, at de skulle legge ut alle konferansene på en nettside de linket til. Altså alle sine konferanser.

edit: http://publications.dice.se/

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...