Kakeshoma Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan vel kjøpe Medal of Honor Limited Edition i butikken som man kunne med BFBC2.. Det er faktisk eneste grunnen til at spillet blir kjøpt. BF3 har jeg ventet på leeeenge Ikke en dårlig grunn heller... Men skulle jo tro det kommer flere måter å få beta nøkkel... som pre order BF3. hm... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 heldigvis ser det ut som jeg kan få betanøkler uten å måtte kjøpe moh. Kjenner en fyr Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 heldigvis ser det ut som jeg kan få betanøkler uten å måtte kjøpe moh. Kjenner en fyr Du kjenner en fyr som kan skaffe det til meg også... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har betakey så just bring it on sier jeg nå...selv om jeg tror betaen ikke kommer før godt ut i 2011 Men med utrolig grafikk, enda bedre gameplay og rett og slett orgasimisk opplevelse.... 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 heldigvis ser det ut som jeg kan få betanøkler uten å måtte kjøpe moh. Kjenner en fyr Du kjenner en fyr som kan skaffe det til meg også... Siden det er deg. Men skal prøve ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 heldigvis ser det ut som jeg kan få betanøkler uten å måtte kjøpe moh. Kjenner en fyr Er så urettferdig med folk som kjenner fyrer Jaja, får key uansett... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Wow, fikk ereksjon nå som jeg leste nyheten på dagbladet. Har gått lei BC2 for lenge siden, mye av dette skyldes at banene er så irriterende små, noe BF- serien er kjent for å ikke lide av! Hva tror dere maskinkravene blir? Overgår det BC2? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 BC serien er en avstikker med mer nær krig. Battlefield 2 var jo fokuset på mer store kamper. Håper bare ikke det blir dritt i forhold til konsoll. At de ikke driter seg ut som OF2, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Wow, fikk ereksjon nå som jeg leste nyheten på dagbladet. Har gått lei BC2 for lenge siden, mye av dette skyldes at banene er så irriterende små, noe BF- serien er kjent for å ikke lide av! Hva tror dere maskinkravene blir? Overgår det BC2? Kan nok garantere deg at det vil Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg håper de lager skikkelige 64 spiller-brett med mulighet til å sende lange sniper skudd og at jager/bombefly får vise seg frem igjen, helikopter er gøy det, men fly hører med. Mer realistisk en BC2, men ikke så realistisk som Arma serien. Får tilbake Battlefield 2 stemmningen igjen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det må bli lettere å bruke sniper, et skudd i kroppen, ikke to-tre. Og mer bevegelighet som i CoD4. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lettere i forhold til BF2 eller BC2? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg håper bare de klarer å få med Følelsen av BF2 i 3'ern, jeg synes nesten de burde laget en ny motor for BF3, da jeg synes Frostbite motoren føles så....ja, jeg vet ikke helt, det er bare noe jeg ikke helt får fingeren på jeg ikke liker med den, det føles vel ikke helt ut som et Battlefield spill. Man kan jo håpe uansett så tror jeg BF3 kommer til å bli en hit Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Skal ikke være lett og være sniper, SKAL være vansklig og være sniper! Enig med deg Konkulf, liker ikke motoren i Bc2 eller MoH-mp....artig og spille, men den har ikke den glatte følelsen jeg liker i spill. Endret 4. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sniping skal være vanskelig imo, ellers blir det for mange av dem trur nå jeg. Men 2-3 skudd er ganske merkelig tbh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hode skal være 1-hit, men treffer man kroppen så syns jeg ikke det skal være 1-hit, da blir det for lett. Syns de skulle brukt mye mer avansert hitbox i slike spill pluss konsekvenser når man ble såret. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) lettere? nei, vanskeligere.. ett skudd i kroppen drepte ikke i BF2 heller og der fungerte det fint. om man skal ha 1 shot kill, så må det være realistisk flight time, pust, bullet drop og vind med i bildet i så fall. edit: og det bør være så godt som umulig å treffe stående på lang avstand. Den delayen på siktet fra BF2 kan de godt dra frem igjen også. Så blir det slutt på dette quick scope COD-tullet. Endret 4. august 2010 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Liker det du sier Lee Personlig så syns jeg sniper-klassen skal være så vansklig at de som ikke gidder og bruke tid på å lære seg klassen ikke spiller den heller. Endret 4. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil at de skal utvikle motoren videre. Slik at alt kan påvirkes, slik som innervegger, gulv og slikt. En anen tinger at de må få begrenset bruken av explosives fra BC2. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) feil plass Endret 4. august 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå