MiRaCL Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Never mind. Gå på "butikk" i Origin, så på "gratis spill" så ser du bf3 beta banner neders, trykk på den og last ned betaen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) ah kjipt det -.- må vel lage ny konto Endret 29. september 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kommer meg ikke inn på http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/html/originweb/play4free/pbPage.play-free-games-no_NO Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 noen som har pw på caspian boarder..? 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Kommer meg ikke inn på http://store.origin....ree-games-no_NO Prøv denne: http://www.battlefie...lefield3/1/beta link ligger på høyre side ELLER ikke, virker som om nettsiden til origin er helt eller delvis nede, mens klienten funker greit til tider Last ned Origin HER: http://www.origin.com/us/about installer->butikk->gratis spill->????-> PROFIT Endret 29. september 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 er ikke no mulighet for å endre nick? litt lame det jeg har på origin/battlelog Nei, og EA gidder ikke å endre det for deg heller. Har sendt mail og selv men fikk nei.. Jeg fikk endra... Hvem sendte du mail til da? Kommer vel ann på hvilken kundebehandler du får. "Takk for at du kontaktet EA Kundesupport angående Bytte av Master-ID Jeg kan dessverre ikke gjøre dette for deg etter instrukser fra EA. Mvh Mikal EA kundesupport" Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 BF3 beta er lastet ned, Starter spillet... FUCK YOU EA! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) BF3 beta er lastet ned, Starter spillet... FUCK YOU EA! Fikk det samme selv Endret 29. september 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 helt umulig å joine noen servere atm Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hm, funker her nå, men sliter med at ingame Hud blir borte. Altså,er der, men halveis utenfor skjermen. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 100 servere, 3200 spillere, og det tar ikke mer enn 0.0001 sec før en 0/32 server er fyllt opp. helt sinnsykt Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hm, funker her nå, men sliter med at ingame Hud blir borte. Altså,er der, men halveis utenfor skjermen. Noen som har opplevd dette? hos meg så står det bare "Joining server".. ikke mer skjer. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg fikk BETA'en for noen dager siden og joinet severe uten problemer, spilte leeenge uten noe lagg eller bugs. Hos meg har det funket perfekt hele tiden Har en K/D på 2 og er lvl 5 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 93%.... klør i fingrene!! 1 Lenke til kommentar
akselme Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 aldri i mitt hele liv sett så mye trafikk på et spill. Vi snakker om 32 spillere som joiner en server på under et halvt sekund 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ikke får jeg beta key'en min, ikke får jeg lastet ned open beta heller! ikke funker origin, ikke funker det og logge inn noen steder som helst! Bra dem tar vare på fansen og kundene sine for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 DER var jeg inne Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ikke får jeg beta key'en min, ikke får jeg lastet ned open beta heller! ikke funker origin, ikke funker det og logge inn noen steder som helst! Bra dem tar vare på fansen og kundene sine for å si det sånn.. bra fansen utelukkende ikke består av så utålmodige og kravstore folk som deg. Sikkert opp imot en million som sitter å laster ned spillet as we speak, og de har ikke uendelig med serverplasser. At du ikke klarer å laste ned spillet, noe som alle andre gjør skyldes heller din inkompetanse enn EAs syn på kundebehandling Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 aldri i mitt hele liv sett så mye trafikk på et spill. Vi snakker om 32 spillere som joiner en server på under et halvt sekund Ja, rart det der. Skulle nesten tro det var Battlefield 3 vi snakker om Lenke til kommentar
seblar Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan spiller jeg i party med vennene mine på PS3? Btw, håper de fikser voice chat på dette spillet, den suger nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå