Karmany. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvis de måtte slenge rifla på ryggen når de beveget seg, så måtte de fått en annen rifle som sekundærvåpen, sånn hvis man går for total realisme. Er det ikke slik det opereres i dag? Skarpskytteren har presisjonsvåpenet med seg, men under forflytning dras M4'ern eller M16'en eller hva det nå måtte være frem? Og da snakker vi ubalansert igjen Det skulle de ikke ha fått. Kanskje en svak SMG eller en vanlig secondary. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ikke SMG heller. Kun vanlig pistol. Sniping blir forhåpentligvis vanskeligere i BF3 (håpe håpe) Og maps som ikke innbyr til så mye camping som i BC2. (gud hva wookies det er der..) Endret 27. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 For å være ærlig, driter jeg litt i hvilke våpen som blir med, da det blir råe våpen uansett.. Det jeg syns er det aller viktigste de kan gjøre mtp våpen, er våpen "følelsen". Da tenker jeg på lyden, recoil, utseendet i førsteperson, utstyr etc. Black ops var forferdelig på dette, og våpnene virket veldig kinaputt aktig. Ett spill som har gjort det bra i det siste, imo, er nyeste Medal of Honor. Der satt jeg og digga hvert eneste skudd, og lyden på våpenet var heftig. Vanskelig å forklare det, men jeg håper virkelig det blir slik MoH klarte det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ikke SMG heller. Kun vanlig pistol. Sniping blir forhåpentligvis vanskeligere i BF3 (håpe håpe) Og maps som ikke innbyr til så mye camping som i BC2. (gud hva wookies det er der..) Enig der. Tviler sterkt på at en vanlig snikskytter har rifle samt et automatgevær. Bare tenk på den vekta han må bære på. Rifle + M9 Berretta. Endret 27. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skulle vært sånn for snipere att man løp med rifla på ryggen, og att det tok lang tid å ta den frem (3+ sec), og da skulle den etter hvor tung den var veivet vanvittig om man skøyt stående. Mulighet for å mounte rifla på bibod sånn att den ble stødig hadde vært kult også. Men da må man seff ligge, og det tar ekstra tid å ta i bruk bipoden, men man blir mindre veiving da man skyter. Armed Assault 2 er tingen for deg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hvor mange spillere er det maks på onlinedelen til Arma2? Endret 27. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skulle vært sånn for snipere att man løp med rifla på ryggen, og att det tok lang tid å ta den frem (3+ sec), og da skulle den etter hvor tung den var veivet vanvittig om man skøyt stående. Mulighet for å mounte rifla på bibod sånn att den ble stødig hadde vært kult også. Men da må man seff ligge, og det tar ekstra tid å ta i bruk bipoden, men man blir mindre veiving da man skyter. Armed Assault 2 er tingen for deg. En mellomting må uansett lages. Jeg er lei CoD "NoScope" løpe rundt som en tulling og skyte i hytt og pine med sniper. Spesielt 50.cal'en bør ha en ekstra ting ved seg. Blir for dumt at man kan pælme skudd med 100% treffsikkerhet gang på gang stående. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ikke SMG heller. Kun vanlig pistol. Sniping blir forhåpentligvis vanskeligere i BF3 (håpe håpe) Og maps som ikke innbyr til så mye camping som i BC2. (gud hva wookies det er der..) Enig der. Tviler sterkt på at en vanlig snikskytter har rifle samt et automatgevær. Bare tenk på den vekta han må bære på. Rifle + M9 Berretta. Jo, det er faktisk det som foregår. Alt etter oppdraget, så er det meget vanlig. Men det var det som var poenget med posten. Hvis man skal gå etter maks realisme, så blir det ubalansert. Man må gjøre tilpasninger til spillformen, og bare fordi enkelte ikke liker wookies, så skal man heller ikke gjøre dem helt ubrukelige heller. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Og MoH sin multiplayer sto Dice bak så ; ) : D Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 For å være ærlig, driter jeg litt i hvilke våpen som blir med, da det blir råe våpen uansett.. Det jeg syns er det aller viktigste de kan gjøre mtp våpen, er våpen "følelsen". Da tenker jeg på lyden, recoil, utseendet i førsteperson, utstyr etc. Black ops var forferdelig på dette, og våpnene virket veldig kinaputt aktig. Ett spill som har gjort det bra i det siste, imo, er nyeste Medal of Honor. Der satt jeg og digga hvert eneste skudd, og lyden på våpenet var heftig. Vanskelig å forklare det, men jeg håper virkelig det blir slik MoH klarte det. Det finnes jo omtrent ikke recoil i MoH? Hvis du kjører full spray er det ikke mye, hvis du kjører rask tap-fire så havner alle kulene i samme hull. Jeg håper for all del BF3 ikke blir noe i nærheten av MoH. Et våpen skal slå fra seg, du skal kjenne det selv om du bare knoter med fingrene på tastaturet og musen. I tillegg skal våpenet gi deg en utfordring, og alle våpen må ha sin sterke og svake side. Som en av DICE folka sa i GI intervjuet "If you get killed, you should always be able to change your kit or weapon to counter it, which goes into a loop" -sitert etter hukommelse. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hm... noen bør ta å nerfe hæren. Blir feigt for terroristene at vi kommer med både M4 og Sniper samtidig, mens de bare har sånne underpowered våpen Endret 27. februar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 For å være ærlig, driter jeg litt i hvilke våpen som blir med, da det blir råe våpen uansett.. Det jeg syns er det aller viktigste de kan gjøre mtp våpen, er våpen "følelsen". Da tenker jeg på lyden, recoil, utseendet i førsteperson, utstyr etc. Black ops var forferdelig på dette, og våpnene virket veldig kinaputt aktig. Ett spill som har gjort det bra i det siste, imo, er nyeste Medal of Honor. Der satt jeg og digga hvert eneste skudd, og lyden på våpenet var heftig. Vanskelig å forklare det, men jeg håper virkelig det blir slik MoH klarte det. Det finnes jo omtrent ikke recoil i MoH? Hvis du kjører full spray er det ikke mye, hvis du kjører rask tap-fire så havner alle kulene i samme hull. Jeg håper for all del BF3 ikke blir noe i nærheten av MoH. Et våpen skal slå fra seg, du skal kjenne det selv om du bare knoter med fingrene på tastaturet og musen. I tillegg skal våpenet gi deg en utfordring, og alle våpen må ha sin sterke og svake side. Som en av DICE folka sa i GI intervjuet "If you get killed, you should always be able to change your kit or weapon to counter it, which goes into a loop" -sitert etter hukommelse. Nei, recoil var det lite av, recoil må man være forsiktig med, men mye ligger i lyden, og jeg mener den er spot-on, uten at jeg har prøvd samtlige våpen der. Men alt ellers stemte, jeg "kjente" våpnene som du skriver. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg håper på skikkelig voice acting på MP delen. Den på BC2 var helt på trynet... Folk hold på å dø og likevel ropte de på en måte som om de egentlig ikke brydde seg... Endret 27. februar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Første spawnplassen på Strike at Karkand MEC va helt ræva. Karkand kan betegnes med spawnkilling og nadespamming. Blir spennende å se kordan de gjør det med spawnplasser i BF 3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vell, der kan en nok sprenge vekk hull og det i bygninger, så nærmeste flagget til usa på karkand, som mec har. Bare å sprenge bygningen det Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 BF3 + et stk flott kvinnfolk = Min nye bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Første spawnplassen på Strike at Karkand MEC va helt ræva. Karkand kan betegnes med spawnkilling og nadespamming. Blir spennende å se kordan de gjør det med spawnplasser i BF 3. Det er jo derfor Karkand er kjempegøy Har 40% av tiden spillt på det brettet . Dog er det veldig lenge siden jeg har spillt bf2 Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er uten tvil et spill jeg gleder meg meget til! Den musikken som blir brukt i teaser og trailer, er det bare noe theme som utviklerne har laget eller er det tatt utifra en sang? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Btw, kan man høre alle de forskjellige melodiene DICE har laget til BF-serien? De har så sykt mange av samme type, bare anderledes. digger dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå