Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Liker ikke Russiske siden :O Liker heller M16+M4 AK74 < M16 AK74u > M4 Vet men jeg liker ikke AK våpna, de er bare... (finner ikke ord, men liker de ikke) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal legge meg på en fjelltopp på caspian border med MK11 min med bipod,12x scope,demper og vente på storinrykket kl 14 muhahaha Hvordan skal du klare det? Vi faar bare et map, og det er ikke caspian border Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nedlastinga på xboxen går treigt =/ garantert fordi det er masse folk som laster det ned..og pc versjonen er enda ikke oppe maaaaaan! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har lastet ned betaen, men for å aktivere spillet i orgin må jeg forsatt har produktkoden Du har bare forhånds lastetned.. Ja, det stemmer. men er det noe forskjell på den betaen som kom ut for 2 dager siden og den som kommer nå ? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har lastet ned betaen, men for å aktivere spillet i orgin må jeg forsatt har produktkoden Du har bare forhånds lastetned.. Ja, det stemmer. men er det noe forskjell på den betaen som kom ut for 2 dager siden og den som kommer nå ? Early acces = forhåndsbestilt + MoH T1 e Men nå så kan alle spille det om du har bestilt eller ikke Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har lastet ned betaen, men for å aktivere spillet i orgin må jeg forsatt har produktkoden Du har bare forhånds lastetned.. Ja, det stemmer. men er det noe forskjell på den betaen som kom ut for 2 dager siden og den som kommer nå ? Early acces = forhåndsbestilt + MoH T1 e Men nå så kan alle spille det om du har bestilt eller ikke Spm hans var nok mere hva forskjell det var i forhold til selve downloaden.. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde jeg bare hatt god nok pc... Jaja får se hvordan det blir på xbox Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal legge meg på en fjelltopp på caspian border med MK11 min med bipod,12x scope,demper og vente på storinrykket kl 14 muhahaha Hvordan skal du klare det? Vi faar bare et map, og det er ikke caspian border spillt masse på caspian jeg passordet ligger ute i tråden her flere plasser (de bytter dog av og til, men tar ikke lang tid før det nye psw postes her ) sist jeg sjekka var det 36 servere med 64spillere som kjørte caspian Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal legge meg på en fjelltopp på caspian border med MK11 min med bipod,12x scope,demper og vente på storinrykket kl 14 muhahaha Hvordan skal du klare det? Vi faar bare et map, og det er ikke caspian border spillt masse på caspian jeg passordet ligger ute i tråden her flere plasser (de bytter dog av og til, men tar ikke lang tid før det nye psw postes her ) sist jeg sjekka var det 36 servere med 64spillere som kjørte caspian o.O naa er jeg forvirret, kan vi spille mer enn den undergruns banen? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal legge meg på en fjelltopp på caspian border med MK11 min med bipod,12x scope,demper og vente på storinrykket kl 14 muhahaha Hvordan skal du klare det? Vi faar bare et map, og det er ikke caspian border spillt masse på caspian jeg passordet ligger ute i tråden her flere plasser (de bytter dog av og til, men tar ikke lang tid før det nye psw postes her ) sist jeg sjekka var det 36 servere med 64spillere som kjørte caspian o.O naa er jeg forvirret, kan vi spille mer enn den undergruns banen? Ja! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Når kan jeg forvente å få lastet ned betaen på 360? Lenke til kommentar
Barlock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det kan du gjøre nå. 1 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er visst ute nå. Fra hva det står litt tidligere. Mangler kun på PC atm Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skal legge meg på en fjelltopp på caspian border med MK11 min med bipod,12x scope,demper og vente på storinrykket kl 14 muhahaha Hvordan skal du klare det? Vi faar bare et map, og det er ikke caspian border spillt masse på caspian jeg passordet ligger ute i tråden her flere plasser (de bytter dog av og til, men tar ikke lang tid før det nye psw postes her ) sist jeg sjekka var det 36 servere med 64spillere som kjørte caspian o.O naa er jeg forvirret, kan vi spille mer enn den undergruns banen? Ja! :O Naise Men du maa ha passord til den serveren da? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er vel rundt kl 14.00 vi kan laste ned beta på PC? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Til dere som linker til http://www.bf3timer.com/ Denne siden er ikke offisiel. Vent på klarsignal direkte fra Zh1nt0 eller EA/DICE. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det kan du gjøre nå. Shit! Når kom den ut i dag? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) :O Naise Men du maa ha passord til den serveren da? jepp, det var "videokilledtheradiostar" sist hvertfall Endret 29. september 2011 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er vel rundt kl 14.00 vi kan laste ned beta på PC? Ja, det er det samme jeg har lest. Får håpe det stemmer Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja du må ha passord. Det står flere steder i tråden. (siste 3-4 sidene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå