evenandreas Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 OMGOMG de jobber sikkert med Open beta releasen... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Klokken 14:00 er vel det logiske tidspunktet, da det er 48 timer etter early access startet. Lenke til kommentar
Barlock Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ser ut til at open beta starter 13:00. Source: http://www.bf3timer.com/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hvordan er det man forandrer fra full auto til singel shot osv ? :-) ( PC ) V Nice thanks, prøvde og sjekke litt i går, men fant det ikke Hva er deres favoritt våpen på BF3 Beta'n? Må si jeg digger M416 med silencer, foregrip og M145/Rifle Scope(6x). Om jeg ikke skal gå for medium range våpen så tar jeg 870MCS med RDS sikte og Flechette eller Frag ammo. Hagla har jeg forelska meg i og den er sykt bra i close quarters med flechette. Gleder meg til jeg unlocker Slugs for å se hvor bra det funker i BF3 i forhold til BC2. Endret 29. september 2011 av Refsa 2 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvordan er det man forandrer fra full auto til singel shot osv ? :-) ( PC ) V Nice thanks, prøvde og sjekke litt i går, men fant det ikke Hva er deres favoritt våpen på BF3 Beta'n? Må si jeg digger M416 med silencer, foregrip og M145/Rifle Scope(6x). Om jeg ikke skal gå for medium range våpen så tar jeg 870MCS med RDS sikte og Flechette eller Frag ammo. H Jeg unlocka M416 i går, og testet det litt, og det var heftig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ser ut til at open beta starter 13:00. Source: http://www.bf3timer.com/ Gleder meg! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Spilt open public beta og er fornøyd nå. Men likte ikke at jeg mista optisk sikte:( Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Du burde unlocke ting til M416. Blir veldig bra når du får et bra scope, Bipod og Heave Barrell. Da kan du gønne løs for supression eller ta ut targets som løper for objectives veldig lett. Til dere som kommer inn i beta senere i dag. Cant wait for the fresh meat :!: Endret 29. september 2011 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hadde en bra runde igår! Håpe dem fikse squad kjappest mulig slik co-working er faktisk mulig! irriterende med squad der alt arbeide må du gjøre aleine. Endret 29. september 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vitsen med medic når du ikke kan gjennoplive:( Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Elsker det at med ACOG og single-fire mode blir M16 en veldig greit måte å håndtere snipers på. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vitsen med medic når du ikke kan gjennoplive:( Er det samme som i BC2. Du må låse det opp, noe som skjer veldig fort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vitsen med medic når du ikke kan gjennoplive:( På samme måte som i BC2, så er det en class Unlock, så den blir tilgjengelig om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skjer med våpna er forskjellige fra lag til lag? På den ene siden har man terrorvåpen som ak og på abdre siden har man us våpen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Russland VS USA. Slik var det i BF2 også (bare med 3 sett våpen ettersom kina var spillbare der også). Husk at dette ikke er en oppfølger til BC2! Endret 29. september 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du burde unlocke ting til M416. Blir veldig bra når du får et bra scope, Bipod og Heave Barrell. Da kan du gønne løs for supression eller ta ut targets som løper for objectives veldig lett. Til dere som kommer inn i beta senere i dag. Cant wait for the fresh meat :!: Jeg gleder meg sykt til og få unlocka noe forskjellige ting til M416en ja Russland VS USA. Slik var det i BF2 også (bare med 3 sett våpen ettersom kina var spillbare der også). Husk at dette ikke er en oppfølger til BC2! Selv så synes jeg det er bra at forskjellige lag har forskjellige våpen. Får det litt mer "ekte" da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde en bra runde igår! Håpe dem fikse squad kjappest mulig slik co-working er faktisk mulig! irriterende med squad der alt arbeide må du gjøre aleine. Jeg havna på andre plass :!: Tror det var den runden jeg gikk rampage på med hagle Squad systemet dem har nå er helt elendig ja. Vi kan ikke se andre squads. Om du er i en kamp med 5 venner, den ene leaver squaden på 4 og den 5 personen da har lyst til å joine squaden til vennene så blir det en helvettes spamming på leave squad/join squad. Ødelegger litt team kvaliteten i Beta'n. Commo rose kommer vel i full release om du tenker på litt andre kommunikasjonsmetoder innad i squaden? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, hvor er det dere finner denne betaen? Finner ingenting på Origin Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Går det ann å laste ned en torrent til betaen? Evt har noen link? Sitter på laptopen nå, å skulle gjerne ha fått lasta ned alt her jeg er nå ettersom netter her er 10x så kjappt Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du burde unlocke ting til M416. Blir veldig bra når du får et bra scope, Bipod og Heave Barrell. Da kan du gønne løs for supression eller ta ut targets som løper for objectives veldig lett. Til dere som kommer inn i beta senere i dag. Cant wait for the fresh meat :!: Jeg gleder meg sykt til og få unlocka noe forskjellige ting til M416en ja Russland VS USA. Slik var det i BF2 også (bare med 3 sett våpen ettersom kina var spillbare der også). Husk at dette ikke er en oppfølger til BC2! Selv så synes jeg det er bra at forskjellige lag har forskjellige våpen. Får det litt mer "ekte" da Tror også det er slik at når man får unlocks etterhvert så kan man velge hvilket våpen som helst på begge lagene. Mener å ha lest det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå