Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at Open beta er på PS3 men ikke på pcen :p

Det er jo pcen jeg ville teste det på, jaja da klarer jeg meg med PS3 beta imens.

Var det slikt at open beta skulle komme den 29.oktober på Origin under gratis spill menyen?

Den er vel ikke kommet på ps enda da og open beta blir tilgjengelig samtidig på pc pg ps3

Jeg sitter å spiller nå på betaen på PS3en. Første jeg merka at det var fryktelig mye camping i den hersens undergrunnen på operation metro :p

Det er closed beta du spiller nå. Ille åpen

Lenke til kommentar

Kommer BF3 til å ha noen form for Killcam?

Ja, BF3 har samme type killcam som BFBC2. Søker du litt rundt på youtube f.eks. så ser du det sikkert.

Angående killcam, synes det burde gå ann å skippe det om man selv ønsket.. Føler ikke jeg har behov for å se hva den som drepte meg gjør super lenge etterpå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg fått spilt litt Caspian :D (Appletini funker for meg enda). Eneste irritasjons momentet til nå er nok at folk generelt er idioter (Med henhold til lag spill ihvertfall)... Havnet blandt annet i en tank kjørt av en fyr som brukte den til å kjøre i veien for jets som tok av, mest sannsynlig i håp om å få ett selv. Håper at jeg finner en server uten sånt når release en gang kommer.

(Edit: Be forresten disconnecta med en gang han hoppet ut... Kanskje noen som kicket meg for hans kjøring? :p)

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Der fikk jeg refundert BF3 og pengene tilbake så da var saken over for min del. Thank you and FUCK you til EA.

Bare synd at det er DU som taper på det og absolutt ingen andre. Den ene kopien for EA er som en dråpe i havet.

Hva taper jeg på det?

Der fikk jeg refundert BF3 og pengene tilbake så da var saken over for min del. Thank you and FUCK you til EA.

Why mad?

Preoder i mai, ingen betakey.

Lenke til kommentar

Bare synd at det er DU som taper på det og absolutt ingen andre. Den ene kopien for EA er som en dråpe i havet.

Hva taper jeg på det?

Why mad?

Preoder i mai, ingen betakey.

Og support kunne ikkje hjelpe deg? det suger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...