Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd jet på Caspian Border akkurat, gikk litt sakte synes jeg. But well, var i lufta i ca 10 sek :D

Digger beta'n forresten, akkurat som forventet :)

Du vet at jetsa går dobbelt så fort om du holder inne shift? :whistle:

er det singelplayer eller multiplayer demo??

Multi.

Går fortsatt tregt da i forhold til hva jeg forventet.

Lenke til kommentar

Fikk prøvd jet på Caspian Border akkurat, gikk litt sakte synes jeg. But well, var i lufta i ca 10 sek :D

Digger beta'n forresten, akkurat som forventet :)

Du vet at jetsa går dobbelt så fort om du holder inne shift? :whistle:

er det singelplayer eller multiplayer demo??

Multi.

ok.hadde håpet på singelplayer.men får jo prøvd spillet så skal ikke klage.er jo ikke lang tid til det kommer ut. :w00t:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Blæææ! Når jeg har flight-sticken kobla til begynner soldaten min bare å spinne vilt rundt og rundt (mot høyre). Ser ikke ut som om Battlefield 3 er særlig glad i joysticker. :/

Noen som har fått Battlefield 3 til å funke med en joystick?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Selvsagt er det ikke meningen at den gemene hop skal fly helikopter og jets enda. Men det er likevel rart at det ikke er settings/støtte for ordentlig joystick når de som faktisk skal teste Caspian Border sitter på samme spillklient. ;) Kanskje joystick-støtte ikke er noe som kommer før release-kandidaten. Men det hadde vært morsomt å få prøvd heli og jets slik de skal oppleves.

Lenke til kommentar

Merkelig at Open beta er på PS3 men ikke på pcen :p

Det er jo pcen jeg ville teste det på, jaja da klarer jeg meg med PS3 beta imens.

Var det slikt at open beta skulle komme den 29.oktober på Origin under gratis spill menyen?

Den er vel ikke kommet på ps enda da og open beta blir tilgjengelig samtidig på pc pg ps3

Jeg sitter å spiller nå på betaen på PS3en. Første jeg merka at det var fryktelig mye camping i den hersens undergrunnen på operation metro :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...