Blue--Sky Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) sexyelevator funker fortsatt for meg Jepp funker fint det Jeg blir alltid disconnecta når gamet er ferdig :S noen andre som blir det? irriterende å måtte bruke flere min på å komme inn på en av EU serverene for hver runde.. edit: nå virker det som de bytta... Endret 28. september 2011 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Trur det er fordi at flere skal få prøvd caspian border. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Savner medic horer i dette spillet, med en god medic trengte man aldri å spawne i bc2 Sant, men det gjorde det også ekstremt vanskelig å drepe en squad full av medics. Mange irritasjonsmomenter i BC2 som involverte udødelge spamrevive-squads. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ser og at EU serverne er smekkfulle, noe som gjør det vanskelig å komme seg inn når man ser en server som har 63 spillere. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ser og at EU serverne er smekkfulle, noe som gjør det vanskelig å komme seg inn når man ser en server som har 63 spillere. Hvordan skal dette gå når massene kommer online?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er ikke meningen at de skal spille caspian Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Er ikke meningen at de skal spille caspian sant nok :=) Endret 28. september 2011 av eple65 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Føler det er veldig lite lagspill. Presterte å havne i et squad bestående av tre snipere istad. *Herlige saker* Og om man er så heldig at man havner i et forholdsvis balansert squad, jo da skal selvsagt squad-matene løpe rundt som noen kyllinger, istedet for å holde seg samlet sammen med resten av squad. Det blir fryktelig kjedelig å spille under slike omstendigheter. :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Håper for all del at man får tilgang til custom squads etterhvert. Edit: Nytt passord til Caspian Border: Appletini Edit2: Der sperret de det passordet. Rakk akuratt å komme meg inn på en server. Endret 28. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Appletini funker. kom akkurat inn på en server Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Da var du nok heldig. Vi sitter en gjeng på TS her som ikke kommer oss inn igjen Edit: Hm, der funka det igjen for meg også Endret 28. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator funker fortsatt for meg Funker ikke på noen av dem for meg. :\ Passord er byttet! Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Appletini funker her også, og der det ikke funker så funket det gamle " sexyelevator " Edit: husk stor A Endret 28. september 2011 av HelloWorld Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Inne på server jeg også nå. Har ikke fått satt opp joystiq, så jeg får teste jets med keyboard og mus i første omgang. Endret 28. september 2011 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Er akkuratt det jeg har sagt skulle vært 128 istedenfor 64 spillere. Serverne hadde da hatt litt mer å gå på. Korttenkt å ha limit på 64 spillere ettersom fanbasen er vel tre ganger større siden Battlefield 2. De kan jo alltids doble antall servere. Det skjer vel ikke. MAG hånterer jo det dobbelte uten noe nips. Endret 28. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Preordra BF3 på Origin i mai, har ikke fått noen beta-key. Inderne på supporten til EA svarer som vanlig bare piss på gebrokkent engelsk. Sist ble jeg lovet keyen "innen noen timer" og en 15% rabattkupong. Har ikke fått noen av delene. Nå står jeg i kø til supporten atter en gang og skal kansellere hele kjøpet. Tester BF3 på åpen beta og vil vurdere om spillet fortjener kjøp. Kanskje om det kommer til en slikk og en ingenting på Elkjøp ellerno. Skuff EA. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Å vurdere det ut i fra Betaen blir bare feil. Skulle jeg dannet kjøpsgrunnlag for disse 2 dagene så hadde jeg ikke rørt spillet igjen. Spillet er i Beta fase og det ser man godt igjen.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fikk prøvd jet på Caspian Border akkurat, gikk litt sakte synes jeg. But well, var i lufta i ca 10 sek Digger beta'n forresten, akkurat som forventet Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Elsker Caspian border, fikk skikkelig BF følelse igjen! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Caspian er som BF skal være ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå