Mala Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bare jeg som syns antall bugs og glitches er mangedoblet siden alpha? Men samtidig føles mye en del tunet og tightet. Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 yay Takker!! (: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Kredz @crazy-norwegian Edit: Noen som har funnet nye passordet til de låste serverene? Endret 28. september 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dere som spiller på Caspian. Hvordan i all verden? Og er det bare meg som tidvis sliter med hvitt blinkende "flashes" i spillet, da spesielt på uteområdene? Og nei, snakker ikke om lommelyktene til engineers eller lys-refleksjoner fra snipers her. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 hvis bare ea hadde giddi og send meg beta koden min så kunne jeg hjulpet deg men er liksom inni 42 timen nå, og enda ikke fått en dritt. Veit ikke hva jeg skal si egentlig -.- Du er ikke alene, ikke fått noe selv. Vært 2 irriterende dager. Vopps da Det er trist.. Ser ut som det skjer noe på battle.no.. eller kanskje det er slutt. Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bare jeg som syns antall bugs og glitches er mangedoblet siden alpha? Men samtidig føles mye en del tunet og tightet. Enig der, mulig følelsen blir litt større fordi buggsene som er nå er "større".. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Dere som spiller på Caspian. Hvordan i all verden? Og er det bare meg som tidvis sliter med hvitt blinkende "flashes" i spillet, da spesielt på uteområdene? Og nei, snakker ikke om lommelyktene til engineers eller lys-refleksjoner fra snipers her. zh1nt0 la ut passordet på EA forumet rundt 15:00. Endret 28. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bare jeg som syns antall bugs og glitches er mangedoblet siden alpha? Men samtidig føles mye en del tunet og tightet. Jeg synes Alpha Trail var bedre å spille egentlig. Har sett en del kommentarer på battlelog og i forums at en del er enig i det utsagnet, så jeg håper det kommer en patch der det rettes på. Alpha var rett og slett mer gøy å spille ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 prøv Rumncoke Det ble vel bytta til sexyelevator. Og nytt passord ble oppdatert 18:00. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) andre gang jeg er i kontakt med support... nå sier de: "I am sorry but some of our technical tools are not working at this moment and I will suggest you to contact us after 4 to 5 hours.I really apologize for the inconvenience caused to you." (da jeg sa at jeg egentlig skulle få koden igår) Begynner virkelig å bli lei nå! "Platform: Microsoft Xbox™ 360" Jeg trykket klart på PC... men det greide de heller ikke å fikse Endret 28. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 @Cri: Kan du linke til Battle.no tråden? Ja.. sorry.. så denne nå Mangler du en Beta key? Her var den TehJøran Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hvordan har det seg at du får tak i så mange Cri, mens andre sliter med å få hold på en eneste? Endret 28. september 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) sexyelevator funker fortsatt for meg Endret 28. september 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator er det helt fram til 1800 Noen som får dettetil å funke?? Har spilt en 5 runder nå på caspian border. Tanks og jets er alt for trege. Har ikke spilt betaen enda, legger merke til at folk nesten utelukkende klager...kan jo ikke være så gale? kanskje noe burde kommet med en oppsummering eller noe? gode og dårlige inntrykk av betaen? Spillet er sykt bra det, men det er ting som trege jets som ødelegger litt av opplevelsen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Savner medic horer i dette spillet, med en god medic trengte man aldri å spawne i bc2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Satt å tenkte på det samme i stad da jeg plutselig ble reviwa. Vi hadde 2 karer på laget som var guder!! Edit: De kan ha vært jenter også! Endret 28. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 synes alphaen gikk glattere og hadde mindre bugs Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator funker fortsatt for meg Funker ikke på noen av dem for meg. :\ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Savner medic horer i dette spillet, med en god medic trengte man aldri å spawne i bc2 Det er fordi jeg må vente til betaen åpner i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå