hightow Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fikk spilt noen minutter på Caspian. Fin lag la, men klarte å få en roadkill mens jeg var der Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator er det helt fram til 1800 Noen som får dettetil å funke?? Kom inn på servern;) men skjermen var bare svart ? hørte alle lyder osv men.. Skjedde med meg også, venta litt, kom inn osv, men lagga som fuck, så jeg leava. Ja, kom inn nå, super laggy ;P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Spilte en del på caspian border. tok en haug med bilder. Er litt merkelig hvorfor jeg får bedre fps på det mappet, enn jeg får på metro dog. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Til dere på casp.: er tanks underpowered? m.t.p. hurtighet og fremkommelighet i terreng? evne til å kjøre ned trær osv? Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Syns det er vanskelig å joine en server nå, hvordan blir det da i morgen med åpen beta??? Lenke til kommentar
JonGro Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som vet når vi som venter på åpen beta kan begynne å laste ned?.. klør i fingra nå... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator er det helt fram til 1800 Noen som får dettetil å funke?? Har spilt en 5 runder nå på caspian border. Tanks og jets er alt for trege. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexyelevator er det helt fram til 1800 Noen som får dettetil å funke?? Har spilt en 5 runder nå på caspian border. Tanks og jets er alt for trege. Har du brukt afterburner på jets? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja, alt for tregt med og uten. Jeeps er faktisk artigere å bruke pga. følelsen av at man ihvertfall får litt fart. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan er det med de som verken har Medal Of Honor collectors edition ELLER Origin PC pre-order? Kan jeg, som har PS3, bare gå å laste ned BF3 til Fredag? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan er det med de som verken har Medal Of Honor collectors edition ELLER Origin PC pre-order? Kan jeg, som har PS3, bare gå å laste ned BF3 til Fredag? I morgen kl 14, JA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor får jeg ikke binde keys til musa? Og fy f. for irriterenda at man ikke kan gå i options uten om in-game, makes no sense Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Irriterende at man ikke kan kjøre hjemmeservere på et slikt spill. MAnge av tingene som trekker det littegrann ned. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Så den torrenten som kom igår er mer eller mindre useless, når det kom en oppdatering idag på 3.9GB? Bump. Det kom en ny like stor oppdatering idag? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan er det med de som verken har Medal Of Honor collectors edition ELLER Origin PC pre-order? Kan jeg, som har PS3, bare gå å laste ned BF3 til Fredag? I morgen kl 14, JA Kanskje tidligere og da ps3 fikk betaen kl 11 i går:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Så den torrenten som kom igår er mer eller mindre useless, når det kom en oppdatering idag på 3.9GB? Bump. Det kom en ny like stor oppdatering idag? Jasså? Jeg lastet ned betaen i dag, men kun denne. Er dette den oppdaterte versjonen eller? Finner ingen nye oppdateringer nå. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har fått spillt caspian nå¨, det utrolig med bugs på fly og helikopter.. det blir rett og slett kjedelig. Og så crasher det jævlig often i forhold til metro. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nei jeg vet ikke, så bare screenshots noen sider tilbake med folk som oppdaterer klienten sin, med 3.9GB nedlasting innad i Origin. Kjipt om det er tilfellet, bruker mye tid på å nedlaste og er klar til åpen beta med torrenten fra Reddit til i morgen, så kjipt om jeg må vente enda 2 dager pga en møkka stor oppdatering. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nei jeg vet ikke, så bare screenshots noen sider tilbake med folk som oppdaterer klienten sin, med 3.9GB nedlasting innad i Origin. Kjipt om det er tilfellet, bruker mye tid på å nedlaste og er klar til åpen beta med torrenten fra Reddit til i morgen, så kjipt om jeg må vente enda 2 dager pga en møkka stor oppdatering. Oppdateringen dukket ikke opp av seg selv for meg i hvert fall. I Origin, høyreklikk på Battlefield 3 Beta ikonet, velg se etter oppdateringer, og så starter oppdateringen. Virket for meg. Laster ned med 5mb/s. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Er bare en liten time siden jeg spilte, har ikke oppdatert noen ting. Edit * Ja fant en oppdatering nå, my bad. Endret 28. september 2011 av Evinzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå