Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den torrenten som kom igår er mer eller mindre useless, når det kom en oppdatering idag på 3.9GB?

Bump.

Det kom en ny like stor oppdatering idag?

Jasså? Jeg lastet ned betaen i dag, men kun denne. Er dette den oppdaterte versjonen eller? Finner ingen nye oppdateringer nå.

Lenke til kommentar

Nei jeg vet ikke, så bare screenshots noen sider tilbake med folk som oppdaterer klienten sin, med 3.9GB nedlasting innad i Origin.

Kjipt om det er tilfellet, bruker mye tid på å nedlaste og er klar til åpen beta med torrenten fra Reddit til i morgen, så kjipt om jeg må vente enda 2 dager pga en møkka stor oppdatering.

Lenke til kommentar

Nei jeg vet ikke, så bare screenshots noen sider tilbake med folk som oppdaterer klienten sin, med 3.9GB nedlasting innad i Origin.

Kjipt om det er tilfellet, bruker mye tid på å nedlaste og er klar til åpen beta med torrenten fra Reddit til i morgen, så kjipt om jeg må vente enda 2 dager pga en møkka stor oppdatering.

Oppdateringen dukket ikke opp av seg selv for meg i hvert fall.

I Origin, høyreklikk på Battlefield 3 Beta ikonet, velg se etter oppdateringer, og så starter oppdateringen. Virket for meg. Laster ned med 5mb/s.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...