Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen som kan si noe om hva spillet vil kreve?

Vil ikke forhåndsbestille før jeg vet hvilken maskinvare det krever.

Nothing official. Men: FB 1.5 var ikke optimalisert for PC i det hele tatt og var derfor ganske krevende på maskinvaren, spesielt på CPUen. FB 2.0 er helt redone og ble skrevet primært til PC, deretter portet til konsoll. Jeg vil derfor anta at spillet vil være mye mer optimalisert enn BC2 var. Selvsagt virker BF3 til å ha overlegen grafikk ift. BC2, men all in all er nok neppe maskinvarekravene avskrekkende. Om du vil kjøre alt på full pupp er det kanskje litt mer heavy, men.. :p

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan si noe om hva spillet vil kreve?

Vil ikke forhåndsbestille før jeg vet hvilken maskinvare det krever.

dette er bekreftet: du trenger ikke en super-PC for å spille bf3. og: det støtter ikke XP.

Har dere sett dette?

Earlier today Joystiq received some dog tags in the mail with the website FindMakarov.com and the text "End the War" stamped on them. They appear to belong to one of the main bad guys in Modern Warfare 2. The website has a countdown that ends Wednesday, March 2nd at 7am (10 EST).

So why am I posting this? Activision put out a statement saying it is not them. They said they are not revealing anything yet and anything else is a hoax. Some people think this might be EA. EA's CEO John Riccitiello has been pretty outspoken about taking back the FPS genre and has Activision in his sights. Back in December he said:

We’ve got a couple of third-party games in the form of Crysis 2 and Bulletstorm, and then our big focus is Battlefield 3 in the second half of the year. I’d be shocked if we didn’t take a notch out of [Activision]."

Earlier this month, a free Call of Duty parody game called Duty Calls was released as part of the Bulletstorm marketing campaign. Bulletstorm is made by People Can Fly, but published by EA. If you take a look at the trailer it's pretty obvious what they are poking fun at.

I could be completely wrong on this, but it might be a similar type of ad campaign. Adding to the EA FPS media blitz, the Crysis 2 PC multiplayer demo is coming out March 1st. We know that the Battlefield 3 GDC event is on Tuesday, March 1st, so the countdown is not for that. Most likely there will be a press embargo, and 7am PST the next day (when the countdown ends) is a probable time for the embargo to expire. As mentioned on the EA UK Forums, this could actually be a very clever trap by EA to get people who are Call of Duty fans hyped for what they think is the next CoD game. Then the countdown timer ends and it's not what they thought, it's actually Battlefield 3.

Two years ago, Infinity Ward used the Game Developer's Conference Awards show to unveil the trailer (and date!) for its hugely anticipated followup, Call of Duty: Modern Warfare 2. If we're reading the signals right, it's looking to use the conference for the reveal of the third installment (Modern Warfare 3?), a game that's been shrouded in mystery following the developer's very public (and very ugly!) executive departures.

Someone sent over a pair of dog tags, pictured above, that include a link to findmakarov.com, with the totally-a-tag-line "End the War" stamped above it. The site includes a countdown which takes us to 10am ET next Wednesday, March 2. The other dog tag belongs to – gross, a dead guy! – Lt. General Shepherd, MW2's main bad dude, who evidently has a birthdate of ... next Tuesday? Wait, that's not right ...

The site's whois information has been anonymized, and we're busy trying to confirm the validity of the tags with Activision. The GDC Awards take place on Wednesday night this year and, glancing at our packed GDC calendar for next week, Tuesday night belongs to EA's competing Battlefield 3. So either Activision wants to steal some of their thunder, or this is a comically elaborate ruse on EA's part.

[update 5:45pm – VVO Media's site is now offline. Go figure.]

[update 8:05pm -- We've received the following comment from an Activision spokesperson: "There seems to be a great deal of speculation about the next Call of Duty project. Let me be clear that we are not revealing yet. Anything indicating otherwise is a hoax." We contacted EA for comment when the story first broke and have yet to receive a response.]

Lenke til kommentar

M240 Gulf, så det på koblen, lengden og bærehåndtaket.

Fikk det bekreftet av en våpenfyr i USA, før nå Off Duty Gamers skrev det i en video breakdownartikkel...

Litt urealistisk da det veier like mye som et fjell, er som regel mounted og M249 er erstattern og vært i bruk lenge allerede.

Men vi får vel gode gamle 249 også tenker jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

IMFDB.org (genial side om man er interessert i våpen og spill (eller film)) sier det er en M240B.

Håper forsåvidt våpenutvalget er vanvittig.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

IMFDB.org (genial side om man er interessert i våpen og spill (eller film)) sier det er en M240B.

Håper forsåvidt våpenutvalget er vanvittig.

Håper egentlig at det ikke er vanvittig.. :) Tonnevis av våpen gjør det vanskelig å balansere alle sammen. Og våpen som er alt for kraftig er utrolig irriterende (og andre som kommer til å være ubrukelig). Heller ha et godt, men likevel nøkternt utvalg.

Lenke til kommentar

Helst ville jeg sett at de to sidene bare kunne velge i våpen som sånn någenlunde passer til deres side, altså at US kanskje hadde M16 M4, M14 osv. EU hadde L85 (som faktisk ser ganske bad ass ut med Rails.), Famas og G36, Mens russerne og MEC får ha litt våpen imellom, men allikevel MEC kan foreksempel utstyres med G3 og FN FAL som andre muligheter enn AK serien.

Selvsagt så vil det jo alltid være noen våpen som går igjen i iallefall i 2 av lagene som MP5, AK47 osv.

Endret av Zimmerh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nja. Vet ikke hva jeg syns om det. Jeg styrer alltid unna "Taliban-våpen". Er litt sær der...

Men gi meg MP7, M16, M4, HK416 og G36c, og jeg er en lykkelig mann :)

Lenke til kommentar

HK417, M110, G3, F2000, SAW, 2-3 våpen fra AK familien, 3-4 hagler, en .50 bolt rifle osv. Finnes veldig mye å velge mellom, men siden ting skal være realistisk så blir det sikkert vanskelig for DICE å putte dem inn. Men håper de kommer med noen nye våpen som ikke har vært i tonnevis med spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...