MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Mulig jeg tar feil, men er ikke det som ser ut som "flashlight" egentlig gjennskinn fra et sniper scope? Tror jeg leste noe om det, slik at de skulle forhindre folk som satt i en busk og campet hele rundet, så ble det gjennskinn i kikkertsiktet mot de du sikta på eller noe. Men ser absolutt ut osm en flashlight Nei, det er en unlockable flashlight i tillegg Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Mulig jeg tar feil, men er ikke det som ser ut som "flashlight" egentlig gjennskinn fra et sniper scope? Tror jeg leste noe om det, slik at de skulle forhindre folk som satt i en busk og campet hele rundet, så ble det gjennskinn i kikkertsiktet mot de du sikta på eller noe. Men ser absolutt ut osm en flashlight Det er også en flashlight attachment som en del har, og som man også kan bruke på teammates ^^ Bare jeg som hater GREEEEESSSSSSSS! Utrolig vanskelig (for meg) å se folk som er i det... Sniper er forøvrig op. Anyways så er dette ganske fun, men veldig kjipt å ikke ha et map med vehicles da dette er en "Beta" og jeg ville tro at det var viktig å få testet det også... Men det bare beviser det faktum at dette er mer som en Demo enn en Beta. Forøvrig har dere noen gode forslag til norske servere? Hittil så har jeg bare brukt TV2 sine. (du finner meg der som sureup ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 demo/beta, who cares så lenge jeg får fragge folk! 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Ah ok. Men hvordan er gjennskinnet fra kikkertsiktet iforhold til flashlight? Har det samme "effekt" ? Konge om noen har et screenshot fra det. Min far tror folk cheater når han camper på en plass med en sniper :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Flashlighten blender deg skikkelig, er skikkelig irriterende. Samme med laseren. Kikkertsiktet er bare ett lite lysglimt. Du merker forskjell med en gang, spesiellt inne i T-banen. Forøvrig: jeg fikk bare spillt på en server i går. Er FF=On standard instilling? Endret 28. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Cri, viss du har til XBOX360 tar eg gjerne i mot PC only. Spillet er for PC EDIT: Snart blir det Caspian Border Endret 28. september 2011 av Cri 1 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 noen andre som har merka at granter stopper i småbusker? har sprengt meg selv med granater 3-4 ganger nå ved at den setter seg fast i busken foran/over meg... Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Merker allerede at jeg begynner å gå lei av Metro (og Rush egentlig, men det kan vel bare være kartet). Håper noen i DICE (Eller EA, DICE har vel egentlig fint lite å si på hva vi får tilgang til) skjønner at hvis spillet skal Beta testes ordentlig, så må det nok mer enn ett lite rush-map til. Er det forresten flere som har problemer med at spillet går tilbake til windowed-mode hver gang det loader, eller har jeg bare ikke funnet rett instilling? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja.. granatene er laget av gummi... tyggis ! De setter seg fast i taket også. Haha Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 EDIT: Snart blir det Caspian Border Serr, når skjer dette? Klør etter å spille det mapet! Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Endelig fikk eg mine Beta kode! måtte vente 2-3 time på EA sine customer support, mne det var vel verdt det! no laster den ned og er snart klar for å spille Battlefield gasnke mye i dag! Er det nokon som om Caspian Border blir tilgjengelig seinare i betaen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 noen andre som har merka at granter stopper i småbusker? har sprengt meg selv med granater 3-4 ganger nå ved at den setter seg fast i busken foran/over meg... Jepp. Greit nok, jeg hadde ikke tatt sjangsen på å kaste en håndgranat om jeg lå inne i en busk på ekte, men dette er et arkadespill.. Comeone dice.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Cri, viss du har til XBOX360 tar eg gjerne i mot PC only. Spillet er for PC EDIT: Snart blir det Caspian Border Deler du ut flere idag? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Om du har lagt merke til multiplayer serverbrowser og filtreringen så kan du se 64 Conquest og en plass til å huke av for Caspian Alt man kan si (i god EA/DICE) stil.. er at det jobbes med det og at det sansynligvis ikke er så alt for lenge. Om Beta nøkler: Om det deles ut så vil det kun komme informasjon på battle.no, eller i en av mediene tilknyttet: Teamspeak3 - Facebook - Forum - Battlelog platoon. Endret 28. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om du har lagt merke til multiplayer serverbrowser og filtreringen så kan du se 64 Conquest og en plass til å huke av for Caspian Alt man kan si (i god EA/DICE) stil.. er at det jobbes med det og at det sansynligvis ikke er så alt for lenge. Grunnen til at de mulighetene ligger der, er nok at noen heldige utvalgte får tilgang til Caspian Border for "internal back-end testing" som EA sin FAQ sir så fint. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har gamet litt på Caspian Border nå. Det er helt fantastisk. Det er helt utrolig hvor stort det mappet er!! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som har en ekstra beta key? Er syk idag så trenger noe å gjøre... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kom nettopp hjem fra skolen. Hvordan får man caspian border? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 @Cri: Kan du linke til Battle.no tråden? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ps3 brukere. Hus k å være innlogget før 1800 om dere har tenkt å spille i morgen. Kveld pga sony har vedlikehold og ingen får logget inn etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå